וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון ואסי גלבוע ממשיכות להוביל

הירושלמים לא התקשו בטדי וגברו 0:2 על הפועל כפר שלם. גלבוע רשמה ניצחון תשיעי ברציפות, 0:1 על מכבי דלית אל כרמל

המחזור העשירי בליגה א' נערך ברובו היום (שישי). שליש ליגה כבר מאחורינו ובהחלט ניתן להצביע על מספר מגמות, כמו העובדה שהפועל קטמון נראית בשלה יותר מכולן לזכות בכרטיס הבודד לליגה הלאומית. היום ניצחו האדומים 0:2 את הפועל כפר שלם. מי שלא תוותר בקלות היא אסי גלבוע, שממשיכה להוליך את המחוז הצפוני אחרי 0:1 דרמטי על מכבי דלית אל כרמל. הסיפור העצוב והמביך של היום הוא אי הופעתה של ג'ת אלאלהי למשחק החוץ מול בני אילת. מצבה של הקבוצה מאום אל פאחם לא ברור, כמו גם ההשלכות מאי קיומו של המשחק.

דרום

הפועל קטמון - הפועל כפר שלם 0:2

1,500 אוהדים באדום הגיעו היום לטדי וראו את קבוצתם פותחת את המשחק בטירוף. בדקה השישית כפיר מלול קיבל כדור עומק נפלא וקבע 0:1 לקטמון, שש דקות בלבד חלפו ועוד כדור חרך את הגנת כפר שלם החלשה והגיע לעוז צבאג, שהכפיל. קטמון נרגעה ומשם והלאה המשחק התנהל על מי מנוחות עד לסיום. המארחת ממשיכה להוליך את הטבלה עם יתרון של שלו נקודות.

קביליו יפו - מכבי יבנה 2:1

במקום השני והמפתיע במחוז הדרום ניצבת מכבי יבנה, שהשיגה ניצחון דרמטי בשכונת התקווה וקטעה את ההתאוששות של יפו. רפי סגל העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-24 ועד לדקות הסיום לא קרה הרבה. שש דקות לפני השריקה ליעד ברקוביץ' השווה והיה בטוח שהוא משאיר לפחות נקודה אצל יפו, אלא שלאורי קרגולה היו תוכניות אחרות ורגע לפני תוספת הזמן הוא שח פנימה את שער הניצחון. אדיר קרן מיבנה עוד הורחק בדקה ה-90, אבל זה לא הפריע לאורחים לחגוג ניצחון, שכאמור מציב אותם חזק בצמרת.

עירוני קרית מלאכי - הפועל מרמורק 0:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בשוויון נקודות, 15 לכל אחת, כשהן צמודות במקום השלישי והרביעי בטבלה. שער בודד של אבירן אלקיים בדקה ה-67, סידר שלוש נקודות לקרית מלאכי, שניצבת לבדה במקום השלישי, בעמדת איום טובה על קטמון המוליכה. עבור קרית מלאכי היה זה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד.

בית"ר כפר סבא - עמישב פתח תקוה 2:4

המשחק של היום בליגה א'. פתח תקוה, שלא הפסידה בליגה כבר חודש וחצי, ראתה איך ההצלחה ממשיכה עם שערים של מוחמד חטארי (20) ורפי עמרן (28), שהעניקו לה יתרון 0:2 מבטיח בסיום המחצית הראשונה, אשר ממש בסיומה הורחקו בני שרקאת המארח וטל אגי האורח. לכפר סבא היו תוכניות אחרות למחצית השנייה והיא נראתה קבוצה שונה לחלוטין. דניאל בורחל אותת על המהפך עם שער מצמק בדקה ה-46, אלעד שיק השווה בדקה ה-65 והמפהך הושלם עם שערים דרמטים של ליאב פרנקו (87) ואלעד כהן (89). אהרון סולדוצ'ו ספג את האדום השני לפתח תקוה בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

עירוני כפר יונה - הפועל ערד 0:1
לכפר יונה: תומר עיוון (75)

עירוני נתיבות - מכבי קרית גת 1:1
לנתיבות: אלירן גבאי (4). לקרית גת: אופק שפיר (71)

השקמה/רמת חן - אורתודוכסים לוד 1:1
לשקמה/רמת חן: רותם כבודי (82, פנדל). ללוד: אסי אסולין (59)

צפון

אסי גלבוע - מכבי דליית אל כרמל 0:1

מי יעצור את אסי גלבוע? הקבוצה הצפונית הפסידה את משחק הבכורה שלה העונה וניצחה את כל תשעת הבאים. היום זה היה דרמטי במיוחד, כששער של יוסי ואנונו, שמונה דקות לסיום, העניק לה שלוש נקודות נוספות ומתוקות במיוחד, מול מאמנה לשעבר טל בניה, שלא מצליח להעיר את דלית אל כרמל המקרטעת.

מ.ס. גבעת אולגה - עירוני טבריה 1:3

אחת הקבוצות שתנסה להיאבק מול גלבוע העונה היא גבעת אולגה, שניצחונה השלישי ברציפות העלה אותה למקום השני, ארבע נקודות פחות מהמוליכה. משה בלבילייה היה גיבור המשחק עם צמד (44, 70 בפנדל), מוטי בן חמו השלים בדקה ה-75 ולאבי עמר האורח נותר רק לצמק, שלוש דקות לסיום.

עירוני קרית אתא - מ.ס. כרמיאל/צפת 3:1

עידן סרור הזכיר היום לכל מי ששכח איזו הבטחה גדולה הוא היה וכמה פוטנציאל יש לו, כשהוביל את כרמיאל/צפת לניצחון חוץ גדול, שנותן לה מעט אוויר לנשימה. סרור כבש ראשון, כבר בדקה ה-11. ניר אברג'יל השווה בדקה ה-38, אבל סרור היה שם שוב, רבע שעה לסיום והחזיר את היתרון לקבוצתו. שתי דקות לסיום נתן נודלמן השלים והאורחת יצאה מרוצה מקרית אתא.

משחקים נוספים:

סקציה מעלות - מכבי צור שלום 0:0

הפועל כפר קנא - הפועל חדרה 2:1
לכפר קנא: תאיר אבו חמד (37). לחדרה: קובי בדש (65), רן קוגן (79, פנדל)

אחי עכו - אחווה עראבה 1:1
לעכו: איברהים אבו סלאח (46). לעראבה: האני שאהין (62)

הפועל עפולה - מכבי כפר קנא 4:2
לעפולה: אופיר חלוואני (79), דניאל ברק (90). לכפר קנא: נור עודה (12), יצחק נאש (35, 83), אמיר גדיר (90)

הפועל דליית אל כרמל - מכבי טמרה 1:2
לדליית אל כרמל: אסף דן (3), ענאן חלבי (63). לטמרה: מוחמד דוחי (56)

ליגה א' בוואלה! ספורט

אתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully