וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: למי נמאס מטל בניה?

25.11.2011 / 17:13

חבר הנהלת מכבי דליית אל כרמל טעון ("עם בניה לא נוכל לעלות ליגה"), יקנעם שוב מפוצצת משחק, ומגדל העמק שוב מתפוצצת

התוצאה: הפועל מגדל העמק – מכבי עין מאהל 1:11

באמת שנדיר לראות תוצאות דו ספרתיות בליגה ב'. לפני שבועיים ראינו תשיעייה של הפועל בית שאן לרשת של עין מאהל, ועכשיו צריך לתת את הכבוד למגדל העמק, שאחרי משחק העונה התפוצצה על עין מאהל, ששוכנת להזכירכם במרכז הטבלה, וממש לא נחשבה עד לאחרונה כנמושה של הליגה. עם שלושה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים עין מאהל התפרקה למול ההתקפה המאיימת של מגדל, שלא ריחמה בתענך גוש יעל, והובילה 1:6 כבר במחצית. כמות השערים הזו של מגדל העמק כמעט מכפילה את שערי הזכות שלה. היא הגיעה עם 16 שערים למשחק (עם שני שערי חובה בלבד), והכמות הזו אולי תעזור לה במאני טיים.

המאכזבת: מכבי דליית אל כרמל

מה שקורה במכבי דליית אל כרמל כבר מזמן מעלה תהיות רבות לגבי סיכוייה של הקבוצה העשירה ביותר בליגה לעלות ללאומית. אחרי שני הניצחונות האחרונים, על אף שהם היו במשחקים צמודים, על עירוני טבריה ועל מכבי כפר קנא, הנה פתאום שוב חוזרת הקבוצה של טל בניה לאכזב, וזה קורה מול יריבה שנלחמת על החיים שלה בדמותה של מ.ס. כרמיאל צפת, כשהמשחק מסתיים רק ב-1:1. בסיום המשחק שמענו את דעתו המאוד נחרצת, יש לומר, של חבר הנהלת הקבוצה הוותיק נג'אח חלבי, שסיפר לוואלה! ספורט: "עם המאמן טל בניה אנחנו לא נוכל לעלות ליגה. ראיתי את האימונים שלו, את שיטת המשחק, וזה פשוט לא מתאים. כבר המלצתי לבעלים לפטר אותו, ואני מקווה שאחרי התיקו הזה יבוא שינוי. אין לנו חלוצים שמבקיעים שערים, והוא שלח הביתה את וואסים אגבריה. היו לי שלוש שיחות עם המאמן הזה, אני פשוט לא יכול לראות אותו מצליח בשום מקום".

הכוכב: נועם מזרחי (עירוני מודיעין)

אז נכון שהשנה עירוני מודיעין היא על תקן המפרקת בליגה ג', אבל צריך להמשיך ולפרגן לשחקנים שלה שקורעים רשתות מדי שבוע. היום (שישי) מודיעין ממחוז מרכז פירקה 0:11 את צעירי אלמחדי, שאמנם שוכנת במקום האחרון, אבל ספגה עד היום 24 שערים. לצערה הרב, היא נתקלה במודיעין שהחליטה לשפר את הפרש השערים על חשבונה. על הקונצרט הזה ניצח לא אחר מאשר נועם מזרחי, שהבקיע שישה שערים, והעלה את הכמות האישית שלו ל-19. לצערו הרב, הוא לא הצליח לשבור את השיא שהוא רשם ב-0:21 על הפועל רמלה, אז הוא היה חתום על שבעה שערים, אבל בקצב הזה נראה שהקרב על העלייה יהיה צמוד יותר מאשר הקרב על מלכות השערים.

ההפתעה: הפועל רהט – הפועל הוד השרון 0:2

אל המחזור התשיעי הגיעו מכבי שעריים והפועל הוד השרון משני המקומות הראשונים, כאשר חמש נקודות בלבד הפרידו ביניהן לטובת הקבוצה של איריס מנחם. אלא שנדמה שדווקא בשלב הזה, הוד השרון הפסיקה לתפקד. בשבוע שעבר הם הפסידו 3:1 לצפרירים חולון, ועוד לפני הפגרה הם סיימו רק ב-2:2 נגד נחלת יהודה, וכעת הם מצרפים הפסד חוץ מאכזב מאוד ליריבה ממרכז הטבלה. צריך לזכור שזו אותה יריבה שהובסה בשבוע שעבר 7:1 על ידי בני יצ'אלאל, וכעת היא חוזרת לעצמה מהר מאוד, מרימה את הראש ומשיגה את הניצחון הרביעי שלה, שאולי יוציא אותה לדרך חדשה.

האירוע: הפיצוץ ביוקנעם

לפני קצת יותר מחודש משחקה של הפועל יקנעם נגד ספרטק חיפה במחוז שומרון פוצץ אחרי ששופט המשחק טען כי מאיר חרילקר, שחקנה של יקנעם, פגע בו. אז טענו ביקנעם שאף אחד לא פגע בשופט, אבל חודש אחרי הם שוב רואים משחק שלא מגיע לסיומו החוקי. הפעם מדובר במשחק ביתי שנערך נגד כפר קרע, ובדקה ה-65, כשאמיל קסטיאל הורחק, טען השופט כי הוא שמע איום מאחד השחקנים במהלך ההתגודדות כשניסו לגרום לו להחזיר את הכרטיס לכיס. השופט החליט להפסיק את המשחק ולשלוח את הקבוצות הביתה, אבל ביקנעם שוב תמהים האם מדובר בהחלטה הנכונה. "הוא הוציא כרטיס אדום, אף אחד לא נגע בו, והוא טוען שאיימו עליו", מסכם מאמנה של יקנעם, אלי מזרחי את האירועים. "למה הוא שורק לסיום? שירחיק את מי שאיים עליו". זו הזדמנות לפנות להתאחדות ולתהות אולי צריך להפעיל ענישה קצת יותר קשה כדי למנוע את האירועים האלה?

המאמן: אוהד בוזגלו (עמישב פתח תקוה)

כשצריך לפרגן, אנחנו עושים את זה בחום ובאהבה, ובשלב הזה צריך להגיד מילים חמות לאוהד בוזגלו, שמדריך את עמישב פתח תקוה, ורווה נחת מניצחון 0:1 על מכבי השקמה רמת חן. לכאורה לא מדובר בהישג גדול מדי, שכן המלאבסים גברו על היריבה מהמקום האחד לפני אחרון במחוז, אבל בסופו של דבר צריך להסתכל גם על הדרך של עמישב, שכוללת בין השאר ניצחון מפתיע על הפועל קטמון. עמישב סובלת השנה מחוסר יציבות (בשבוע שעבר למשל היא סיימה רק ב-1:1 נגד בני אילת), אבל אם היא תמשיך עם האופי שהיא מפגינה במשחקים שלה, אולי אפשר יהיה בקרוב להתייחס לקבוצה של בוזגלו כמועמדת רצינית לאיים על אחד המקומות הראשונים.

לתגובות: orenko999@walla.com

עוד בנושא:

ליגה א': אף אחת לא רוצה לעקוף את קטמון

ליגה א' בוואלה! ספורט

סיכום מחזור בליגות הנמוכות - סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully