וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: באולינג במקום אימון? אולי זה יעזור

24.11.2011 / 15:13

הצהובים ויתרו על אימון הבוקר בניסיון להפיג את המתח. יצחקי ואיוניר נפגשו במחנה האימונים והביעו נכונות לסיים את הסכסוך

מכבי תל אביב החלה היום (חמישי) את היום השלישי במחנה האימונים שלה בקיסריה, ובמקביל להכנות המקצועיות לדרבי מול הפועל תל אביב ביום ראשון מנסים בקבוצה למצוא פתרונות לאי השקט בחדר ההלבשה לאור היכולת הירודה שהקבוצה מציגה מזה חודש וחצי, כשבמקום לקיים אימון בוקר, קיימו השחקנים משחק באולינג. על פי הדיווחים מחשבון הטוויטר של ברק יצחקי, המצטיין במשחק היה משה לוגסי.

בנוסף לאסיפות הקבוצתיות מקיים מוטי איוניר שיחות אישיות עם מספר שחקנים, כשאחד מהם היה ברק יצחקי. כזכור, הבעלים מיטש גולדהאר נדרש להתערב במתיחות בין המאמן לקפטן, ואחרי השיחה סיפר גורם במועדון שברור ששני הצדדים מעוניינים בהרגעת הרוחות למען הצלחת הקבוצה.

בקבוצה מנסים להכשיר את שרן ייני, שסובל מכאבי גב ועדיין לא השלים אימון מלא במחנה, אך ההערכה היא שהוא יהיה כשיר לדרבי ויפתח במקום ניבאלדו לצדו של סאבו פאביצ'ביץ' במרכז ההגנה.

מי שעדיין נמצאים בספק למשחק הם רפי דהן, שלא מצליח להתגבר על הפציעה באזור המפשעה, ואלי זיזוב שסובל מפציעה ברגלו. מואנס דאבור שלא התאמן אמש בשל מחלה ינסה לשוב היום לאימונים, ולעומתם ג'יזרמו ישראלביץ' השלים אתמול אימון מלא ובמידה ויהיה כשיר הוא מתכונן לפתוח בצד ימין של הקישור.

עדכון ראשון: 24.11.2011, 11:02

איוניר התפרץ על השחקנים במחנה האימונים

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully