וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עידן ורד תורגל לקראת סטיאווה

2.11.2011 / 19:30

הקשר צפוי לפתוח על חשבון תורג'מן (ה', 22:05, ער' 9). אלישע לוי: "סטיאווה המעיטה בערכנו". סטאן: "נתמקד בעצירת עמאשה"

"אנשים מקלים ראש בסטיאווה בוקרשט בגלל התבוסה בקרית אליעזר, אבל יהיה לנו שם קשה מאוד. זאת קבוצה חזקה, אגרסיבית, שבבית לא נופלת מיריבות בדרג שלנו". כך אמרו הערב (רביעי) במכבי חיפה לקראת המשחק מחר ברומניה (22:05, ערוץ 9) שיכול להבטיח לקבוצה העפלה לשלב הבא בליגה האירופית. הקבוצה ערכה הערב מסיבת עיתונאים ואחריו גם את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול היריבה הרומנית אותה הביסה 0:5 בקרית אליעזר. המאמן אלישע לוי, הזהיר כזכור שלשום את השחקנים מהאגרסיביות של הרומנים ואמר להם: "מהבחינה הזו, מדובר במשחק דומה למשחק מול בוראץ. סטיאווה יבואו לשחק חזק ואגרסיבי, אנחנו חייבים לשחק מהר".

"אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד", אמר אלישע לוי במסיבת העיתונאים. "סטיאווה היא קבוצה חזקה שיכולה לגרום לנו הרבה בעיות. יש לנו ציפיות גדולות, אבל אנחנו חייבים לזכור שעומדת מולנו יריבה טובה. יכול להיות שבמשחק הקודם סטיאווה המעיטה בערכנו ולא לקחה בחשבון את עמאשה. הפעם הם יתקפו מהרגע הראשון, אבל אני מקווה שנהיה מוכנים ונוכל לנצח".

אייל גולסה הוסיף במסיבת העיתונאים: "האווירה חיובית, עשינו הכנה טובה ואנחנו מקווים לנצח כאן. על הניצחון מול מכבי פתח תקוה, ממנו נעדר בגלל הרחקה: "חשוב מאוד שניצחנו וחזר לנו הביטחון. הכל יצא לטובה, עכשיו אנחנו מגיעים עם יותר כח".

על דבריו של המאמן אתמול, בהם ביקש משחקנים כמו ולדימיר דבאלישווילי לשלוט יותר בעצמם לאחר שהחלוץ נזרק מהאימון והשליך את הגופיה על הקרקע, אמרו בחיפה הערב: "זה הנושא האחרון שמעסיק אותנו. דבאלישווילי חייב ללמוד מהמקרה ומהדברים שאמר אלישע, ולא לעסוק בזה". כזכור, השחקן עצמו סיפר לאחרונה לשחקנים על האכזבה מהתנהלות המועדון.

לאלישע לוי אין הרבה התלבטויות לגבי ההרכב. כבר עתה ברור שאייל גולסה יחזור להרכב. גם עידן ורד אמור לפתוח, לאחר שתורגל באימון והועדף על פני אלון תורג'מן. סארי פלאח צפוי לפתוח על חשבונו של איציק כהן, שנשאר לטיפולים בארץ. שלושת שחקני הקבוצה, דבאלישווילי, סיידו יאיא וויאם עמאשה שהגיעו לרומניה באיחור בשל העובדה שלדרכון שלהם התווספה הבקשה לאשרה ולא האשרה עצמה, הגיעו למלון, נחו ויתאמנו הערב כרגיל.

עבור הקפטן יניב קטן יהיה זה המשחק ה-60 באירופה והוא ישווה את שיא המועדון של אלון חרזי. גם עמאשה ינסה להשוות שיא, כאשר שער נוסף יהיה השביעי שלו בעונה אחת באירופה - הישג אותו רשמו בעבר אלון מזרחי ואייגביני יעקובו. מכבי חיפה תקווה למשחק חוץ קצת יותר מוצלח הפעם, אחרי שהפסידה שבעה משמונת משחקי החוץ האחרונים שלה באירופה ולמעשה לא ניצחה מאז ה-1:2 בזלצבורג ב-19 באוגוסט 2009.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, יוריצה בוליאט, סארי פלאח, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, ויאם עמאשה.

איליה סטאן: "התוצאה הקודמת הייתה משפילה עבורנו"

אחרי השבועות הלא קלים שעברו על סטיאווה, שכללו כמובן את מהומת הענק אחרי שאוהד של פלוישטי היכה את ג'ורג' גלמאז וחזיז פגע בשוער הקבוצה הביתית, הרומנים ינסו לחזור לשגרה, ובעיקר יקוו להשיג ניצחון ראשון בשלב הבתים אחרי שתי תוצאות תיקו יחד עם ההפסד לחיפה. איליה סטאן, מאמן סטיאווה, ערך היום מסיבת עיתונאים, שבה התייחס בין השאר ליריבה.

"התוצאה הקודמת הייתה משפילה עבורנו", אמר המאמן. "אנחנו רוצים להראות לאוהדים שלנו את היכולת האמיתית. אני בטוח שהאוהדים יגיעו בכמויות רבות. תוצאה טובה תשפר לנו את המוראל, אפילו בליגה. נתמקד בניסיון לעצור את עמאשה, שהבקיע שישה שערים באירופה. ננסה לעקוץ במתפרצות. ביום חמישי אני אדע אם גלאמץ יוכל לשבת על הספסל. הוא סבל מסחרחורות באימונים ביום שלישי, ונדאג לשמור עליו".

מי שנכח באחד האימונים השבוע היה נשיא המועדון ג'יג'י בקאלי, שהגיע כדי לחזק את ידי השחקנים. "זה טוב שבקאלי קרוב לקבוצה", אמר סטאן. "הוא כריזמתי מאוד והוא עודד את השחקנים". בנוסף, סטאן הבהיר שטרם התקבלה החלטה האם נובאק מרטינוביץ', שבעט באוהד שחדר למגרש, ימונה לקפטן, כפי שדורשים האוהדים.

מההרכב ייעדרו המורחקים ולנטין אילייב ואריק ביקפאלבי, בעוד פאבלו ברנדאן הארגנטינאי יחזור לקישור. בסטיאווה מודעים לעובדה שאף קבוצה רומנית, כולל הנבחרת שכשלה פעמיים, עדיין לא הצליחה לנצח באצטדיון הלאומי החדש שיהיה גם זה שיארח את גמר הליגה האירופית, ומקווים להסיר את המנחוס.

הרכב משוער: צ'יפריאן טטרושאנו, נובאק מרטינוביץ', ז'ראלדו, פלורין גרדוש, יסמין לטובלביץ', אלכסנדרו בורצאנו, פאבלו ברנדאן, לאנדרו טאטו, כריסטיאן טנאסה, פלורין קוסטאה, מיחאי קוסטאה.

(עדכון ראשון: 14:58)

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully