וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: הפועל ת"א ניצחה 1:3 את ראפיד בוקרשט

הקבוצה של דרור קשטן השיגה ניצחון ראשון במפעל האירופי, בזכות שערים של נוסא איגייבור, טוטו תמוז וסלים טועמה

חודשיים וחצי בדיוק עברו מאז ה-15 בספטמבר, אז הפסידה הפועל תל אביב 1:0 בבית לראפיד בוקרשט במחזור הראשון של הליגה האירופית. חודשיים וחצי בסך הכל, אבל איזה הבדל עצום. האדומים נראו הערב (רביעי) מצוין וניצחו בקלות 1:3 את ראפיד בוקרשט בחוץ, במסגרת המחזור החמישי והלפני אחרון בבית ושיפרה את מאזנה לארבע נקודות בדרך למקום השלישי בבית. נוסא איגייבור, טוטו תמוז בפנדל וסלים טועמה כבשו לאדומים, שהיום שיחקו בלבן. אגב, אביחי ידין ומריו פצ'אלקה נפצעו במהלך המשחק והוחלפו, אך נראה שהפציעות הן לא חמורות.

נוסא איגייבור שחקן הפועל תל אביב חוגג. AP
כך נראה שחקן ממורמר? איגייבור/AP

הפועל תל אביב נראתה מצוין ממש מהדקות הראשונות ועל אף מספר חסרונות, כמו אלרואי כהן, נאעל חוטבא ו-וואליד באדיר, הצליחה להניע את הכדור בצורה נהדרת, מה שהוליד מהר מאוד גם מצבים מסוכנים ליד השער. שי אבוטבול, שעלה בהרכב במקום רועי גורדנה המושעה שלושה ימים אחרי השער בדרבי, נראה מצוין וניהל ביחד עם מחמוד עבאס את מרכז השדה.

גם נוסא איגייבור השאיר מאחוריו את כל הסיפורים על נבחרת ניגריה ועל כך שלא נתנו לא לצאת למשחקים שלה, כבש והיה אחד השחקנים הבולטים בהפועל. לגבי טוטו תמוז ועומר דמארי כבר לא נותר הרבה מה להוסיף פרט לכך שמדובר בחוד הכי טוב בארץ.

בסך הכל הפועל יכולה גם להיות מעט מאוכזבת אחרי ניצחון החוץ הערב. האדומים הובילו כבר 1:3 מול פ.ס.וו איינדהובן ושמטו יתרון, הפסידו בבית לראפיד ברשלנות ושמטו יתרון גם מול לגיה ורשה. כך שאולי מעט יותר אופי, קצת ריכוז ואולי דרור קשטן היה יכול להוביל את הפועל לעוד מסע קסם אירופי ולא לסיים את הקמפיין באמצע דצמבר.

מהלך המשחק

דקה 7: רומן בעט מ-28 מטר לשער, אדל קלט בלי מאמץ מיוחד.

דקה 12: גול! תמוז הצליח איך שהוא להשתלט על הכדור מול בורקה, העביר אחורה לאיגייבור, שמסר לדמארי, שבעט אך נבלם על קומאן. איגייבור נותר מול שער ריק ובעט בקלות פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 21: מסירת רוחב מצאה את רומן, שהשתלט על הכדור ובעט מצוין מ-15 מטר, אדל ריחף והציל.

דקה 33: מסירת רוחב של איגייבור מצאה את דמארי, שהסתובב והעביר לתמוז, אך הוא בעט לא טוב החוצה.

דקה 39: גול! בורקה תפס ברחבה את דמארי בבירור ברחבה. תמוז בעט את הפנדל נהדר פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 43: גול! הגבהה של ראפיד הגיעה לקאסיו, שנתקל בקנדה ונפל. השופט הורה על פנדל שלא היה ולא נברא. דיאק בעט מצוין פנימה. 1:2 להפועל תל אביב.

דקה 45: גול! מסירת עומק של אבוטבול מצאה את דמארי באגף ימין, החלוץ המתין לטועמה שהגיע מאחור, פירגן לו והאחרון בעט בנגיעה פנימה. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 56: כדור חופשי של פנקו מ-17 מטר עלתה מעט מעל השער של אדל.

דקה 67: פנדל! פרנסמן גלש ברחבה והוציא את הכדור לדיאק. השופט משום מה שרק לפנדל. דיאק בעט בעצמו, אך אדל הדף.

הרכב ראפיד בוקרשט: דאנוץ קומאן, מרכוס אנטוניו, ולדימיר בוז'וביץ', ולנטין קרצו, אובידיו בורקה (כריסטיאן אורוש, 46), ניקולאה גריגורה, יוליאן אפוסטול, ציפריאן דיאק, סטפן גרגורי (סברין סבורלאה, 61), מיחאי רומן, קאסיו (דניאל פנקו, 54).

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה (וואליד באדיר, 27), ביוואן פרנסמן, גל שיש, שי אבוטבול, אביחי ידין (מחמוד עבאס, 35), נוסא איגייבור, סלים טועמה, עומר דמארי, טוטו תמוז (מהראן לאלה, 81).

למה גם החברה הערבית לא אוהבת את באדיר?

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully