וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן וגוסטבו בוקולי ערכו אימון מלא

10.10.2011 / 11:33

הקפטן יצא לפני סוף האימון, אך הוא צפוי להיות כשיר לב"ש. לוי עצר את האימון מספר פעמים עקב החום. המשחק מול סטיאווה בערוץ 9

אימון מכבי חיפה הופסק הבוקר (שני) מספר פעמים, זאת בהנחיית הצוות הרפואי של המועדון עקב החום הכבד ששרר באזור בת גלים. האימון נעצר לאחר שהשחקנים התבקשו להרבות בשתיית נוזלים וקיומו אושר רק לאחר שהובטח כי ייעצר על ידי הצוות המקצועי מספר פעמים.

הקפטן יניב קטן, שהיה פצוע, התאושש וערך אימון כמעט מלא. האימון חולק למספר משחקונים, כאשר הקשר השתתף בכולם פרט לאחרון שבהם. קצב החלמתו של הקשר מהפציעה מעודד, ונראה כי הוא יהיה כשיר למשחק הליגה הבא של הקבוצה מול הפועל באר שבע ביום שבת הבא במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. גם הקשר גוסטבו בוקולי התאמן עם הקבוצה ונראה שיהיה כשיר.

שחקן נוסף שערך אימון מלא ולאחרונה חלה התקדמות בנוגע לחזרתו מפציעה הוא הבלם אנדריי פיליאבסקי שלמעשה הושאל לבית"ר ירושלים ואמור לחזור בסוף העונה לחיפה. יש לציין כי פעילותו של האוקראיני בחיפה נמשכת במסגרת השיקום ועד שלא יחזור לכושר משחק מלא לא יורשה לעבור לבית"ר.

הנבחן מיארה בנוגו ממאלי ממשיך להותיר רושם חיובי על ראשי הקבוצה, אך המאמן אלישע לוי מעוניין להמשיך ולבחון אותו תקופה נוספת לפני שיקבל החלטה לגביו. כמו כן, במועדון צפויים לזמן שחקנים נוספים למבחנים עד חודש ינואר.

היום נודע לקבוצה כי משחקה, במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית מול סטיאווה בוקרשט בקרית אליעזר ביום חמישי הבא (20 באוקטובר), ישודר בערוץ 9.

מחללי הקברים לא באמת באים מאוהדי מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully