וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון ניצלה מהפסד בטדי

הירושלמים חזרו לטדי וחילצו 1:1 עם לוד. בצפון: אסי גלבוע שמרה על הבכורה עם 0:2 על כרמיאל, עפולה-צור שלום 0:1

המחזור השמיני בליגה א' הושלם הערב (שבת) עם משחק הצמרת בין הפועל קטמון לאורתודוכסים לוד שהסתיים ב-1:1. מרבית משחקי המחזור נערכו אתמול, כשבמוקד קביליו יפו השיגה ניצחון חשוב 0:2 על הפועל מרמורק הלוהטת במחוז הדרום ואילו אסי גלבוע נשארה ראשונה בצפון בזכות צמד דרמטי של אבי מלכה בניצחון 0:2 על מ.ס. כרמיאל/ צפת. הפועל עפולה נותרה בלתי מנוצחת לאחר 0:1 על מכבי צור שלום.

דרום

הפועל קטמון - אורתודוכסים לוד 1:1

אוהדי קטמון חגגו את החזרה לאצטדיון טדי, יומיים לפני הפרמיירה המחודשת של בית"ר באצטדיון בבירה, אבל לא היו רחוקים מהפסד נוסף. היריבה מלוד, שממשיכה בטיפוס העקבי לצמרת, עלתה ליתרון בדקה ה-23 משער של שרון זוזוט, ואחרי דקות ארוכות של חרדה ביציעים איזן איסלם אלזנטי תשע דקות לסיום.

קביליו יפו - הפועל מרמורק 0:2

האורחים, שבשנה שעברה השתרכו בתחתית, פתחו את העונה בצורה נהדרת, אך נעצרו מעט בשבועיים האחרונים עם שתי תוצאות תיקו. היום המשבר העמיק עוד יותר מול היפואים, שדווקא היו בצמרת בעונה שעברה, אך מוצאים עצמם במרכז הטבלה העונה. ביפו, שמארחת באצטדיון בחולון, עוד לא ניצחו אף משחק "ביתי" העונה וכבר ראו איך עוד משחק חומק מידיהם, אלא ששערים מאוחרים מרגלי יאיר כהן צדק בדקה ה-72 ונתנאל מולכו עשר דקות אחר כך, העניקו לקביליו את שלושת הנקודות הנחוצות כל כך.

עירוני נתיבות - מכבי קרית מלאכי 0:0

קרית מלאכי ניצחה את כל שלושת משחקי החוץ שלה עד כה. היום היא התייצבה לדרבי מול אהוד כחילה ונתיבות, כאשר במידה והייתה מנצחת היא הייתה מעפילה לפחות זמנית עד למקום הראשון, זאת בעקבות ההפסד של מרמורק והעובדה שקטמון ולוד ייפגשו ביניהן רק מחר. אלא שהקריה לא הצליחה לעשות את העבודה והמשחק הסתיים בתיקו מאופס, שמעלה אותה רק למקום השלישי כרגע. בשבוע הבא תארח קרית מלאכי את עירוני כפר יונה.

עירוני כפר יונה - הפועל כפר שלם 5:0

התוצאה של היום שייכת לקבוצה מתל אביב, שצברה עד כה ניצחון אחד בלבד והיום הגיע לכפר יונה והתעללה בקבוצה המקומית, כדי לברוח מעט מהתחתית הלוחצת. עדי שקרוקה היה הגיבור של כפר שלם עם שלושער גדול. הוא פתח את החגיגה הפרטית כבר בדקה ה-8 והכפיל בדקה ה-24. יוסי בורוכוב (38) ורולי מוצפי (49) הפכו את הניצחון לתבוסה, לפני ששקרוקה השלים בדקה ה-60.

משחקים נוספים:

בית"ר כפר סבא - מכבי קרית גת 0:3
לכפר סבא: גל פורת (5), דני טגניה (12), גיא אהרוני (80).

השקמה/ רמת חן - מכבי יבנה 0:0

בני אילת - עמישב פתח תקוה 1:1
לאילת: לי זלייט (62). לפתח תקוה: אהרון סולדוצ'ו (87)

צפון

הפועל עפולה - מכבי צור שלום 0:1

ניצחון חשוב לעפולה אחרי שני משחקים ללא ניצחון. מכונת השערים רונן שוורצמן שוב כבש, שער עשירי העונה, הפעם כבר בדקה ה-6 ועפולה, שנאלצה לנדוד עד לבית שאן כדי לארח את משחקה הביתי, שמרה בשיניים על הניצחון החשוב. עפולה עדיין ללא הפסד העונה והיא תצא למשחק חוץ לא פשוט מול הפועל חדרה במחזור הבא.

אסי גלבוע - מ.ס. כרמיאל/ צפת 0:2

אסי גלבוע כבר ראתה איך דווקא במשחק הביתי הקל מול כרמיאל/ צפת רצף ששת הניצחונות שלה עומד להיקטע, והיא מאבדת את המקום הראשון, אלא שאבי מלכה, שרק לפני חודש היה בדרך החוצה מהקבוצה, הציל את המצב וצמד שלו בדקות ה-85 ו-92 סידר לצפונים ניצחון סופר דרמטי, שהשאיר אותם שבוע נוסף בצמרת. כעת מצפים לגלבוע שני משחקים מול קבוצות דליית אל כרמל. תחילה הפועל בחוץ ואחר כך מכבי בבית.

משחקים נוספים:

סקציה מעלות - אחווה עראבה 0:2
למעלות: ליאור דכלבו (15, 54)

מ.ס. גבעת אולגה - הפועל חדרה 0:3
לגבעת אולגה: מוטי בן חמו (33), משה בלבילייה (35), אסי גומא (64)

עירוני קרית אתא - עירוני טבריה 4:0
לטבריה: שלום עקיבא (3), אביאל גבאי (10, 18), אבי עמר (63)

מכבי דליית אל כרמל - מכבי כפר כנא 1:2
לדליית אל כרמל: סבי שאולוב (74, 82). לכפר כנא: אמיר גדיר (55)

הפועל כפר קנא - מכבי טמרה 1:3
לכפר קנא: ויאם מוסא (70, 91), באסם ארמלי (73). לטמרה: גל אלקנתי (25)

ליגה א' בוואלה! ספורט

אתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully