וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אף מאמן לא עבד במצב שאני עובד בו"

30.10.2011 / 21:57

מאמן בית"ר תירץ את ההפסד: "קבוצה בלי רכש". האוהדים פרצו ליציע הכבוד, השחקנים הוברחו. צפו בווידאו מדהים מהמהומה

ברני ארדוב

צפו בתקציר נרחב של התפרעויות אוהדי בית"ר ירושלים במשחק ההפסד שלה בליגה 1:0 לעירוני ניר רמת השרון באצטדיון רמת גן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים ספגה הערב (ראשון) הפסד צורב נוסף, כשנכנעה באצטדיון רמת גן 1:0 לעירוני רמת השרון. שער מוקדם של עשהאל בן שבת בדקה השביעית נתן לעולה החדשה ניצחון שלישי ברציפות, ושלח את הירושלמים למשחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון, שסיבך אותה בתחתית.

בסיום טיפסו כמה עשרות אוהדי בית"ר ליציע הכבוד לעברו של היו"ר איציק קורנפיין, ועל הדרך ניסו לתקוף את סקאוט הקבוצה איתן מזרחי ושרו שירים בגנותו. מעל 500 אוהדים פרצו את שער האבטחה החיצוני, וניסו להתקרב אל עבר חדרי ההלבשה, אך נעצרו על ידי המשטרה. מזרחי והיו"ר איציק קורנפיין יצאו מהאצטדיון בליווי משטרתי. שחקני רמת השרון, שחלקם הגיעו ברכבים פרטיים, ניסו לצאת אך המשטרה אסרה זאת עליהם, ובכדי לצאת הם נאלצו להשתמש בשער אחר. משקיף המשחק רמז שבעקבות הדו"ח שלו, בית"ר צפויה לעמוד לדין. נגד הקבוצה עומד עונש על תנאי למשחק אחד בלי קהל, ויש לציין שמשחק הבית הבא שלה יהיה המפגש בו היא חוזרת בפעם הראשונה העונה לטדי, שם תארח את מכבי חיפה.

אריאל הרוש, שהוחלף בדקה ה-64 אחרי שנפגע בברכו, ייבדק לאחר שהנפיחות באיזור הפגיעה תרד, והוא עשוי להחמיץ כמה ממשחקיה הקרובים של בית"ר, שתפגוש במחזורים הבאים את מכבי תל אביב, מכבי חיפה וקרית שמונה.

יובל נעים, שהורחק בדקה ה-60 על ידי השופט הרביעי שי שטרית אחרי שנכנס לתחומי המגרש, אמר בסיום: "צריך להבין דבר אחד. אף מאמן לא עבד בסיטואציה שאני עובד בה. אני לא מחפש תירוצים או הנחות, וצריך להבין שזו קבוצה צעירה בלי שחקני רכש. מי שמצפה לדברים אחרים, טועה. זה היה משחק מול יריב שקול, שווה".

המאמן ניתח את הבעיות של בית"ר במשחק היום ובכלל: "קשה מאוד למדוד את הלחימה. ברגע שאתה מקבל שער בדקה החמישית, זה נראה הרבה יותר קשה. הגול המוקדם יוצר מצב שהקבוצה השנייה הולכת אחורה, ואנחנו מאוד אנמיים בחלק הקדמי. אני לא יודע אם אני אצליח להתחזק בחלוץ בינואר. הקבוצה צריכה חיזוק, וברגע שנצרף שלושה או ארבעה שחקנים בינואר, הקבוצה תיראה יותר טוב".

על האפשרות שקבוצתו תנשור לליגה הלאומית אמר נעים: "אני מבטיח שבית"ר ירושלים לא תרד ליגה. לא ידענו שהתקופות הקשות האלה יגיעו כל כך מוקדם במהלך העונה. נכנסנו לסחרור של הפסדים. כשנחזור לטדי, ניקח נקודות. עם החיזוק, אנחנו צריכים להיות אופטימיים, והמטרה היא להשאיר את המועדון בליגה, ואני בטוח שנעשה את זה".

רמת השרון הביכה את בית"ר עם 0:1 ברמת גן

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

קורצקי: "אעשה מה שצריכים ממני עבור רמת השרון"

בצד המנצח היה מנחם קורצקי, ששוב החליף את מומי זפרן על הקווים ברמת השרון: "חיוך גדול. משחק ענק של הבחורים. הם שיחקו פה מדהים, עם עשרה שחקנים 24 דקות, לחימה מצוינת של השחקנים. אבי סופר נמצא בתקופה קצת פחות טובה, וקיבלתי את הברכה ממומי לא להכניס אותו להרכב."

בקשר למצבו של זפרן אמר קורצקי: "בשביעי לחודש יש למומי בדיקה, ואחריה יאפשרו לו לחזור". על תפקידו החדש אמר המאמן הזמני: "גם כשלא הייתי מאמן, תמיד הייתי שם. אני אעשה מה שצריכים ממני עבור רמת השרון, הקבוצה הזו מאוד חשובה לי".

כובש שער הניצחון, עשהאל בן שבת אמר: "זה היה בחלומות הכי ורודים שלי. האנשים שקרובים אלי יודעים שעברתי תקופה לא קלה בחיים, אני שמח שהשתחררתי עם השער. יש לנו המון אופי, אנחנו התחזקנו מנטלית, ואנחנו מקריבים המון במהלך המשחק. אני מקדיש את השער הזה למומי שיושב חולה בבית ולהורים שלי".

רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully