וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "תהיה פה חגיגה אירופית"

מאמן הפועל תל אביב שחרר אנחת רווחה אחרי הניצחון על אקראנס שהעלה את האדומים לשלב הבתים של הליגה האירופית

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב העפילה הערב (חמישי) לשלב הבתים של הליגה האירופית עם ניצחון 0:4 על אקרנאס. האדומים הגיעו לגומלין מול הליטאים לחוצים בעקבות ההפסד המביך 1:0 במשחק הראשון בשבוע שעבר, אבל בעזרת יתרון הביתיות הצליחו הפעם שחקניו של דרור קשטן להימנע מעוד השפלה מול היריבה החלשה בעזרת שערים של אלרואי כהן (37), עומר דמארי (53), טוטו תמוז (81) ומהראן לאלה (90).

מאמן הפועל תל אביב היה דרור קשטן היה מרוצה מההעפלה לשלב הבתים, אך בסיום הודה כי הוא חש תסכול מההחמצות הרבות של שחקניו. "הקושי היה באי-ניצול ההזדמנויות. גם במחצית הראשונה ובעיקר בשניה הגענו לאחוזי הזדמנויות גבוהים מאוד, אבל זה בסדר", אמר קשטן. "זה המשך למה שראינו נגד מכבי פתח תקוה - קבוצה מחויבת. נכון שהיה קשה במחצית הראשונה, כשתשעה שחקנים שלהם היו מאחורי קו הכדור והסתגרו ב-30 מטר מהשער שלהם, אבל גם כך הגענו למצבים. אנחנו נמצאים בשלב הבתים. נראה איזו הגרלה צופנת לנו, ותהיה פה חגיגה אירופאית".

אלרואי כהן, מהמצטיינים בהפועל תל אביב הערב, הוסיף: "נתנו הופעה יפה, הלוואי שזה היה נגמר 0:8 ולא 0:4, אבל אנחנו מאוד מרוצים. עמדנו במשימה, ואני מקווה שניתן לאוהדים את מה שהם רוצים". על השיפור ביכולתו אמר הקשר הצעיר: "אני מרגיש שנותנים לי את מה שציפית ומראים לי שבונים עלי ושנותנים לי את הביטחון, וככה אני מרגיש על המגרש. זה מאוד חשוב לשחקן".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully