וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר ימריא לקפריסין לקדם את המו"מ עם פראלימני

9.1.2012 / 16:20

המאמן ייצא מחר בבוקר, נשיא המועדון אישר: "מנהלים שיחות להחתמתו". קלינגר לגוטמן: "מעוניין לעבוד בנבחרת החל ממאי"

המאמן ניר קלינגר הודיע למאמן הנבחרת אלי גוטמן כי הוא מעוניין להתחיל בתפקיד עוזר מאמן הנבחרת בסוף חודש מאי, כך עולה מתוך שיחה שנערכה בין השניים בעקבות מועמדותו של האחרון לקבוצה בקפריסין, וההשלכות על תפקידו המיועד בנבחרת. כפי שנחשף אתמול בוואלה! ספורט, קלינגר קיבל הצעה לאמן מיידית את אנוסיס פראלימני, קבוצה אותה אימן ב-2006/7, ולכן לא היה ברור האם יוכל לכהן בתפקיד עוזר מאמן הנבחרת החל מסוף מאי.

קלינגר אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "במסגרת השיחות של עם אלי גוטמן, עדכנתי אותו בהתפתחויות. במידה ואחליט לקבל את ההצעה של פראלימני, העבודה שלי היא עד אמצע מאי, ואז נשב ונחליט". על פי ההערכות, גוטמן יבחר להמתין לקלינגר אותו הוא מעריך מאוד. קלינגר עצמו ימריא מחר בבוקר לקפריסין, על מנת לקדם את המשא ומתן מול פראלימני. אגב, טון קאנן סירב לתפקיד וכך נותר קלינגר המועמד היחיד.

ראשי המועדון הקפריסאי מעוניינים להחתים את המאמן במקום ניקודימוס פפאוואסיליו, שפוטר בעקבות התבוסה 4:0 למוליכת הטבלה א.א.ל לימסול. כרגע, מנהלים הצדדים משא ומתן ומנסים לגשר על פערים קטנים שנוצרו אתמול. נשיא פראלימני, פוטוס פיטאג'יס, אמר לוואלה! ספורט: "אמש ניהלנו משא ומתן עם ניר קלינגר בנוגע לאפשרות להחתימו. בשלב זה, עדיין לא הגענו להבנות".

(עדכון ראשון: 14:44)

ניר קלינגר המועמד המוביל לאימון פראלימני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully