וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ז'אן הוצע להפועל ראשון לציון וצפוי להצטרף

קבוצת התחתית מגבירה את המאמצים להתחזק בחלון ההעברות. גאורגי אובסניקוב המולדובי צפוי לחתום הערב

הקשר ליאור ז'אן, שמשתייך כעת להפועל חיפה אך נמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה של טל בנין, הוצע בימים האחרונים למאמן הפועל ראשון לציון ניסן יחזקאל. אם המשא ומתן הכספי יתנהל כשורה, צפוי ז'אן להגיע למדים הכתומים של העולה החדשה, המדורגת במקום הלפני אחרון.

שחקן נוסף שצפוי לחתום הערב בראשון לציון, הוא החלוץ המולדבי גאורגי אובסניקוב, שכפי שפורסם אמש ב"וואלה! ספורט", הרשים את הצוות המקצועי. אובסניקוב הגיע לארץ למבחנים, כשכל הפרטים הכספיים כבר סוכמו עקרונית והערב צפויה פגישה במועדון, כדי לסגור סופית את פרטי החוזה ולחתום. בקבוצה מעריכים שגם אם המולדבי יחתום הערב על חוזהו, הוא לא צפוי להיות בסגל במשחק החוץ בקרית שמונה, בעיקר בשל עניינים טכניים הקשורים לקבלת השחרור הבינלאומי מקבוצת אולימפי באלטי המולדבית.

לעומת זאת נראה כי בראשון לציון יוותרו על שירותיו של הבלם הבולגרי מרטין קבדאנסקי, שנבחן בקבוצה אך לא מרשים עד כה. קבדאנסקי ימשיך להיבחן עד סוף השבוע, אולם נראה כי סיכוייו להצטרף קלושים.

הקשר ג'סטין זולו ייצא הלילה לזמביה, בכדי להצטרף לסגל נבחרתו לקראת אליפות אפריקה שתחל ב-20 לינואר. בראשון לציון הסכימו לשחרר את הקשר מוקדם מכפי שתוכנן והוא לא יהיה בסגל הקבוצה במשחק החוץ בקרית שמונה בשבת. עדין לא ברור לכמה זמן ייעדר זולו, כיוון שהדבר תלוי באם יכלל בסגל הסופי של זמביה וגם אם כן, לא בטוח שזמביה תעבור את השלב הראשון באליפות. בכל מקרה, בראשון לציון כבר מחפשים מחליף זר או ישראלי לעמדת הקשר האחורי והכוונה לצרף את ליאור ז'אן מעידה על מעמדו הרעוע של זולו במועדון.

בראשון לציון בונים על אובסניקוב למשבצת של דוסו


הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully