וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צה"ל אוסר על אלון תורג'מן לצאת ללרנקה

29.11.2011 / 14:40

ממכבי חיפה נמסר: "השחרור מהנסיעה תואם עם מפקדיו". דגני יתורגל לקראת הפועל ת"א. סיידו לאלישע לוי: "לא אוכל לשחק"

חלוץ מכבי חיפה, אלון תורג'מן, לא ייצא עם מכבי חיפה למשחק החוץ שלה נגד א.א.ק לרנקה בקפריסין ביום חמישי, למרות שהיה אמור להיכלל בסגל. הסיבה: צה"ל הודיע לחלוץ כי הוא אינו רשאי לעזוב את הארץ וזאת בשל העובדה שמחר יצטרך להשתתף ביום גיבוש כללי שעורך צה"ל ליחידות מסוימות. ממכבי חיפה נמסר כי "שחרורו של אלון תורג'מן מהמסע ללרנקה תואם בין המועדון למפקדיו. לאחר שהוגשה בקשה לצוות המקצועי הוחלט להיענות לבקשה בחיוב".

בתוך כך, שחקני חיפה ערכו הבוקר (שלישי) הכנות אחרונות לקראת המשחק מול לרנקה ביום חמישי, שעשוי להכניס לקופת המועדון 1.72 מיליון שקל. חיפה זקוקה לניצחון בקפריסין ולכך ששאלקה לא תפסיד בביתה לסטיאווה בוקרשט כדי להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית.

באימון היום תירגל המאמן אלישע לוי שני שינויים בהרכב: גוסטבו בוקולי תורגל במקום סיידו יאיא, מאחר שהגנאי סובל ממתיחה וייתכן שיחמיץ את המשחק, כשהקשר עורך היום שיחה ארוכה עם אלישע על מצבו ומבהיר לו: "סיכוי קלוש שאוכל לשחק".

כמו כן אוראל דגני תורגל במקום אייל משומר (על אף שהוא כשיר), וזאת כנראה כדי להכין אותו למשחק מול הפועל תל אביב, ממנו ייעדר משומר המורחק. בהיעדרו של תורג'מן, מוחמד גדיר וחן עזריאל צפויים להיכלל בסגל. מרלון דה חסוס הפצוע לא ייכלל בסגל, כמו גם חיים מגרלשווילי והשוער השלישי אסף מנדס.

אלישע לוי אמר היום לשחקניו: "אתם חייבים לבוא מול לרנקה עם אותה מחויבות כמו נגד עכו, ולחזור עם ניצחון שישלח אותנו לשלב הבא. זה כל כך קרוב, בואו נעשה את זה".

חיפה תמריא רק מחר (11:00) למשחק ומאוחר יותר תערוך מסיבת עיתונאים ואימון מסכם באצטדיון הביתי. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "לרנקה הקשתה עלינו בבית, ובוודאי שהיא תקשה עלינו בחוץ. קבוצה שמחליפה מאמן (ג'ורדי קרויף החליף את טון קאנן, א"י) מביאה לא מעט פעמים תוצאות מהירות". בחיפה טוענים כי סארי פלאח עשוי להיות כשיר בכל זאת למשחק, אבל גם אם זה יקרה ייתכן מאוד שיפתח על הספסל משום שלא התאמן בצורה סדירה. פלאח ערך היום אימון מלא.

דלה ימפולסקי איחר לאימון בדקה וספג הערה מהמאמן, אך ספק אם ייענש.

ניצחון בלרנקה שווה למכבי חיפה 1.7 מיליון שקל

סוכניו של דה חסוס ביקשו הבהרות

סוכניו של חלוץ מכבי חיפה, מרלון דה חסוס, ביקשו בימים האחרונים הבהרות בנוגע למעמדו בקבוצה. החלוץ, שהגיע לחיפה על תקן הבטחה גדולה, הגיע עם פגיעה בקרסול, אבל בחיפה טוענים שהוא כשיר ולא משחק מסיבות מקצועיות. "אם דה חסוס לא ישחק בשני המשחקים הקרובים, הוא יעזוב בינואר", אמר מקורב לעסקה. בחיפה מעדיפים להשאיל את החלוץ עד תום העונה, ולא למכור אותו. גורם במועדון התבטא בימים האחרונים בנוגע לחלוץ כשאמר: "מרלון הגיע על תקן שחקן צעיר שאמור להשתלב בהדרגה, אבל משהו לא התחבר. עדיין קשה לקבוע האם מדובר בטאלנט. כרגע, כמו שחקנים אחרים בקבוצה, כל האפשרויות לגביו פתוחות".

בצוות המקצועי ביקשו משחקני הקבוצה לא להתרכז במשחק מול הפועל תל אביב עד לאחר המשחק בקפריסין. שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא עלי עוסמאן, שכזכור מיד לאחר המשחק מול עכו אמר לחבריו כי לראשונה העונה הוא נחוש לשחק בקבוצה אחרת. בימים האחרונים גילו בני סכנין והפועל חיפה התעניינות לגבי מעמדו בקבוצה. כפי שפורסם בשבוע שעבר, חיפה דורשת למכור את ולדימיר דבאלישווילי בסכומים גבוהים יותר כדי להרוויח מעסקת הגעתו לקבוצה. דבאלישווילי נרכש בזמנו ב-250 אלף יורו, בחיפה דורשים בשלב זה כחצי מיליון יורו, ולא נראה שיסתפקו בסכום שמציעים כרגע הטורקים.

קבוצת הנוער תמריא ביום חמישי הקרוב לארצות הברית, שם היא תשתתף בטורניר בינלאומי בטמפה שבפלורידה. הטורניר יתפרש על פני שבועיים ולכן הקבוצה תופיע ללא רוב שחקני ההרכב שלה במשחקי הליגה. בין השחקנים נמנים חמישה על סגל נבחרת הנוער: רועי עטר, רז שטיין, איסמעיל ריאן, יובל יוסיפוביץ ואורי צעדון. שבעה שחקנים, בהם חלוץ הנבחרת הייתם חלבי, יתגייסו בשבוע הבא לצה"ל. לקבוצה יצטרפו גם שני שחקנים שנמנים על סגל הקבוצה הבוגרת, הקשרים ערן רוזנבאום ושאדי שעבאן.

(עדכון ראשון: 12:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully