וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: אלן מסודי עלול להיות מגורש

6.8.2011 / 15:45

השחקן הקונגולזי לא חידש את אשרת השהייה שלו בישראל בשנתיים האחרונות. בשבוע הבא תתכנס ועדה שתדון במצבו

עירוני רמת השרון תכנס הערב (שבת) לפני משחקה מול מכבי נתניה (19:30) מסיבת עיתונאים, בה תסביר את התסבוכת בנוגע לקשר שחתם בקבוצה העונה, אלן מסודי. רמת השרון לא הסדירה עדיין אישור שהייה למסודי, כשגם הוא עצמו לא חידש את אישור השהייה שלו בשנה האחרונה, ולכן בשלב זה אין לו אישור לשהות בארץ.

מאחורי הקלעים ברמת השרון מפנים חיצי ביקורת למכבי הרצליה ואריאל שיימן בה שיחק מסודי בשנתיים האחרונות והיו אמורים לדאוג לו. "צריכים לבדוק איך שחקן שיחק שנתיים בהרצליה בלי אישור שהייה ולמה המועדון לא דאג לו", אמר גורם ברמת השרון.

אך בפועל, מתברר כי לשחקן עצמו יש חלק לא קטן בכל הסוגיה. זאת בשל אירועים שקשורים לגרושתו כריסטין, ובם היה אמור לטפל באופן עצמאי כבר לפני חודשיים. נציגו של השחקן אפי סופר אמר: "נכון שזה היה באחריותנו לטפל בזה, אבל לא עשינו את זה ונוצרה בעיה. אבל אני מאמין שנצליח לפתור אותה. האחריות הייתה שלנו ולא של הקבוצה".

בכל מקרה, ברמת השרון עדיין מקווים שיימצא פתרון, ומסודי יישאר בארץ. בשבוע הקרוב תתכנס ועדה שתחליט בעניין. עם זאת, נראה כי גם אם יוסדר העניים עם מסודי והוא יקבל את אשרת השהייה שלו, הרי שמישהו יצטרך לשלם על השנתיים ששהה כאן ללא אישור.


עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully