וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "שם המשחק הוא בניצול המצבים"

מאמן הפועל תל אביב ניתח את הניצחון 1:3 על ראפיד בוקרשט. ידין: "שמחתי לחזור לאירופה, ואני עוד יותר שמח על הניצחון"

הפועל תל אביב המשיכה הערב (רביעי) במומנטום המצוין בו היא מצויה, כאשר חגגה ניצחון ראשון בליגה האירופית עם 1:3 מרשים על ראפיד בוקרשט. האדומים הציגו מחצית ראשונה טובה מאוד ברומניה, נהנו משערים של נוסא איגייבור, טוטו תמוז וסלים טועמה, ואם מוסיפים את הניצחון בדרבי - נראה שהקבוצה באדום מגיעה בכושר שיא לקראת משחק העונה מול מכבי חיפה במחזור הליגה הקרוב.

מאמן הפועל תל אביב דרור קשטן: "שם המשחק הוא ניצול מצבים והיום הצלחנו, בניגוד למשחק בבלומפילד, לנצל אותם וניצחנו בפעם הראשונה בחוץ למרות הקור הקשה".

החדשות הרעות היחידות שעלו מהמשחק הערב היו הפציעות של מריו פצ'אלקה (שעשה תנועה לא טובה עם הגב הוחלף על ידי וואליד באדיר בדקה ה-27) ואביחי ידין (שהוחלף על ידי מחמוד עבאס בדקה ה-35), אך עוד לפני תום ההתמודדות התברר כי מדובר בפציעות קלות בלבד, והשניים ככל יהיו כשירים למשחק העונה מול מכבי חיפה.

ידין, שסובל מרגישות בירך ואמור לשחק מול חיפה, אמר בסיום: "אנחנו עם הפנים למכבי חיפה. שמחתי לחזור לקמפיין האירופי ואני שמח עוד יותר על הניצחון".

עבאס, שהיה אחד הבולטים במדים האדומים במחצית השניה, אמר בסיום לאתר הרשמי של המועדון: "כיף לחזור לשחק אחרי תקופה ארוכה. היה לנו חשוב להמשיך במומנטום מהדרבי ולקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני. אני מקווה שאוכל לחזור להרכב בהקדם".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully