וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': ניצחונות להפועל קטמון והפועל עפולה

הירושלמים שבו למקום הראשון עם 0:3 גדול בקרית גת. הפועל עפולה ניצחה 2:4 את מכבי טמרה ונשארה מושלמת במחוז צפון

המחזור החמישי בליגה השלישית נערך היום (שישי), כשרוב קבוצות הצמרת השיגו ניצחונות. בדרום הפועל קטמון גברה 0:3 על מכבי קרית גת. מכבי יבנה ניצחה באותה תוצאה את הפועל ערד ושתי המנצחות ייפגשו ביניהן למשחק גדול במחזור הבא. גם במחוז הצפוני שתי הגדולות יצאו מרוצות, הפועל עפולה ניצחה 2:4 במשחק קשה מול עירוני טמרה והיא עם מאזן מושלם לאחר חמישה מחזורים, תוצאת היום שייכת לעירוני טבריה, שהתעללה במכבי כפר קנא עם 0:6.

דרום

מכבי קרית גת - הפועל קטמון 3:0

בשבוע שעבר הפסידו בבית למרמורק, בסיומו של משחק דרמטי. הפעם הם לא נתנו ליריבה סיכוי להפתיע. ליאב פרנקו כבש בדקה ה-25 והוריד את האורחים למחצית ביתרון. 11 דקות לסיום, שי אהרון הרגיע את קטמון עם שער נוסף ועמוק בתוספת הזמן ציון זקן כבש את השלישי והשלים את החגיגה. קטמון שבה למסלול הניצחונות כמו גם למקום הראשון, שבוע לפני המשחק הגדול בו תארח את מכבי יבנה.

מכבי יבנה - הפועל ערד 0:3

גם ביבנה רצו להגיע במצב רוח טוב לקרב מול קטמון ולא התקשו להביס את הפועל ערד החלשה. מאור פרץ כבש ראשון, בדקה ה-30. במחצית השנייה אורי קרגולה, שלא מפסיק להפציץ, העלה ל-0:2 בדקה ה-70 ונתנאל בן אבו השלים עם השלישי של יבנה, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

הפועל מרמורק - בני אילת 0:2

הקבוצה מרחובות, שניצחה כאמור את קטמון בשבוע שעבר והגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות רצופים, התקשתה במחצית הראשונה לפרוץ את השער של הדרומיים. תשע דקות לאחר ההפסקה עידן שמש היה במקום כדי לכבוש ולעלות את המארחת ליתרון. אותו שמש גם השלים את הניצחון בדקה ה-94, לאחר לא מעט דפיקות לב במרמורק.

מכבי קביליו יפו - עירוני כפר יונה 1:1

רק בשבוע שעבר הובסה כפר יונה 5:1 בבית מול לוד, אבל שבוע חדש הביא עימו בשורות חדשות. חן חג'ג' כבש שבוע שני ברציפות והעלה את האורחים ליתרון מפתיע מול קביליו המאכזבת. שער עצמי של אדם לם, דקה מפתיחתה של המחצית השנייה, השווה את המשחק וקבע חלוקת נקודות.

משחקים נוספים:

עמישב פתח תקוה - הפועל כפר שלם 0:2
לפתח תקוה: גל גבע (15), מוחמד חטארי (55)

עירוני נתיבות - בית"ר כפר סבא 1:2
לנתיבות: דודו פלס (40), איציק פרץ (60). לכפר סבא: אלעד כהן (49)

מכבי קרית מלאכי - השקמה רמת חן 3:0
לרמת חן: אורי זוזוט (30), טל איילה (32), אור חסון (59)

האורתודוכסים לוד - עירוני ג'ת 1:3
ללוד: שרון ברנשטיין (25, 83), אסף דיין (47). לג'ת: עידן דוד (85)

צפון

עירוני טמרה - הפועל עפולה 4:2

ניצחון קשה מאוד לעפולה הנהדרת, שנשארת מושלמת גם לאחר חמישה מחזורים. יותם מלול קבע יתרון למוליכת הטבלה בדקה ה-17, רונן שוורצמן, שנמצא בכושר אדיר הכפיל בדקה ה-36 ועפולה נראתה בדרך לניצחון קליל. ווג'די אבו יונס חשב אחרת וצימק עם פנדל בדקה ה-42. אחרי המחצית, הפינג פונג נמשך, כששוורצמן לא עוצר וכובש שוב בדקה ה-65, אך אבו יונס שוב מצמק בדקה ה-70. שער של ברק דניאל, עשר דקות לסיום, סגר את הסיפור על המשחק הנהדר הזה ונתן לעפולה פער של שלוש נקודות בראשות הטבלה.

עירוני טבריה - מכבי כפר קנא 0:6

חגיגה גדולה של טבריה, שתדבר חזק בצמרת העונה. אבי עמר כבש פחות מדקה מהפתיחה ובישר על הבאות. בדקה החמישית הורחק מוחמד עבאס והאורחת התפרקה לחלוטין. עד המחצית זה כבר הפך להשפלה, עם 0:5, כשכפיר בן דוד (10, 20), שלום עקיבא (16, פנדל) ותום דן (35) כובשים. עדן זייתון השלים בדקה ה-56.

הפועל דליית אל כרמל - מ.ס. גבעת אולגה 0:1

גבעת אולגה הייתה חזק מאוד בצמרת עד לדקה ה-90 במשחק הזה, אלא ששער של מרואן דקסה שלח אותה להפסדה הראשון העונה ונתן לעפולה את ההזדמנות לברוח. דליית אל כרמל נצמדת לצמרת עם הניצחון.

משחקים נוספים:

הפועל כפר קנא - אסי גלבוע: 2:0
לאסי גלבוע: תומר ברוקס (11), דאוד עליסאת (90)

הפועל חדרה - מכבי דליית אל כרמל 4:0
לדליית אל כרמל: אחסאן חלבי (25), ענאן נאסר אל דין (57), יוסי ג'נאח (70), סבי שאולוב (85, פנדל)

מכבי צור שלום - מ.ס. כרמיאל/ צפת 1:3
לצור שלום: שגיא סבג (16), שלומי בן עשור (19, 60). לכרמיאל/ צפת: גבריאל מלול (30)

אחי עכו - סקציה מעלות 4:1
לעכו: איברהים סייד אחמד (2, פנדל). למעלות: עומרי אזולאי (23), ליאור דכלבו (62, פנדל, 90), חי בן דוד (70)

אחווה עראבה - מ.ע. קרית אתא 0:0

ליגה א' בוואלה! ספורט

אתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully