וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דבאלישווילי, עמאשה ויאיא הגיעו באיחור

1.11.2011 / 16:13

בעיה בירוקרטית באשרת השחקנים מנעה משלושת שחקני מכבי חיפה לטוס לבוקרשט, והם הצטרפו לחבריהם ברומניה רק בחצות

מכבי חיפה המריאה אחר הצהריים (שלישי) לרומניה לקראת משחק הגומלין נגד סטיאווה בוקרשט ביום חמישי במסגרת הליגה האירופית. הירוקים המריאו לבירה הרומנית בידיעה שניצחון חוץ עשוי להבטיח להם את המקום בשלב הנוק אאוט כבר השבוע. אלא שאירוע בלתי צפוי אירע לפני ההמראה כאשר שלושת שחקני הקבוצה, ולדימיר דבאלישווילי, ויאם עמאשה וסיידו יאיא לא הורשו להמריא עם הקבוצה, והם נשארו בארץ בשל סיבות בירוקרטיות. השלושה אמורים להמריא עם דובר הקבוצה בחצות, ולהצטרף אל יתר חבריהם.

"ברור שיהיה משחק שונה לחלוטין ממה שהיה בארץ", הבהיר אלישע לוי, מאמן הקבוצה, לפני ההמראה. "כל משחק הוא שונה. אנחנו מצידנו נעשה הכל כדי לעבור שלב. לא בכל יום יש הזדמנות להגיע ל-32 הכי טובות. נצטרך להגיע ברמת מוכנות גבוהה ולהיערך נכון. נצטרך להפגין הגנה חזקה ואני לא מתכוון שנסתגר מאחור, אלא שנשחק מסודר ונעשה תוצאה טובה שתבטיח כבר עכשיו את העלייה לשלב הבא, שזה לא משהו שקורה כל יום".

מבחינת המפתחות לניצחון, סיפר המאמן: "אני מצפה למשחק אגרסיבי מצד הרומנים, שיילכו על כל הקופה. בסך הכל בליגה הם לא במצב הכי טוב, והם יעשו הכל כדי למצות את הסיכוי שיש להם. יש מספיק סיבות לכך שהם יבואו במוטיבציה גבוהה מאוד. הם יגיעו עם הקהל הביתי למשחק שמבחינתם הוא הזדמנות אחרונה כדי לעלות מהבית הזה". לוי הודה כי הוא מתכנן שינויים לא רבים בהרכב, ואמר: "אני עוד לא יודע איזה שינויים יהיו, אבל לא יהיו הרבה. שיחקנו נגד מכבי פתח תקוה, היום ראיתי את השחקנים, ונעלה עם השחקנים הרעננים ביותר ועם ההרכב המתאים ביותר כדי שנוכל לעשות את מה שמצופה מאיתנו".

על העובדה כי חיפה גם חזרה בשבת האחרונה לנצח בליגה, אמר אלישע לוי: "בליגה הפערים הם לא גדולים ונכון לעכשיו אנחנו רואים את הטבלה מאוד צפופה. נצטרך ליצור יציבות ורצף של ניצחונות כדי שנוכל לבוא בעמדה טובה יותר, אבל אנחנו עושים אתנחתא קלה מהליגה ומגיעים למשחק החשוב ביותר מבחינתנו כדי שאחר כך נוכל להתקדם גם בליגה". על העובדה שצפוי לקבוצות שמשתתפות באירופה עומס עד חודש ינואר, הוא הוסיף: "אני מניח שבינואר הדברים ישתנו, יש עניין שאתה נפגע באחת החזיתות כשאתה משתתף באירופה.

"כשהיינו בליגת האלופות, למרות שהמשחקים היו בקצב גבוה, לא נפגענו בליגה. זה אף פעם לא דומה, אבל כשאתה מתמודד עם רצף של משחקים, אתה נפגע. אנחנו מנסים לבוא ולעשות את הרוטציה. בכל מקרה, אני מקווה שנוכל להמשיך ולהיאבק על האליפות. אני לא חושב שיש לנו סגל פחות טוב ממה שהיה אז. זה מאוד אינדיבידואלי. אז היה לנו גם כן קשה, אבל ניצחנו בדקה ה-90 את רמת גן ורעננה. השנה זה עוד לא מתחבר, אבל הליגה מאוד ארוכה".

הבלם סארי פלאח החלים מפציעה והמריא עם הקבוצה, כשהוא עשוי לפתוח על חשבון איציק כהן שבעצמו לא כשיר לחלוטין ולכן לא המריא עם הקבוצה. מי שלא ישחק בבוקרשט הוא החלוץ האקוודורי מרלון דה חסוס, שסובל מפציעה. אייל גולסה צפוי לשוב להרכב. דלה ימפולסקי ואלון תורג'מן, שרשמו הופעות טובות נגד מכבי פתח תקוה, נמצאים גם הם בתמונת ההרכב.

אלישע לוי לשחקניו: "במכבי חיפה נושא המשמעת הוא מעל הכל"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully