וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דוידוביץ' לא השתתף במשחקון בטענה לפציעה

8.11.2011 / 21:13

שוער מכבי חיפה הסתפק באימון ריצה. אלישע לוי על בני יהודה: ”שחקנים התחילו לעגל פינות”. ברוך עשוי להגיע למבחנים

יממה לא קלה עברה על מכבי חיפה. הטחת הביקורת של אלישע לוי על עידן ורד בחדר ההלבשה הסתיימה אתמול בהתנצלות של הקשר בהודעה שפרסם, וההתנהלות של ניר דוידוביץ' לפני המשחק מול בני יהודה הסתיימה בהחלטה להעמידו לוועדת משמעת. בחיפה מעריכים שהשוער יינזף וייקנס, אך העלו אפשרות שאלישע לוי אף יחליט להדיחו מהסגל לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, על מנת לבצע זעזוע בקבוצה. דוידוביץ' בכל מקרה, ערך היום אימון ריצה בלבד ולא נטל חלק במשחקון בטענה שהוא סובל משפשוף ברגל ימין.

במועדון קיים כעס רב על דוידוביץ' ועל ההתנהלות שלו מאז הגעת בויאן שראנוב. "במקום לתת דוגמא לשחקנים אחרים, הוא עושה 'שכונה' לפני משחקים. גם לאלון חרזי היו תקופות לא קלות עם אלישע, אבל הוא לא ישב על הגדר והפגין מחאה מול שחקנים צעירים. עידן ורד עדיין ילד, אבל הוא הפיק לקחים והתנצל. זאת לא בושה להודות שטעית, הכי חשוב שדברים כאלה לא יחזרו על עצמם", אמר גורם במועדון.

הבוקר התברר כי ביום ראשון, מספר שעות לפני המשחק, זימן אלישע לוי גם את הקשר תמיר כהן לשיחה. השיחה הוגדרה כ"שיחת מוטיבציה", ובה הובהר לשחקן שלא יפתח במשחק, אך ישותף בתקופה הקרובה בהדרגה וכי המועדון מצפה לשיפור ביכולת שלו. "תמיר כהן הגיע על תקן של שחקן מוביל, אולי אחרי השיחה נקבל שחקן אחר", אמרו בחיפה.

מוחמד גדיר שמאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה צפוי לשוחח בקרוב עם אלישע לוי. עלי עוסמאן לא מתכוון, לפחות כרגע, לבקש שחרור ממכבי חיפה בינואר והבהיר לחבריו בקבוצה: "אשאר גם אחרי ינואר, אלא אם כן יגידו לי אחרת".

לוי התייחס באסיפת השחקנים לתיקו נגד בני יהודה: "שיחקנו 60 דקות מצוין, אבל אחר כך שחקנים התחילו לעגל פינות. הגול שלהם היה מקרי, אבל היינו צריכים לנצח".

החלוץ אור ברוך, שמשתייך למועדון הכדורגל של שיקגו פייר מה-MLS, עשוי להגיע בקרוב למבחנים בקבוצה לאחר שביקש להיבחן בה. כרגע ברוך לא מורשה להתאמן בחיפה, אבל במועדון מאמינים שהאישור יגיע והוא יוכל להצטרף לאימונים. ברוך בן ה-19 שיחק במקסיקו והושאל לשיקגו.

תמיר כהן מקווה לצאת לדרך חדשה עם מכבי חיפה
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 9:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully