וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל: "הסיבוב השני יהיה הרבה יותר קשה"

קשר קרית שמונה היה מרוצה אחרי הניצחון הגדול על הפועל תל אביב: "הגיע לנו". בקבוצה יחפשו שני שחקנים לקראת ינואר

אחרי הניצחון 0:1 על הפועל תל אביב אמש (שני), אצל מוליכת הטבלה הטרייה ואלופת הסיבוב הראשון, עירוני קרית שמונה, עשו הכל כבר בתום המשחק כדי לנסות ולהוריד את השחקנים אל הקרקע. המאמן רן בן שמעון יודע שהסיבוב השני יהיה הרבה יותר קשה, מכיוון שקבוצתו תהפוך מלהיט הליגה לקבוצה שכולם ירצו לנצח. לכן, אחרי המשחק ניסה בן שמעון לשדר "עסקים כרגיל" מתוך תקוה ששחקניו יפנימו כי המרחק בין הרצון לזכות באליפות לצלחת עצמה רחוק מאוד.

"בסך הכל שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה ואני שמח שניצחנו, כי הגיע לנו", אמר בסיום המשחק הקשר רביד גזל, "טוב שידענו לשמור על המשכיות ועקביות, אבל הסיבוב השני יהיה הרבה יותר קשה וכבר בשבת מחכה לנו משחק לא קל מול הפועל חיפה, שמגיעה אחרי שני ניצחונות גדולים. אני מקווה שנמשיך במומנטום הטוב שאנחנו נמצאים בו".

"אני מרגיש שיש לנו קבוצה מצוינת", המשיך הקשר הותיק, "שחקנים מאמינים אחד בשני וזה מבחינתי הכי חשוב. אם לקראת תום הסיבוב השני נשאר באותו מצב, יהיה אפשר לחלום על האליפות. כדי לגרום לזה, אנחנו צריכים להיות יותר מחוייבים במשחק שלנו ויותר מרוכזים ליד השער".

מעבר לדבריו של גזל, בצפון הרחוק מבינים שאם הם אכן רוצים לשמור על הפסגה גם בתום הסיבוב השני ולקרוא תיגר של ממש על האליפות, הם צריכים להתחזק בינואר לפחות בשני שחקנים בעמדות מפתח. כרגע בקרית שמונה בוחנים מספר אופציות, אך לא ימהרו להחתים ישראלים או זרים אם בן שמעון לא יהיה משוכנע כי אותם שחקנים אכן יוכלו לשדרג את הקבוצה.

הבלם איתן טיבי, שחלה לפני המשחק, צפוי לחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל חיפה. בן שמעון יצטרך להחליט האם להמשיך לתת קרדיט בהרכב לשיר צדק, שהיה מצוין במשחקים האחרונים או להחזיר את טיבי למרכז ההגנה לצידו של סלאח חסארמה. בקבוצה מקווים כי החלוץ שלומי אזולאי יהיה כשיר אף הוא למשחק, אך כרגע נראה כי גם אם יוכל לשחק הוא יפתח את המשחק על הספסל.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully