וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל מרמורק נצמדה לקטמון

המוליכה תשחק רק בראשון, הרחובותים ניצלו זאת כדי להשתוות עם 0:2 ביבנה. צפון: תיקו לגבעת אולגה, עוד הפסד לעפולה

הפועל קטמון, מוליכת המחוז הדרומי בליגה א', תשחק רק ביום ראשון נגד בני אילת. היום (שישי) היא קיבלה בשורות טובות ממשחקיהן של שתי הדולקות אחריה, שנוצחו בזו אחר זו. מכבי יבנה ניצבה במקום השני לפני פתיחת המחזור ה-13, אך היא הפסידה 2:0 להפועל מרמורק שתפסה את הסגנות. הדרבי השתנה בדקה ה-22, אז חיים קנפו כבש מהנקודה הלבנה אחרי הרחקתו של ג'ניה קפלן המקומי. גיא כהן הורחק משורות מרמורק בדקה ה-30, אבל מתן אוכמן נעץ את השני בדקה ה-46.

עירוני קרית מלאכי, שגברה על יבנה בשבוע שעבר, יצאה לפתח תקוה והפסידה 1:0 לעמישב. אלמוג בוזגלו, האח הצעיר לבית משפחת הכדורגלנים, הכריע את המשחק בדקה ה-12. אורתודכסים לוד התקדמה למקום השישי עם 0:2 על עירוני נתיבות. שער עצמי של ולדימיר בלנקי (68) ואחד של רווה אייזנקוט (83) עשו את ההבדל.

עירוני כפר יונה מהתחתית הפתיעה עם ניצחון 0:2 בקרית גת. המארחים איבדו את גבע בן משה בכרטיס אדום (22) ותומר עיוון ניצל זאת עם צמד תוך חמש דקות במחצית השנייה (65 ו-70).

משחקים נוספים:

הפועל כפר שלם - בית"ר כפר סבא 4:1
לכפר שלם: נאור אלדד (89). לכפר סבא: קובי דומר (10), אלעד כהן (55), בר וולקוביץ' (73), עידו שוקרון (90)

הפועל ערד - השקמה רמת חן 0:1
לערד: אדם תנעמי (12)

צפון

גם מוליכת הצפון, אסי גלבוע, לא שיחקה היום (תתארח במגרש בכאוכב אצל אחווה עראבה) ונהנתה ממעידות של יריבותיה לצמרת. המדורגת שנייה מ.ס. גבעת אולגה סיימה ב-1:1 מול מכבי דליית אל כרמל. אלכסיס ויינשיין העלה את גבעת אולגה ליתרון בדקה השמינית, אבל סבי שאולוב איזן דקה לפני סיום המחצית.

להפועל עפולה לא עזר גם צירופו של ירון הוכנבוים כמנג'ר מעל המאמן חיים סילבס. הקבוצה שפתחה את העונה בסערה, המשיכה את הנסיגה החדה עם הפסד 2:1 למ.ע. קרית אתא. ניר כהן הבקיע צמד לזכות המארחים (3 ו-32),

גם הרביעית מכבי מעלות שמטה נקודות עם 0:0 בחוץ מול מ.ס. כרמיאל צפת, שהסתדרה ברבע השעה האחרונה בלי בועז תובל שהורחק. הפועל דליית אל כרמל ניצחה 0:1 את מכבי צור שלום משער דרמטי של לוטפי נסר א-דין בתוספת הזמן, והיא עקפה את יריבתה העירונית בדרך למקום החמישי.

משחקים נוספים:

הפועל חדרה - מכבי טמרה 0:2
לחדרה: ברק קודיש (5), קובי בדש (38)

מכבי כפר קנא - הפועל כפר קנא 1:0
להפועל כפר קנא: אורן זילקה (88)

אורן קורנפלד מסכם את המחזור בליגות הנמוכות

לאתר דאבל פס

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully