וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "בן חיים גמר אותנו. בניון היה מצוין"

6.9.2011 / 23:55

אכזבה בנבחרת מהבלם שהורחק והתנצל: "רציתם תשובה לשאלה מי מנהיג, קיבלתם". פרננדז: "יכולנו לעשות סנסציה"

AP

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינשטוק

נבחרת ישראל איבדה הערב (שלישי) באופן סופי כל סיכוי להעפיל ליורו 2012 כשהפסידה 3:1 בקרואטיה. הנבחרת של לואיס פרננדז עוד הרשתה לעצמה ולאוהדיה לחלום כשעלתה ליתרון מפתיע בזאגרב משער של תומר חמד בדקה ה-44, אבל במחצית השנייה הקערה התהפכה. לוקה מודריץ' איזן לקרואטים בדקה ה-46, ולאחר מכן הורחק טל בן חיים בדקה ה-50 ואיפשר לאדוארדו דה סילבה להכריע את המשחק עם צמד מהיר בדקות 55 ו-57.

מיד בתום המשחק היו מי שהתפנו להאשמות, כשהחיצים הופנו, איך לא, לבלם טל בן חיים. אחד משחקני הנבחרת אמר בסיום: "טל גמר אותנו. זאת הייתה עבירה של ילד שלא מתאימה לשחקן ברמתו, הוא השאיר אותנו בעשרה שחקנים ותוך דקות הם עשו מהפך. חבל, זה משחק שיכול היה להציל את טיפת הכבוד שנותרה. לא עושים דברים כאלה".

מדוע יוסי בניון איכזב אותנו?

סלאבן ביליץ': "צריך לכבד את ישראל, היא יכלה להבקיע עוד"

מה הציונים של שחקני הנבחרת על ההופעה בקרואטיה?

קרואטיה ניצחה 1:3 את ישראל שסיימה את הקמפיין

אכזבה מערן זהבי, רפאלוב עצמו מאוכזב

גורם בנבחרת עקץ: "כל השבוע התעסקנו במנהיגים אז הנה התשובה. בניון היה מצוין היום". על המשחק עצמו אמרו בנבחרת: "אפשר לחלק את המשחק הזה לשני חלקים. בחצי הראשון שיחקנו כמו שפרננדז ביקש. בחצי השני באה ההרחקה ושברה אותנו. חבל, כי יכולנו להוציא הרבה יותר מהמשחק הזה". השוער דודו אוואט יחזור לספרד וייבדק במאיורקה לאחר שספג מכה בצלעות.

בנבחרת קיימת אכזבה מסוימת מערן זהבי, שלא הצליח לבוא לידי ביטוי בצמד המשחקים. לגבי שיבוצו של עומרי בן הרוש כבלם, פרננדז החליט על כך לאור השיטה שכוללת חמישה שחקני הגנה עם מגנים תוקפים, ורצה שחקן נוסף עם רגל שמאל שיחפה על טאלב טואטחה שהתבקש לעלות להתקפה. ליאור רפאלוב שלא שותף היה מאוכזב מאוד.

כעת יתפנו בהתאחדות לכדורגל לעסוק סופית בסוגיית המאמן הבא. יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון שנמנע מלהגיע למשחק יקיים התייעצות עם אנשיו עוד לפני המשחק מול מלטה בחודש הבא. על פי התוכנית, אלי גוטמן ומספר מצומצם של מאמנים אחרים ייכללו ברשימה ואחד מהם יהיה המאמן הבא. מספר חברי הנהלה הודיעו כי לא יאפשרו חריגה בתקציב מאמן הנבחרת הבא, מה שגורם לבזבוז מיותר של כספי ציבור. פרננדז עצמו יבלה את הימים הקרובים בצרפת. כזכור, עוד לפני המשחק רמזו בהתאחדות כי המאמן לא ימשיך לקמפיין נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טל בן חיים: "אני מתנצל"

לואיס פרננדס אמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד, וגם הצלחנו להבקיע, אבל הפציעה של דודו אוואט פגעה בנו מאוד. גם האדום של טל בן חיים פגע לנו במשחק, ואם לא שני המקרים האלה, היינו יכולים לעשות סנסציה. לא התחלנו טוב את המחצית השנייה ואיבדנו שני שחקנים מאוד חשובים, שאם לא היינו מאבדים אותם היינו יכולים גם לנצח. אנחנו בונים נבחרת חדשה, דור חדש. סיימנו את המשחק עם ארבעה שחקני הגנה שכולם סביב גיל ה-20 ואני גאה בהם על המשחק שלהם".

טל בן חיים התנצל על ההרחקה המיותרת, ואמר: "אני מתנצל בפני הצוות המקצועי והשחקנים על ההרחקה שלי, זה לא היה בכוונה. במחצית ראשונה הצגנו משחק יוצא מהכלל, את המחצית השנייה פתחנו לא טוב וקיבלנו שער שיוויון מרחוק. אנחנו מאוד מאוכזבים".

ערן זהבי: "אחרי ההרחקה של בן חיים התפרקנו"

ערן זהבי: "שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הכל היה הפוך. קיבלנו שער שוויון מדהים שאי אפשר היה למנוע. אחר כך הגיע האדום של בן חיים, שאחריו התפרקנו. זה לא היה צריך לקרות לנו, אבל עכשיו אנחנו צריכים להסתכל על המשחק מול מלטה".

רמי גרשון: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה והכל הלך טוב. המחצית השנייה התחילה לא טוב מכל הבחינות. חבל, חבל מאוד".

דודו אוואט: "במחצית ראשונה הנענו טוב את הכדור והגענו למצבים, למחצית השנייה זה לא הספיק. אנחנו מאוכזבים, אבל צריכים לבוא בטענות רק לעצמנו ולא למאמן. אנחנו אוהבים את לואיס גם אחרי ההפסדים".

גיא חיימוב, שערך הופעת בכורה במדי הנבחרת הבוגרת, סיכם: "ברור שאני מאוכזב, אבל אנחנו מסתכלים קדימה. ההרחקה של טל השפיעה על המשחק, אבל היינו צריכים לדעת לשמור על התוצאה ולא לספוג עוד שני שערים".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully