וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי: "לא מוכן להפסיד את הדרבי בשביל אליפות"

24.11.2011 / 11:10

חלוץ הפועל ת"א מתרגש לקראת המפגש מול מכבי, ומציב מטרה ברורה: "זו תהיה אכזבה אם אבקיע פחות מ-20 שערי ליגה"

בהפועל תל אביב אפשר בהחלט להרגיש את המתח וההתרגשות לקראת הדרבי הראשון בליגה מול מכבי ביום ראשון הקרוב. מעבר לחשיבות המשחק, הדרבי יהיה הראשון בליגה בעידן השליטה של אלי טביב בקבוצה החדשה שהרכיב דרור קשטן. להרבה מאוד שחקנים באדום תהיה זו הפעם הראשונה לחוות את עוצמת המשחק אולי הכי טעון בכדורגל הישראלי, בטח מבחינת האוהדים. אחד כזה שהמעמד יהיה חדש לו הוא הרכש הנוצץ של האדומים עומר דמארי, שחש את המתח: "אני בהחלט מתרגש לקראת הדרבי. כבר היה לנו דרבי ראשון בגביע הטוטו וכבר אז הרגשנו כמה המשחק חשוב, אבל בליגה זה סיפור אחר, האווירה תהיה הרבה יותר מחשמלת באיצטדיון, ואני מקווה שההתרגשות תעבור לי תוך כמה דקות על המגרש".

"אני יודע כמה הדרבי הזה חשוב לאוהדים", המשיך החלוץ. "לא הייתי מוכן אפילו להפסיד אותו תמורת זכייה באליפות. אני רוצה לנצח בשביל האוהדים ואני מקווה שנתמודד עד סוף הליגה על האליפות העונה. הטבלה לא משקרת ואנחנו לא סתם במקום הראשון, זה לא קשור לכך שהליגה פחות טובה העונה. אני חושב שאנחנו נמצאים בתקופה טובה, אנחנו מאוד יציבים בזמן האחרון ומשחקים כדורגל יפה לפרקים מאוד גדולים. ברור שיש לנו עדיין מקום גדול להשתפר, אבל אנחנו במגמת שיפור מתחילת העונה ואני מקווה שנמשיך כך גם ביום ראשון".

דמארי מסרב להודות כי למשחק הזה יש חשיבות גדולה למאבק האליפות, אך גם החלוץ יודע שהוא בהחלט יכול להוות קרש קפיצה להמשך: "זה לא סוד שמכבי היא מועמדת רצינית מהקיץ לאליפות והיא נמצאת בתקופה פחות טובה, אבל הליגה עוד ארוכה ויש עוד הרבה משחקים, כך שגם אם ננצח זה לא מבטיח שום דבר להמשך הדרך. עם זאת, זה דרבי עם הרבה מאוד אמוציות ומאוד חשוב לנו לנצח אותו. אם באמת זה יהיה כך, אני מאמין שזה ייתן לנו דחיפה גדולה להמשך הליגה וזה יבסס אותנו במקום הראשון. אסור לשכוח גם שיש לנו עוד משחקים מאוד קשים בהמשך ואם נצליח לנצח ביום ראשון, נבוא עם הרבה ביטחון למשחק מול מכבי חיפה".

למרות עזיבת איתי שכטר ובן שהר בקיץ האחרון, נדמה שדווקא בהתקפת הקבוצה דמארי מעלים את הגעגועים לשניים, כשיש לו כבר 15 כיבושים בכל המסגרות מתחילת העונה. למרות זאת, לחלוץ יש שאיפות נוספות מבחינתו לעונה הזו: "מבחינתי הדבר החשוב ביותר הוא לקחת תואר ראשון בקריירה שלי העונה. אני מאוד מקווה להגיע ל-20 שערים בליגה ואף יותר, כשפחות מזה זו תהיה אכזבה קטנה בשבילי. אני באמת כרגע לא חושב על אירופה. אמרתי כשהגעתי בקיץ שמבחינתי הפועל תל אביב היא אירופה לכל דבר, כך שאני באמת לא מתעסק אם יהיו או לא יהיו הצעות בקיץ הקרוב".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: "אם ננצח, נגביר את הבלאגן במכבי"
הפועל תל אביב: גיל בלומנשטיין החל להיבחן
כל הדיווחים והכתבות לקראת הדרבי הגדול
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט
כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully