וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "אני עשיתי הרבה מאוד נזקים לבני יהודה"

מאמן הפועל תל אביב התייחס לקללות מהקהל של קבוצתו לשעבר. אסייג: "אני מרגיש מקופח כי הגענו להרבה מצבים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ה-1:1 החלש הערב (ראשון) באיצטדיון בלומפילד בין בני יהודה להפועל תל אביב, הסתיים באכזבה יחסית לשתי הקבוצות. קודם כל בעקבות היכולת החלשה של שתי הקבוצות באופן כללי, וגם בגלל שלשתיהן הייתה הזדמנות להשיג יותר מהמשחק: בני יהודה שהתחילה ללחוץ מעט מאוחר מדי בכדי להשיג את שלוש הנקודות, והפועל תל אביב שהייתה יכולה להשיג מקדמה, גם אם מועטת, על היריבה המסורתית שלה על תואר האליפות מכבי חיפה, שסיימה אתמול גם בתיקו מול הפועל פתח תקוה. בני יהודה הבקיעה בעצם את שני השערים במשחק, הראשון שער עצמי של כפיר אדרי, שכדור שהוגבה לעברו על ידי נאעל חוטבא פגע בראשו ונכנס לשער. 12 דקות לסיום המשחק, זכתה בני יהודה בבעיטת עונשים מ-11 מטרים, אחרי עבירה של סלים טועמה על פדרו גלבאן, שגם כבש את הפנדל.

לאחר כיבוש השער של גלבאן, השליכו אוהדי הפועל תל אביב חפצים מהיציע לעבר שחקני בני יהודה. תקרית לא נעימה נרשמה גם בסיום המשחק, כאשר שחקנה של הפועל תל אביב טוטו תמוז, הניף אצבע משולשת אל עבר הקהל של בני יהודה. מגן האדומים גל שיש שהוחלף במהלך המשחק, מתח שריר בשוקית, אך צפוי להיות כשיר למשחק הליגה הבא של האדומים נגד בית"ר ירושלים.

בני יהודה והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

"הנקודה הזאת היא בשביל יוסי והמשפחה שלו"

יוסי אבוקסיס נעדר היום מהמשחק עקב מות אימו, ומי שהחליף אותו, יעקב אסייג, נשמע מעט מאוכזב: "אני מרגיש טיפה מקופח כי הגענו להרבה מצבים, במיוחד ב-20 הדקות האחרונות. מאוד חבל לי, קודם כל בשביל יוסי אבוקסיס. מאוד רציתי לנצח בשבילו. כל השבוע הוא הכין אותנו למשחק, ומאוד התאכזבתי בשבילו".

מבקיע השער פדרו גלבאן היה שמח מהתוצאה הסופית: "טוב שלקחנו נקודה, אבל יותר טוב אם היינו מנצחים. נקודה אחת מול הפועל תל אביב זה טוב. הנקודה הזאת היא בשביל יוסי והמשפחה שלו. אנחנו רוצים להיות בחלק העליון של הטבלה, אבל קשה להתחיל את העונה. נמשיך לעבוד ונראה".

קשר הפועל תל אביב סלים טועמה יודע שהאדומים צריכים להשתפר: "לא היה משחק הכי טוב שלנו, אבל אנחנו רק בתחילת הדרך. הייתה לנו כמות גדולה של משחקים בשבוע האחרון, אז קורה שלפעמים קצת קשה, קצת כבדים, יש קצת עייפות, אבל זה בסדר. היה משחק לא טוב, אבל יש גם ימים כאלה. עכשיו נצא לפגרה של שבוע, נעבוד קשה, נחזור עם מוטיבציה וחזקים ומגובשים יותר".

חברו לקבוצה של טועמה, נאעל חוטבא סיפר על תחושותיו בקבוצתו החדשה: "הזימון לנבחרת מרגש. אני עובד קשה, כולם כאן מדברים איתי, אני מתקדם וההתאקלמות שלי בהפועל בסדר גמור".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"זה מגעיל לשמוע צעירים שחונכו בצורה כזו"

הקשר הניגרי קינג אוסנגה נחת בישראל וינסה להרשים את הצוות המקצועי של הפועל תל אביב בימים הקרובים. עד יום רביעי אמורה הנהלת הקבוצה לקבל החלטה האם לצרף את הקשר.

מאמן האדומים דרור קשטן אמר בסיום: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. רובו שוחק במרכז המגרש, ומעט מאוד מצבים לשני הצדדים. הפועל תל אביב התקשתה היום מאוד. אני לא אוהב לתרץ, אבל זה קשור לעייפות. לשחק ארבעה משחקים בעשרה ימים זה לא פשוט, אבל גם כך היינו צריכים להיות הרבה יותר טובים ונמרצים. סך הכל מדובר בחלוקת נקודות צודקת. היו לנו לא מעט בעיות היום, גם הנעת הכדור לא הייתה מספיק סובלנית וקבוצתית. עד השגיאה במחצית השנייה, שהביאה למצבים של בני יהודה, ובסופו של דבר לגול, בני יהודה לא הייתה במשחק, וזה החזיר אותה אליו".

אחר כך, התייחס קשטן באריכות לסוגיית הקהל של בני יהודה שקילל אותו: ""אני עשיתי הרבה מאוד נזקים לבני יהודה. זו קבוצה שהשתרכה ברוב העונה שעברה בתחתית הליגה, היא לא התמודדה על שום דבר ולא הגיעה לאירופה. ובאופן טבעי הקהל קצת כועס עלי. אולי שלא המשכתי בבני יהודה, וזה שהבעלים התחלפו, ולא הייתה אפשרות להשאיר אותי, אז אני אשם בזה. זה שהיום אני בהפועל תל אביב זו אשמתי. אבל לתרבות כזו נמוכה, ודברים ששמעתי מפי דור צעיר שגדל פה במדינה ונצטרך להשתמש בדור הזה, אני לא יודע לאן נגיע, כי תרבות הדיבור קודם כל, ותרבות ההתנהגות היא מתחת לכל ביקורת.

קשטן המשיך: לא אני זה שצריך לחנך אותם, אבל זה פשוט מגעיל, לבוא ולעמוד בגילי, ולשמוע צעירים שחונכו בצורה כזו. וחבל, כי בסך הכל הכללי, יש קהל מאוד תרבותי, ואנחנו יכולים לראות את זה בצד השני, של הפועל תל אביב - שהקהל הזה, גם כשהקבוצה לא מתפקדת על המגרש, הם לא מתעסקים עם היריבה אלא עם הקבוצה שלהם, ומעודדים אותה וכך צריך להיות. אני חושב שגם התקשורת צריכה לתת דיעה בנושא הזה ולהוקיע את ההתנהגות הזו של אנשים כי ביב שופכין כזה שיוצא מפיהם של אנשים הוא נורא ואיום".

*שתיים מיריבותיה של הפועל בשלב הבתים של הליגה האירופית, ראפיד בוקרשט ופ.ס.וו איינדהובן, רשמו ניצחונות ליגה. איינדהובן הביסה בפיליפס סטדיון את אקסלסיור 1:6, כשהכובשים היו דריס מרטנס עם שלושער, אולה טויבונן עם צמד וג'רמיין לנס עם כיבוש בודד. ראפיד ניצחה 1:2 את צ'יהאלאול פטרה נימט בחוץ, וכבשו לה ניקולה הראה ורומאו סורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully