וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום סיבוב בליגת העל: המצטיינים

13.12.2011 / 11:00

קרית שמונה מככבת בהגנה, הפועל תל אביב בהתקפה, גם רמת השרון שלחה נציג וכמה שחקנים הכניסה מכבי תל אביב?

שחקני עירוני קרית שמונה שיר צדק, ברק בדש, רביד גזל, אדריאן רוצ'ט חוגגים ניצחון. ברני ארדוב
בהחלט מגיע להם לקבל ייצוג נכבד. שחקני קרית שמונה חוגגים את אליפות הסיבוב הראשון/ברני ארדוב

שוער והגנה

שוער: דני עמוס (עירוני קרית שמונה). אם עד יום שני עוד הייתה התלבטות בינו לבין שוער הפועל תל אביב אפולה אדל, במשחק העונה המאבק הוכרע סופית. שוער קרית שמונה עשה קפיצה אדירה השנה, משחק עם הרבה ביטחון, מביא נקודות במו ידיו לקבוצה ונותן שקט גדול להגנה. העצירה הגדולה לקראת הסיום לבעיטה של אלרואי כהן מסמלת את כל הסיבוב שלו.

מגן ימני: אלעד גבאי (עירוני קרית שמונה). כמו במקרה של עמוס, גם ביום שני הוא הוכיח כמה הוא ראוי להיות ב-11 של הסיבוב. גבאי עשה התקדמות אדירה בעונה שעברה וממשיך אותה השנה. הוא סוגר נכון בהגנה, מצטרף ומאיים בכל אפשרות בהתקפה ובעל הרבה ביטחון וראיית משחק.

בלם: סביטי ליפנייה (עירוני ניר רמת השרון). רמת השרון היא אולי הפתעת הסיבוב הראשון, קבוצה שמשחקת כדורגל טקטי, יעיל ועם הרבה מאוד התלהבות. תומר סוויסה אחראי על השערים, אלן מסודי על הברק ומעל כולם בולט הבלם הוותיק, שמנקה כמעט על כדור מאחורה ודוחף את הקבוצה קדימה. לא במקרה הקבוצה ספגה שער אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים.

בלם: סלאח חסארמה (עירוני קרית שמונה). בעוד שלושה חודשים יחגוג חסארמה 38. מדהים לראות את התרומה שלו לקרית שמונה. הרבה מעבר למשחק השקט בהגנה, חסארמה גם יוצא קדימה בכל אפשרות, דוחף את הקבוצה ומשגר כדורים ארוכים ומדויקים. מדהים לראות שחקן מגיע לשיא המקצועי שלו בגיל כזה.

מגן שמאלי: אלירן דנין (הפועל עכו). כשהיה צעיר והצטרף לבית"ר ירושלים, כונה דנין "רוברטו קרלוס הישראלי", אך עם השנים התברר שדנין לא מדוייק, חסר ביטחון במשחק ההגנה וסגירות אלכסוניות היו ממנו והלאה. העונה בהפועל עכו הוא מתחיל לממש חלק נכבד מהציפיות, משחק עם הרבה ביטחון, מצטרף להתקפה, מבשל ולקראת הקמפיין הבא מתדפק על דלתות הנבחרת.

מהראן לאלה שחקן הפועל תל אביב מול סביטי ליפניה שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
הרבה שקט נפשי וקור רוח. סביטי ליפניה/ברני ארדוב

קישור

קשר : ניר ביטון (מ.ס. אשדוד). הנציג של אשדוד המפתיעה בהרכב. אחרי שנתיים של ציפייה, סופסוף הכישרון הגדול מתחבר לדומיננטיות ויציבות. הברומטר של הקבוצה של יוסי מזרחי פרץ הן בחלק ההגנתי והן בהצטרפות לחלק הקדמי, ומסייע לדוד רביבו להוביל את ההתקפה לעונה הגדולה ביותר, אולי, בתולדות המועדון.

קשר: מהראן ראדי (בני סכנין). ראדי אולי נחלש בשליש האחרון של הסיבוב, אך אף אחד לא יכול לקחת ממנו את העובדה שבמשך עשרה מחזורים הוא היה השחקן המשמעותי ביותר בליגה הזאת. ראדי לקח את סכנין גבוה לחלק העליון של הטבלה, עם שישה שערים וארבע בישולים בדרך לצבירת 24 נקודות (החלה עם מינוס 2), הרבה מעבר לציפיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

התקפה

חלוץ: עומר דמארי (הפועל תל אביב). אין צורך להוסיף על הקומפלימנטים שזוכה להם החלוץ. בעונה הראשונה שלאחר מעבר מקבוצה קטנה לקבוצה גדולה, דמארי התאקלם בצורה מהירה וחלקה עם 16 שערים בכל המסגרות והשפעה בלתי רגילה על כל המשחק של הפועל תל אביב בסיבוב הזה.

חלוץ: טוטו תמוז (הפועל תל אביב). ביום שני בקרית שמונה ראו כמה תמוז חסר להפועל תל אביב. השילוב שלו עם דמארי הוא קטלני ושובר כמעט כל הגנה בליגה הזאת. תמוז ממשיך את המספרים היפים מהעונה שעברה, יודע לקחת על עצמו גם כשלא הולך לא יותר מדי מול השער ונראה שאכן יעלה על מטוס לאירופה כבר בינואר.

חלוץ: וויאם עמאשה (מכבי חיפה). בפינאלה של הסיבוב קצת אכזב, אך אי אפשר לקחת ממנו את 12 השערים בליגה וה-19 בסך הכל, שהחזיקו את מכבי חיפה בלא מעט משחקים. חבל מאוד שנדבק מעט בחולשה הכללית של חיפה ולא הצליח לקחת עליו יותר.

חלוץ: אחמד סבע (מכבי נתניה). המניה הבטוחה של ראובן עטר עם 11 שערים ושלושה בישולים ב-12 משחקים בהם פתח בהרכב. מבחינת מספרים אין מה לדבר, אבל התרומה של סבע היא הרבה מעבר לכך, בהיותו הסממן הכי גדול לאנרגטיות של נתניה, למשחק השמח ולהתלהבות שלה. כשסבע דועך, כפי שקרה במשחקים האחרונים, זה משתקף בכל הקבוצה.

אחמד סבע שחקן מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
אנרגיות בלתי נדלות. אחמד סבע/ברני ארדוב

מאמן

רן בן שמעון (עירוני קרית שמונה). אי אפשר שלא להסיר את הכובע אחרי יום שני. בן שמעון העמיד העונה קבוצה מצוינת בעלת אופי חזק. אחד המאפיינים הכי גדולים שלה (כאלה שמאפיינים גם קבוצה שזוכה בתואר) הוא היכולת לקחת נקודות קודם כל דרך משחק הגנה נכון ומסודר ויעילות מקסימלית במשחק ההתקפה. בן שמעון השלים את הסיבוב במקום הראשון עם ניצחונות על כל שלוש הגדולות. שאפו.

עוד מליגת העל:

סיכום הסיבוב הראשון: המאכזבים

צפו בקרית שמונה מבטיחה את אליפות הסיבוב עם 0:1 על הפועל תל אביב

שלום תקווה: במשחק העונה התבררה הגדולה של רן בן שמעון

דרור קשטן מפרגן לדני עמוס: "נתן לקרית שמונה ניצחון"

רן בן שמעון: "בשביל אליפות צריך לשחק, לא לדבר"

מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון מחבק את אחמד עאבד. ברני ארדוב
נו, כמובן שלא יכולנו לבחור אחרת. רן בן שמעון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully