וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון: "אני מקדיש את המשחק למאור מליקסון"

22.9.2011 / 18:32

צפו בחלוץ הלוהט כובש צמד ומבשל פעמיים ב-2:4 של ויסלה קרקוב על פלוטה בגביע. על חברו אמר: "הוא עובר ימים קשים"

«iframe width="440" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/UAnGQuQRlXs" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

הגיע הזמן שדודו ביטון יקבל זימון לנבחרת? דברו איתנו בפייסבוק

בצל סערת הנבחרות של מאור מליקסון, שהחליט לא לשחק עבור נבחרת ישראל וגם לא עבור נבחרת פולין, עלתה הערב (חמישי) ויסלה קרקוב לשמינית גמר הגביע הפולני, כשגברה בקושי 2:4 על פלוטה מהליגה השנייה. הקשר הישראלי קיבל מנוחה, אבל מי שכיכב, כרגיל מאז פתיחת העונה, הוא דודו ביטון, שהפעם הבקיע צמד, בישל עוד שניים והוביל את ויסלה לניצחון החוץ.

אחרי שישה שערי ליגה, ביטון הוסיף לעצמו היום שניים בגביע. בדקה ה-10 קיבל החלוץ הישראלי מסירה מההולנדי מיכאל לאמיי ושלח לרשת מקרוב, אבל פלוטה השיגה את השוויון בחלוף שמונה דקות. ביטון נעצר מיד לאחר מכן בקורה, ובדקה ה-43 דמיאן מיסאן ביצע מהפך עבור המארחים. אקורד הסיום הגיע ארבע דקות בתוספת הזמן, אז ביטון בישל לפטריק מלצקי שסגר עניין.

ההתעוררות של ויסלה הגיעה במחצית השנייה, כשבדקה ה-48 ביטון המצוין הסתובב על המגן שלו והשווה את התוצאה. החלוץ המשיף להיות הבולט בשורות ויסלה, שיגע את הגנת היריבה ובדקה ה-75 סיים מבצע אישי עם בישול לאיביצ'ה אילייב, שחקן מכבי תל אביב לשעבר.

לאחר המשחק אמר ביטון ל'וואלה! ספורט': "היה לנו משחק לא קל במגרש קשה, אני שמח שהבקעתי שוב וגם בישלתי. אני בכושר טוב ועובד קשה. אני מקדיש את המשחק למאור מליקסון, הוא עובר ימים קשים ואני איתו".

מליקסון החליט לא לשחק עבור אף נבחרת

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully