וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: בן שהר ותומר חמד בחוד, ביטון פותח

11.10.2011 / 12:30

פרננדז יעלה עם שני חלוצים ובמערך 2:5:3 במשחק הנעילה נגד מלטה (19:00, 5). בלם אשדוד, רפאלוב ובוזגלו יפתחו בהרכב

הקמפיין המאכזב של לואיס פרננדז יסתיים הערב (שלישי) במדי נבחרת ישראל, ונראה כי המאמן ממשיך לעשות ניסויים גם ברגעים האחרונים שלו בקמפיין לקראת המשחק מול מלטה (19:00, שידור ישיר בספורט 5). הבלם ניר ביטון, שתורגל במהלך השבוע בהרכב, נמצא שוב ב-11 של המאמן לקראת המשחק. שחקנים בנבחרת אמרו עוד לפני האימון המסכם שנערך אתמול: "ביטון שחקן טוב, אבל זאת בדיחה. פרננדז מעדיף אותו בעמדה הזאת בעיקר בגלל יתרון הגובה".

למרות שהמאמן צפוי להגיש בקרוב דוחות על סיכום הקמפיין ולעזוב את הנבחרת, השחקנים סיפרו כי הוא דווקא הרבה להתלוצץ ולחייך במהלך הנסיעה. עוד קודם לכן אמר המאמן לשחקנים: "המשחק הזה חשוב כדי לסיים במקום השלישי". לפי האימון אמש, מלבד דודו אוואט שיהיה גם הקפטן יפתחו דני בונדר, רמי גרשון, ניר ביטון וטאלב טואטחה. היעדרותו של טל בן חיים והעובדה שדקל קינן לא זומן לסגל יצרו בעיה גדולה ללואיס פרננדז, ולמזלו מדובר ביריבה נחותה יחסית, שתאפשר לו לעשות שינויים מהותיים בהרכב, והוא יפתח במערך של 2:5:3.

בקישור האחורי תורגלו ביברס נאתכו, אלמוג כהן, ואייל גולסה, אבל רק נאתכו וגולסה יפתחו. מאור בוזגלו וליאור רפאלוב ישחקו באגפים ויתמכו בשחקני ההגנה, כשתומר חמד יפתח בחוד ההתקפה לצידו של בן שהר. אליניב ברדה ואלמוג כהן ימתינו על הספסל. האימון שנערך אתמול התקיים באיצטדיון שבו יערך המשחק במזג אוויר קריר, אבך בניגוד לשלשום, אתמול לא ירד גשם. פרננדז עבד באימון עם שחקניו על הנעת כדור שוטפת וכן על מצבים נייחים, כשבמלטה מעריכים כי כ-3,000 צופים יגיעו למשחק.

"אם לא ננצח את מלטה, זה ייזכר לנצח כקמפיין הגרוע ביותר של הנבחרת בכל הזמנים", אמר שחקן בנבחרת. כזכור, הבוקר שלפו ציפורניים בנבחרת ובחרו לבקר את המאמן כשאמרו עליו: "הכישלון העיקרי של לואיס היה הניסויים שהוא עשה בהרכב. בנבחרות כמו גרמניה וספרד עם סגל רחב אפשר לעשות ניסויים כאלה, אבל בנבחרת בינונית זה היה מתכון ברור לכישלון, אולי הוא לא הגיע למקום הנכון. הקמפיין הזה נגמר עוד לפני המשחק נגד נבחרת יוון".

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט, דני בונדר, ניר ביטון, רמי גרשון, טאלב טואטחה, ביברס נאתכו, אייל גולסה, ליאור רפאלוב, מאור בוזגלו; בן שהר, תומר חמד.

"אולי פרננדז לא במקום הנכון"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

במלטה מחפשים ניצחון ראשון על ישראל

מלטה החלשה מדורגת במקום ה-153 בדירוג פיפ"א והשיגה עד כה נקודה בודדה בקמפיין (1:1 ביתי מול גאורגיה) והיא כמובן במקום האחרון בבית. יחד עם זאת, הנבחרת המלטזית לא התבזתה בטורניר וההפסד בהפרש הכי גבוה שספגה עד כה היה 3:0 בחוץ מול קרואטיה, אך היא כבשה ארבעה שערים בלבד לאורך כל הקמפיין. כזכור, מלטה פתחה את הקמפיין מול ישראל באצטדיון רמת גן והצליחה לשמור על תוצאת 1:1 עד שספגה פעמיים נוספות ונוצחה 3:1 כשיוסי בניון (שלא ישחק הפעם) כובש שלושער.

בשישי האחרון הפסידה מלטה 2:0 ללטביה בחוץ, במשחק בו ספגו קליין פאילה ואנדרו כהן כרטיסים צהובים שניים והם ייעדרו. במלטה מקווים שמייקל מיפסוד וג'ונתן קרואנה, שנעדרו מהמשחק בריגה בשל פציעות, יחזרו לכושר ויהיו בהרכב. את מלטה מאמן ג'ון בוטיגייג בן ה-47, שאימן בין 2007-2009 את בירקירקארה מהמדינה, ובטח גם הוא יודע שהנבחרת שלו מעולם לא הצליחה לנצח את ישראל אך סחטה ממנה 2:2 במשחק האחרון של מוקדמות יורו 2004.

הרכב משוער, נבחרת מלטה: אנדרו הוג, סטיב בורג, אנדריי אגיוס, גארת סקיבראס, ריאן פנץ', ג'ונתן קוראנה, רודריק בריפה, ג'ון הצ'ינסון, ג'יימי פייס, אנדרה שמברי, מייקל מיפסוד.

(עדכון ראשון: 10/10 21:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully