וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי חיפה הביסה 0:5 את סטיאווה

הירוקים התעללו באקסית של רוני לוי, שסיימה בתשעה שחקנים. עמאשה (צמד), קטן, טואטחה ו-ורד קירבו את חיפה לשלב הבא

אהבתם את התצוגה של חיפה? בואו לדבר איתנו על זה בפייסבוק

מכבי חיפה הוכיחה גם הערב (חמישי) שכשהיא באמת רוצה, היא יכולה להיראות פשוט מצוין. הירוקים הביסו 0:5 את סטיאווה בוקרשט במחזור השלישי של הליגה האירופית וכעת הם נמצאים עם רגל וחצי בשלב הבא, כשרק מעידה בסיבוב השני של שלב הבתים תמנע מהם לחגוג עלייה שנייה לשלב הנוקאאוט בטורניר. הירוקים הפכו את המשחק לקל כבר במחצית הראשונה אחרי שויאם עמאשה כבש פעמיים ויניב קטן השלים את העבודה סמוך לסיום המחצית הראשונה. המחצית השנייה הפכה לגארבג' טיים מתמשך, כשגם טאלב טואטחה ועידן ורד הצטרפו לחגיגה.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שברו את הקרח מהר מאוד. שחקני חיפה חגגו חמש פעמים הערב/אדריאן הרבשטיין

אם בליגה ראינו את מכבי חיפה מגמגמת, דווקא נגד סטיאווה, שנחשבת לאחת הקבוצות הגדולות ברומניה המלאכה הייתה קלה מאוד. אחרי הניצחון על לרנקה וההפסד לשאלקה, הירוקים השיגו ניצחון שמעלה אותם לשש נקודות, פער של ארבע מסטיאווה וחמש מלרנקה, כשניצחון חוץ במשחק הבא שייערך שוב נגד סטיאווה ברומניה יעלה אותם ל-32 האחרונות במפעל.

כבר אחרי עשר דקות ראינו מה שווה שיתוף הפעולה המצוין בין יניב קטן לויאם עמאשה, שזכה לבישול נפלא וכבש את השער הראשון. עשר דקות חלפו, והפעם ראינו את החלוץ מבצע מספרת מצוינת אחרי שכדור נהדף לעברו ומתוך הרחבה הוא הכפיל את התוצאה. הירוקים המשיכו לשלוט בקצב המשחק, כשעמאשה הוכשל ברחבה בדקה ה-38, הרומנים נותרו בעשרה שחקנים, ויניב קטן לא נכשל מהנקודה הלבנה כדי להרשית את השלישי.

קטן עוד הספיק להחמיץ פנדל נוסף אחרי הרחקה שנייה של הרומנים, שסיימו בתשעה שחקנים, אבל טאלב טואטחה (72) ועידן ורד (79) חיפו על ההחמצה והשלימו את הניצחון הענק. חיפה ממשיכה מכאן לצרות הרגילות שלה בליגה, ואחרי שהיא הידרדרה למקום השישי בליגה, היא תנסה לתקן נגד עירוני קרית שמונה ביום ראשון, כשהיא תגיע עם הרבה אדרלנלין מהניצחון החשוב הזה. ברומניה עוד עשויים לבצע זעזועים נוספים אחרי התבוסה הזו, כשעבור איליה סטאן, שהחליף בתפקיד את רוני לוי, מדובר בהפסד ראשון. כדי לעלות, סטיאווה תהיה חייבת ניצחון במשחק הבא שייערך בעוד שבועיים. במשחק הזה כמובן הרומנים יחסרו את אריק ביקפאלבי וולנטין אילייב המורחקים.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

שלט לכבודו של גלעד שליט בקרית אליעזר במשחקה של מכבי חיפה נגד סטיאווה בוקרשט. אדריאן הרבשטיין
גם בקרית אליעזר קיבלו אותו בחיבוק ענק. שלט לכבודו של גלעד שליט/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 10 - גול! בהתקפה המסודרת הראשונה של הירוקים, הם גם הבקיעו, אחרי שיניב קטן הכניס כדור פשוט לויאם עמאשה, שניצל את האיטיות בהגנה הרומנית וסיים עם בעיטה לפינה השמאלית. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 12 - עוד התקפה מהירה כאשר ורד עט בצד הימני והשאיר כדור אחורנית ליניב קטן הפנוי, שבעט, אבל הכדור שלו נבלם ויצא לקרן.

דקה 14 - לאנדרו טאטו קיבל כדור ועשה סיבוב מצוין, ובעט מ-18 מטר כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 20 - גול! עידן ורד הכניס כדור טוב לתמיר כהן שנכנס לרחבה והסתבך, אבל שיחרר כדור אחורנית שהגיע לגולסה שבעט, הכדור שלו נהדף והגיע לעמאשה, שבמספרת מצוינת מתוך הרחבה בעט מדויק לפינה השמאלית. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 27 - עמאשה המשיך לחפש את השער, כשהפעם הוא קיבל ממשומר, עשה את הסיבוב מצוין, אבל הבעיטה שלו עברה מעל השער.

דקה 37 - כדור קרן לרומנים נהדף על ידי קטן, ששלח רחוק אל עמאשה, והחלוץ עט קדימה עד שהופל ברחבה על ידי אריק ביקפאלבי, שזכה לכרטיס האדום שהשאיר את סטיאווה בעשרה שחקנים. השופט כמובן הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 38 - יניב קטן לקח את הבעיטה, ובצורה רגועה הוא בעט לפינה הימנית, בעוד שרזבאן סטנקה זינק שמאלה. 0:3 למכבי חיפה.

דקה 43 - עוד הזדמנות גדולה של הירוקים כשקטן קיבל מורד בצד שמאל והמשיך עם כדור רוחב למרכז, עמאשה הגיע לכדור, אבל לא הצליח לייצר בעיטה שנהדפה על ידי ההגנה.

דקה 45 - טאטו הכניס כדור מצוין לפלורין קוסטאה, שניצב בעמדה טובה לכבוש, אבל הכדור שלו חלף ליד עמוד השער של שראנוב.

מחצית שנייה

דקה 50 - אייל גולסה גם הוא ניסה את מזלו, כשבעט כדור שטוח שנהדף מצוין על ידי רזבאן סטנקה לקרן.

דקה 57 - כדור קרן של סטיאווה מצא את הראש של מרטינוביץ', שעלה מצוין, אבל הנגיחה שלו יצאה החוצה.

דקה 58 - תמיר כהן הכניס פנימה אל עידן ורד, שברח לפינה הימנית, התלבט אם לבעוט מעמדה יחסית נוחה, אבל הוציא אחורה בתקווה למצוא את גולסה, אך הכדור לא הגיע ליעדו והקשר בזבז הזדמנות טובה.

דקה 64 - סטיאווה פשוט מתפרקת, אחרי שעמאשה קיבל כדור והתקדם לעבר השער. החלוץ החליק ומשום מה השופט ראה עבירה של ולנטין אילייב בדרך. סטיאווה נותרה בתשעה שחקנים אחרי הכרטיס האדום שהונף לעברו של אילייב, והחלוץ זכה בפנדל נוסף.

דקה 65 - הפעם בעיטת הפנדל של יניב קטן הלכה גבוה מדי ונעצרה במשקוף בדרך להחמצה מרגיזה.

דקה 69 - אלון תורג'רמן התרומם לנגיחה מקרוב אחרי הגבהה של משומר, אבל סטנקה קלט מצוין.

דקה 72 - גול! כדור קרן הגיע לטאלב טואטחה אחרי הסטה של גוסטבו בוקולי, והמגן הניף את הרגל מ-18 מטר, ובעט כדור חזק לפינה הימנית. 0:4 למכבי חיפה.

דקה 79 - גול! גולסה הכניס כדור בצד שמאל לטואטחה, שהמשיך עם הגבהה למרכז הרחבה, ועידן ורד שהצטרף להתקפה הניף את הרגל והפגיז את השער. 0:5 למכבי חיפה.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, אוראל דגני, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, תמיר כהן (חן עזריאל 60), עידן ורד, אייל גולסה, יניב קטן (אלון תורג'מן 66), ויאם עמאשה (גוסטבו בוקולי 70).

הרכב סטיאווה בוקרשט: רזבאן סטנקה, נובאק מרטינוביץ', ז'ראלדו, ולנטין אילייב, יסמין לטובלביץ', סטפן ניקוליץ', אריק ביקפאלבי, אלכסנדרו בורצאנו, פלורין קוסטאה (ראול רוססקו 51), לאנדרו טאטו (יוליאן רושו 77), מיחאי קוסטאה (בוגדן מוסטאטה 67).

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully