וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: ישראל הפסידה 3:1 לקרואטיה

הנבחרת ספגה עוד הפסד בקמפיין למרות שהובילה משער של חמד, אך הרחקה של טל בן חיים העבירה את השליטה ליריבה

נבחרת ישראל ידעה הערב (שלישי) שהסיכויים שלה להגיע ליורו הם אפסיים, אבל דווקא כשהיא משוחררת מלחץ, היא הפסידה בזאגרב 3:1 לקרואטיה וקרובה לחתום קמפיין גרוע במיוחד שבו היא משלימה ארבעה הפסדים לשתי הראשונות, קרואטיה ויוון. לואיס פרננדז קרוב לוודאי לא ימשיך לקדנציה נוספת, אבל אחרי מחצית ראשונה שבו הנבחרת נראתה טוב, נדמה שהכל הלך לו בניגוד לתוכניות: אחרי שער יתרון של תומר חמד, דודו אוואט נפצע וטל בן חיים הורחק, מה שהעביר את השליטה לקרואטים, שהשיגו מבחינתם ניצחון קריטי, וחיסלו סופית את סיכוייה של ישראל.

שחקני נבחרת קרואטיה לוקה מודריץ ואיבן סטרינץ' חוגגים מול נבחרת ישראל. רויטרס
מה תגידו? ארבעה ניצחונות מארבעת המפגשים האחרונים. מודריץ' חוגג/רויטרס

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

על רקע הטענות למחנאות ושלל ההדלפות מחדר ההלבשה, לואיס פרננדז בחר לעלות במערך של שלושה בלמים ושני מגנים, כשבחוד תומר חמד קיבל את ההזדמנות על חשבון איתי שכטר. ההתחלה נראתה מבטיחה למדי, כשדקה לסיום המחצית הראשונה חמד הדהים עם שער נפלא אחרי בישול של יוסי בניון, ולרגע עוד גרם לחשוב שהקמפיין הזה יכול איכשהו להסתיים עם טעם של החמצה.

אלא שכבר בפתיחת המחצית השנייה ביטל לוקה מודריץ' את החלומות הישראלים עם שער שוויון מרהיב עם בעיטה מרחוק, ואיזן את התוצאה. טל בן חיים היה חתום על השטות התורנית של הנבחרת עם הרחקה טיפשית וכניסה כואבת במיוחד לרגליים של אדוארדו דה סילבה, ובכך הפקיר את ההגנה. התשלום היה במזומן, כשארבע דקות בלבד לאחר מכן דה סילבה הכניע את חיימוב, שערך הופעת בכורה, ושתי דקות לאחר מכן הוא היה זה שהשלים את הבליץ הקרואטי עם שער שלישי בעשר דקות, ושער שישי מול נבחרת ישראל. הנבחרת כבר הבינה שמכאן יהיה בלתי אפשרי לחזור וחתמה עוד הפסד. כעת היא תנעל את הקמפיין נגד מלטה, אבל בינתיים לשחקניה יהיה הרבה על מה לחשוב.

נבחרת ישראל חוגגת כיבוש שער של תומר חמד. Darko Bandic, AP
הדהימו גם את עצמם בדקה ה-44. תומר חמד חוגג עם חבריו מוקדם מדי/AP, Darko Bandic

מחצית ראשונה

דקה 2 - ערן זהבי קיבל הזדמנות לבעוט ראשון לשער כששלח בעיטה חופשית מסובבת מ-23 מטר החוצה.

דקה 5 - שער של נבחרת נפסל בטענת נבדל אחרי שבירם כיאל בעט מרחוק, הכדור פגע ביוסי בניון, ונכנס. הקוון הרים את הדגל ופסל שער מוקדם.

דקה 6 - כדור לעבר דיאן לוברן מצא את ראשו של השחקן, ששיחרר נגיחה מצוינת, אבל דודו אוואט הדף.

דקה 11 - יוסי בניון קיבל את הכדור מטואטחה, עשה את הסיבוב ובעט מהאוויר לא מספיק טוב, הכדור הגיע לזהבי, שהמשיך, אבל פלטיקוסה השתלט.

דקה 26 - ניקו קרנצ'אר השתחרר למצב בעיטה, וניסה את מזלו עם ניסיון מרחוק, אבל פספס את המסגרת.

דקה 34 - טל בן חיים פספס כדור לטובת ניקיצה ילאביץ' שהתקדם לעברו של דודו אוואט, שביציאה ענקית מנע מהחלוץ הקרואטי של ריינג'רס לכבוש.

דקה 38 - הקרואטים הגיעו לרחבה של אוואט, כשהפעם איבן סטריניץ' בעט מול נאעל חוטבא מצב קורץ, ודודו אוואט הדף בקצות האצבעות.

דקה 44 - גול! טעות קשה של ההגנה הקרואטית הובילה לשער של ישראל. ערן זהבי הכניס לבניון שהעביר לתומר חמד, וחלוצה של מאיורקה התקדם ובעט נפלא לפינה השמאלית. 0:1 לישראל.

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל מקבל כרטיס אדום. Darko Bandic, AP
הרגע ששינה את המשחק עם ההרחקה הטפשית. טל בן חיים/AP, Darko Bandic

מחצית שנייה

דקה 46 - דודו אוואט שנפגע באחת היציאות במחצית הראשונה הוחלף בפתיחת המחצית השנייה על ידי שוערה של מכבי תל אביב גיא חיימוב, שערך הופעת בכורה.

דקה 47 - גול! כבר בהזדמנות הראשונה של הקרואטים במחצית השנייה, לוקה מודריץ' הפגיז את השער של חיימוב מרחוק ובעט לחיבור הימני של השער. 1:1.

דקה 51 - הלם בנבחרת - כרטיס אדום לטל בן חיים אחרי עבירה קשה של בלם פורטסמות שנכנס באדוארדו דה סילבה.

דקה 55 - גול! העונש הגיע מהר מאוד אחרי שאדוארדו דה סילבה קיבל כדור מצוין ממודריץ' והכניס מצוין מול חיימוב. 1:2 לקרואטיה.

דקה 57 - גול! החגיגה הקרואטית נמשכה שתי דקות לאחר מכן כשהגבהה נהדרת של דריו סרנה מצד ימין מצאה את דה סילבה שהמשיך פנימה מקרוב למול עיניו של רמי גרשון. 1:3 לקרואטיה.

דקה 76 - רמי גרשון הגיע לתיקול עם איבן סטריניץ', שדרש בעיטת עונשין מ-11 מטר, אבל השופט טען להתחזות ואף הוציא לו כרטיס צהוב.

דקה 82 - ניקיצה ילאביץ' קיבל כדור ארוך והשתלט עליו בעזרת ידו ובעט, אבל חיימוב הצליח להדוף מצוין.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט (גיא חיימוב 46), נאעל חוטבא, רמי גרשון, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, טאלב טואטחה, ערן זהבי (איתי שכטר 68), תמיר כהן (אייל גולסה 57), בירם כיאל, יוסי בניון, תומר חמד.

הרכב נבחרת קרואטיה: סטיפה פלטיקוסה, ודראן צ'ורלוקה (אדוארדו דה סילבה 46), דיאן לוברן, יוסיפ סימוניץ', איבן סטריניץ', דריו סרנה, אוגניין ווקוייביץ' (טומיסלב דומיוביץ' 46), ניקו קרנצ'אר, לוקה מודריץ', ניקיצה ילאביץ' (ניקולה קליניץ' 87), מריו מנדז'וקיץ'.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

שחקני נבחרת ישראל אייל גולסה, תומר חמד, יוסי בניון, בירם כיאל. Darko Bandic, AP
עוד קמפיין, עוד אכזבה. שחקני נבחרת ישראל מבינים שאת היורו הם יראו בטלוויזיה/AP, Darko Bandic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully