וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "מוזר שאין לנו מה לחפש בבית"

נבחרת ישראל המריאה למלטה, למשחקה האחרון בקמפיין, הקשר העיד על המצב. נאתכו: "האשמה עלינו שלא עלינו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי עוד קמפיין כושל אותו היא לא תסיים באחד משני המקומות הראשונים, המריאה הלילה (בין שבת לראשון) נבחרת ישראל למלטה, לקראת משחקה האחרון במסגרת הקמפיין. תיקו יספיק לישראל לסיים במקום השלישי בבית, אבל מול מלטה החלשה, שהשיגה עד כה נקודה אחת בקמפיין, כבשה ארבעה וספגה 19, כל דבר מלבד ניצחון יהיה כמובן ביזיון. כזכור, רק לפני מספר ימים סיימה הנבחרת משחק אימון נגד מכבי הרצליה בתיקו 2:2.

שחקן הנבחרת אלמוג כהן אמר לפני ההמראה: "אנחנו מקווים שיהיה משחק טוב, ובאים במטרה לנצח". שחקנה של נירנברג הגרמנית העיד על המצב: "זו באמת אווירה קצת מוזרה. בכל הקמפיין הגענו מוכנים ורציניים למשחקים, ועכשיו, קצת אי אפשר להסתיר, אין לנו מה לחפש בבית אלא רק ניצחון. מרגישים את זה".

כהן התייחס אף למאמן הנבחרת לואיס פרננדז, לו זה כנראה יהיה המשחק האחרון: "לואיס התהנג בצורה מאוד מקצוענית וכנה, אם זה המשק האחרון שלו אז אם נשיג ניצחון עבורו זה יהיה דבר מאוד נחמד. באופן אישי, למדתי ממנו הרבה דברים".

קשר הנבחרת ורובין קאזאן ביברס נאתכו אמר: "אנחנו רוצים לסיים את הקמפיין כמו שצריך. רצינו להגיע במצב אחר למשחק הזה. המשחק הזה חשוב, קודם כל כי כל ניצחון הוא חשוב וגם כדי לסיים במקום השלישי בבית.

"היינו יכולים לעשות את זה", הוסיף נאתכו בצער, "אבל לא עשינו זאת וזה רק באשמתנו, אבל כל מה שנגיד זה כבר מאוחר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully