וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: משחקה של מכבי חיפה ביום שבת לא ישודר

עופר פרוסנר

20.9.2011 / 10:45

ההתמודדות בין האלופה לעירוני ניר רמת השרון (שבת, 19:30) לא תועבר בשידור ישיר. לראשונה בליגת העל, שידור HD בצ'רלטון: הפועל ת"א - הפועל ב"ש (ד', 19:45)

משחקה של מכבי חיפה מול עירוני ניר רמת השרון, שייערך ביום שבת במסגרת המחזור השישי של ליגת העל, לא יועבר בשידור ישיר. ביום שבת (24.9) ייערכו חמישה משחקים במסגרת המחזור, כאשר במשחק המוקדם תארח הפועל תל אביב את הפועל חיפה (17:00, ספורט2). ב-19:30 תישמע שריקת הפתיחה בארבעה מגרשים נוספים, כאשר במוקד, חוץ ממשחקם השל הירוקים מול עירוני רמת השרון, תתחיל ההתמודדות בין בית"ר ירושלים להפועל פתח תקוה, שתשודר גם היא בספורט2. שידור נוסף בספורט2 יהיה של המפגש בין בני יהודה למ.ס אשדוד, שייערך ביום שני בשעה 20:00.

גורמים בצ'רלטון מסרו כי פנו להתאחדות לכדורגל בבקשה להזיז את מועד המשחק, אולם נתקלו בסירוב. מההתאחדות נמסר: "ההתאחדות לכדורגל עומדת בכל תנאי ההסכם מול צ'רלטון. חשוב לציין שההתאחדות היא לא זו שמחליטה אלו משחקים ישודרו. מבחינת ההתאחדות צ'רלטון מוזמנת לשדר גם את משחקה של בית"ר ירושלים מול הפועל פ"ת וגם את משחקה של מכבי חיפה מול עירוני ניר רמת השרון, במקום משחקים מליגות זרות. ההתאחדות תברך על כך".

יש לציין כי מכבי חיפה אמורה להמריא ביום שלישי למשחק הליגה האירופית בגרמניה מול שאלקה שיתקיים יומיים לאחר מכן. המשחק המרכזי של המחזור ייערך ביום ראשון באיצטדיון וסרמיל, לשם תגיע המוליכה מכבי תל אביב לשחק מול הפועל באר שבע.

המשחק מחר (רביעי, 21.9) בין הפועל תל אביב להפועל באר שבע, (19:30) ישודר במקביל גם בספורט2 וגם בספורט1 HD. זו תהיה הפעם הראשונה בה צ'רלטון תשדר משחק בליגת העל ב-HD.

צריך לשדר את מכבי חיפה? דברו איתנו על זה בפייסבוק

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully