וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה: "לא זוכר תקופה כזאת. איבדנו ביטחון מהקהל"

15.12.2011 / 8:37

גולסה מנתח עוד השפלה, סקאוט של ורדר ברמן עקב אחריו ואחרי עמאשה. גורם: "יענקל'ה לא ייכנע ללחץ, אלישע ממשיך"

במכבי חיפה לא זוכרים כבר הרבה זמן תקופה רעה כל כך. אחרי ההדחה מגביע הטוטו, חלום האליפות שהתרחק וההדחה מליגת האלופות, אמש (שבת) הגיע מכה נוספת, כשהקבוצה הודחה גם מהליגה האירופית אחרי הפסד ביתי 3:0 לשאלקה. בתוך חדר ההלבשה הייתה אווירה קשה, אבל חלק מהשחקנים הפתיעו כשאמרו לאחר המשחק: "ביכולת הזאת, אולי טוב שלא עלינו. היינו סופגים מכה חזקה בשלב הבא שממנה היה קשה להתאושש".

בחיפה נשמעו קולות לפיהן ראוי שאלישע לוי ימשיך עד תום העונה וינסה לחזק את קידום השחקנים הצעירים במועדון, במטרה להכשיר אותם לקראת העונה הבאה. הנשיא יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה ושוחח עם אלישע לוי וגיורגי דרסיליה, אבל לא דיבר עם השחקנים. שחקן בקבוצה אמר אמש: "יש כאן שחקנים שמשחקים בלי חשק, הקהל 'הורג' אותנו. אנחנו בתקופה גרועה מאוד ואולי ההדחה רק תעזור לנו. קריאות כאלה נגד השחקנים לא שמעתי גם אחרי הדרבי".

למרות ההפסד, יעקב שחר עדיין נותן גיבוי מלא לאלישע לוי ואין שינוי במעמדו. יחד עם זאת, נראה כי הפסד לראובן עטר ומכבי נתניה עשוי לשנות את המצב. גורם במועדון דאג להבהיר אתמול: "יענקל'ה לא ייכנע ללחץ הקהל ואלישע ממשיך. יש לו דרך וההתנהגות של הקהל כלל לא תורמת". במועדון ישנה ביקורת גדולה על יוריצה בוליאט, ששוב הפגין יכולת ירודה. עדיין ישנה אפשרות שהשחקן יעזוב בינואר. במועדון מרוצים מאוד מהשוער בויאן שראנוב, שלא היה אשם בשערים שספג.

במועדון כעסו מאוד על ולדימיר דבאלישווילי, שלא לחץ את ידו של דלה ימפולסקי לאחר שהוחלף. שחקנים העידו כי הגיאורגי היה מתוסכל מאוד מהחילוף. ייתכן ודבאלשיווילי יוזמן לבירור בעקבות העניין. סקאוט של ורדר ברמן הגרמנית הגיע כדי לעקוב אחר שאלקה, אבל הגיע גם כדי לעקוב אחר אייל גולסה וויאם עמאשה.

לגולסה יש עדיין שירות צבאי ולכן הוא לא יעזוב העונה את הקבוצה. בגרמניה ישנה התעניינות של מספר קבוצות בנוגע לעמאשה, אבל אף אחת מהן עדיין לא פנתה לחיפה באופן רשמי. "כמו שכולם יכלו לראות, נכשלנו באירופה והמטרה עכשיו היא להרים את הראש ולהתמקד בליגה", אמר הבוקר גולסה. "בחדר ההלבשה יש תחושה של אכזבה, לא נעים להפסיד שלוש פעמים ברציפות. החוכמה היא לקום ולצאת לדרך חדשה, כלומר לחבר שניים או שלושה ניצחונות בליגה".

גולסה הגיב גם על מחאת הקהל, שהניף בתחילת המשחק שלטים נגד השחקנים ("אתם לא מכבי חיפה", "אנחנו אוהדים בלי קבוצה", "אתם עוד תשלמו ביוקר"), אמר: ". ברור שכואב לי לראות את השלטים ביציע, זאת הקבוצה שלנו וזה מאכזב. מותר לקהל לומר מה הוא חושב, אנחנו מבינים אותו ורוצים לשמח אותו. מה חשבתם, שאנחנו לא רוצים? אנחנו 'נותנים את התחת' בכל משחק. אולי כבר ביום שני נפצה. יהיה משחק קשה מול נתניה, אבל יש לנו מאמן מצוין שיודע איך להכין אותנו. יכול להיות שסבלנו מעומס, ואולי עכשיו תהיה קצת מנוחה לשחקנים".

"אין לנו מה להסתיר, נכשלנו במשימה. נכון שלא הכי מתחבר לנו, כולם רואים את זה. אין ספק שיש שחקנים שסובלים מחוסר ביטחון מהקללות של הקהל. זה חלק מהעניין ואנחנו רגילים לזה. אני ארבע שנים כאן ולא זוכר תקופה כזאת. בסך הכל אלה חלק אותם שחקנים שהביאו אליפות לא מזמן, ואותה קבוצה שעשתה מספר שינויים".

תמיר כהן מחוץ לסגל גם מול נתניה

פרשת תמיר כהן עדיין רחוקה מלהסתיים. השחקן שקיבל הוראה לא להגיע להכנות בבית המלון ולא לצפות במשחק, לא יהיה בסגל גם למפגש מול מכבי נתניה. השחקן פגוע מאוד מההחלטה שלא לכלול אותו בסגל. אלישע לוי מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "ראיתי שתמיר לא נמצא במצב אופטימלי ולכן הענקתי לו מנוחה של יומיים-שלושה. לא הייתה שיחה רעה בנינו. המטרה הייתה שינוח קצת לפני שהוא חוזר".

כזכור, אתמול פורסם כי כהן יצא מהסגל לאחר שיחה שיזם איתו המאמן, בה הובהר לו שייקח מספר ימי מנוחה לקראת האזכרה של אביו בשבוע הבא. כהן עצמו טען כי הוא לא ביקש מנוחה ושחקנים בקבוצה העריכו כי הסיבות לאי הכללתו בסגל הן מקצועיות. ייתכן ובתחילת השבוע תתקיים שיחה נוספת בין השחקן למאמן.

מאמן הפועל עכו, אלי כהן, שוחח שוב עם מוחמד גדיר ולוחץ עליו להצטרף לקבוצה. עלי עוסמאן, שלא נכלל אתמול בסגל בגלל פציעה, מחכה להצעה רשמית מהפועל חיפה.

במשחק מול מכבי נתניה ביום שני ייסגר יציע ג', כפי שהבטיח המועדון. מההנהלה נמסר כי בעלי המנויים ליציע ג' יופנו לשערים 6-8, לשם לא יימכרו כרטיסים.

שאלקה חגגה על חשבון חיפה עם 0:3 בהרכבה השני

יניב קטן התאכזב מהקהל: "אנחנו יוצאים מפרופורציה"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully