וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניסיון לצרף את שלומי ארבייטמן

החלוץ העביר מסרים לאדומים כי הוא מעוניין לשוב לסגנית האלופה, שנמצאת במירוץ נגד השעון להחתימו. עטיה סיכם לעונה

הפועל תל אביב עשויה לרשום חיזוק משמעותי ומפתיע רגע לפני תום המועד האחרון להחתמתם שחקנים למסגרת האירופית. אתמול (שלישי) בלילה, לאחר שיחות קדחתניות על מנת לסגור את העסקה עם מירקו אורמוש הקרואטי לאחר סירובו של מרטין פנין להגיע לארץ, הופתעו בהנהלת הפועל תל אביב לקבל פנייה משלומי ארבייטמן. אמנם הסיכוי שהחלוץ הישראלי יחתום בקבוצה הוא קטן, אך האדומים ינסו לעשות מאמץ עד שעות הערב כדי לצרפו.

החלוץ הודיע כי הוא מעוניין לחזור לארץ, ושהפועל היא האופציה המועדפת מבחינתו. כידוע, ארבייטמן, שחתם בעונה שעברה בגנט הבלגית, לא זוכה לדקות משחק ולא מרוצה ממעמדו. לפני מספר שבועות כבר התבטא כנגד המועדון הבלגי שאמר: "יש פה דברים לא כשרים", ונראה כרגע כי החלוץ מרגיש שאינו זוכה ליחס הולם מקבוצתו הבלגית ורוצה לשוב ארצה.

ארבייטמן, שהושאל ממכבי חיפה לאדומים בעונת 2007/8 וזכה לאהדה גדולה בקבוצה, רואה בהפועל אופציה מצוינת לשקם את הקריירה שהייתה בשיאה לפני העזיבה לבלגיה. כרגע הוא ממתין לתשובת הפועל האם זו מכונה לקבלו בחזרה. ההחלטה כמובן אמורה להתקבל כבר היום, ואם תחליט הקבוצה כי מחירו הוגן ותרצה להעבירו - יהפוך החלוץ לאחד משחקני הרכש המשמעותיים ביותר שהקבוצה מצרפת הקיץ.

בימים האחרונים גוברים הקולות במועדון שטוענים כי הסגל לא מספיק איכותי ועמוק בכדי להתמודד גם בליגה האירופית וגם בליגת העל, ולכן האדומים עושים מאמץ כביר לחזק את הקבוצה בדרך המשמעותית ביותר.

מי שיצטרף לקבוצה הוא מגנה של הפועל רעננה עומרי עטיה, זאת לאחר שאתמול בערב סיכמה הנהלת האדומים עם הקבוצה מהשרון על העברתו למתחם חודורוב. עטיה סיכם בהפועל לעונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות.

לגבי מירקו אורמוש, הרי שהקשר הקרואטי ינחת אחר הצהריים בישראל ויגיע למועדון כדי לעבור בדיקות רפואיות. במידה שיימצא כשיר, יוחתם לעונה אחת בהשאלה מהיידוק ספליט. כמו כן, להפועל תהיה את האופציה לרכוש בינואר את כרטיס השחקן שלו ולהחתימו לשלוש שנים נוספות.

הקשר מירקו אורמוש סיכם בהפועל תל אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully