וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: בשיקטאש ניצחה 2:3 את מכבי ת"א

הצהובים הישוו אחרי שהטורקים הובילו 0:2, אבל קווארסמה כבש שער ניצחון בתוספת הזמן. מכבי איבדה סיכוי לעלות שלב

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 3:2 לבשיקטאש, ואיבדה כל סיכוי לעלות שלב בליגה האירופית. בכל מקרה, גם ניצחון לא היה עוזר לצהובים לאור התוצאה במשחק בין סטוק סיטי לדינמו קייב (1:1). מה שכן, הקבוצה שספגה מפלה גדולה בדרבי ובכלל במשחקיה האחרונים בליגת העל, יכולה להתנחם במשחק לחימה וביכולת לא רעה מול הקבוצה שהביסה אותה 1:5 בסיבוב הקודם.

איסמעיל קויבאשי שחקן בשיקטאש מול גיז'רמו ישראלביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ההפסד שיוציא אותם מהמשבר? גיז'רמו ישראלביץ' מול קויבאשי/ברני ארדוב

9,420 האוהדים שהגיעו לאצטדיון בלומפילד נהנו ממשחק כדורגל קצבי במיוחד, ומשליטה מוחלטת של הצהובים ברוב חלקי המחצית הראשונה. מצד שני, המשוואה הידועה לא פסחה על מכבי תל אביב, שלא הבקיעה וספגה שער מדהים וכואב של קווארסמה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. כשארנסט העלה את בשיקטאש ליתרון בתחילת המחצית השניה זה נראה גמור, אבל המשחק שהתחיל בקצב כל כך יפה המשיך כך. שרן ייני (57) ומשה לוגסי (70) שנכנס כמחליף הצליחו להשוות, ו-20 הדקות האחרונות של המשחק התאפיינו באינספור הזדמנויות לשני הצדדים.

בסופו של דבר, השחקן המצטיין במשחק והיקר על המגרש, ריקארדו קווארסמה, הצליח לספק פיניש אדיר במשחק הזה עם שער שני מרהיב ביופיו ושער שני בתוספת זמן שקבע 2:3 לבשיקטאש והבטיח את מקומה בשלב הבא של הליגה האירופית. מוטי איוניר שפתח בהרכב התקפי שכלל את ברק יצחקי, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי ראה אמנם הרבה החמצות של השלישיה הזו, אבל יכל להיות מרוצה. הצד המדאיג יותר מבחינתו היה ההגנתי, זה שאפשר לקבוצה האורחת לפעול בחופשיות בדקות הסיום, כששום דבר עוד לא נראה גמור.

מהלך המשחק

דקה 3 - רוברטו קולאוטי ניצל טעות בהגנה של בשיקטאש ומצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול השוער, אבל החמיץ. אלירן עטר השתלט על הריבאונד, אבל איבד שליטה על הכדור.

דקה 24 - הזדמנות נוספת למכבי תל אביב, הפעם גל אלברמן פרץ מצד ימין והמשיך במסירת רוחב קצרה לרוברטו קולאוטי, שחיכה שני מטרים מהשער אבל לא הצליח להשתלט על הכדור.

דקה 25 - אלירן עטר הכניס כדור עומק מצויין מאזור מרכז המגרש לרחבה, אלא שברק יצחקי פספס אותו בכמה סנטימטרים.

דקה 28 - הטורקים הגיעו למצבי בעיטה ראשונים ברחבה של מכבי תל אביב, אבל ההגנה של הצהובים הצליחה לבלום שלושה ניסיונות ברציפות.

דקה 33 - עוד התקפה מסוכנת למכבי. דאבל פס בין יצחקי לקולאוטי הסתיים בבעיטה מרושלת של הראשון מהצד הימני של הרחבה.

דקה 41 - מצב מסוכן ראשון לטורקים כשהוגו אלמיידה בעט מ-25 מטרים החוצה.

דקה 45 - שער! פביאן ארנסט פרץ מצד שמאל והרים כדור לכיוונו של קווארסמה, שהתמקם במרחק של 14 מטרים מהשער ובעט מהאוויר פנימה. 0:1 לבשיקאטש.

דקה 47 - שער! קרן מצד שמאל לטורקים אחרי הדיפה טובה של ברק לוי. מנואל פרננדש הגביה היישר לראשו של איברהים טורמאן, שנגח מקרוב פנימה. 0:2 לבשיקטאש.

דקה 59 - שער! ברק יצחקי הרים קרן מצד שמאל, הכדור נהדף מההגנה אל ישראלביץ' ששלח אותו בחזרה לכיוון השער. שרן ייני היה קרוב למסגרת וזינק כדי לכבוש בחצי מספרת. 1:2 לבשיקטאש.

דקה 70 - שער! אלירן עטר שלח מסירה קטנה למשה לוגסי, ששיחרר טיל מ-25 מטרים, והכדור נכנס לרשת דרך הידיים של השוער הטורקי. 2:2.

דקה 78 - פרננדש הגביה כדור לרחבה, ארנסט נגח לשער אבל ברק לוי עצר מצויין.

דקה 80 - ברק יצחקי סובב כדור מצוין מצד ימין, רוברטו קולאוטי נגח מקרוב החוצה.

דקה 90 - שער! מהלך מדהים של קווארסמה, שהצליח לעבור ארבעה שחקני הגנה של מכבי תל אביב ולהפציץ לשער מתוך הרחבה. 2:3 לבשיקטאש.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, קלמי סבן (ניבאלדו, 55), רוברט פונצ'ץ, גל אלברמן (משה לוגסי, 64), גיז'רמו ישראלביץ' (אלי זיזוב, 83), ברק יצחקי, רוברטו קולאוטי, אלירן עטר.

הרכב בשיקטאש: צנק גונן, רוברטו הילברט, תומאש סיבוק, אגמן קורקמאז, איסמעיל קויבאשי, איברהים טורמאן, פביאן ארנסט, מנואל פרננדש (הולושקו, 90), ריקרדו קווארסמה (ז'וליו אלבס, 90), אקרם דאג (קבלאק, 61), הוגו אלמיידה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully