וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "עם הסגל הנוכחי יהיה מאוד קשה לשרוד"

31.7.2011 / 11:31

קשר בית"ר ירושלים מבין איזה עונה צפויה: "רואים שלקהל כואב". בקבוצה מקווים שאדלר ולוין יעבירו סכום כסף כדי להימנע מתביעה

בבית"ר ירושלים הופתעו לטובה מהיכולת של הקבוצה ושל השחקנים ב-2:2 נגד מ.ס אשדוד אתמול (שבת) במחזור הראשון בגביע הטוטו. גורם במועדון אמר: "צריך להבין שהשחקנים עוברים תקופה מאוד לא קלה ואנחנו ומעריכים אותם על כך שהם שמים הכל בצד ומתרכזים בכדורגל". במועדון גם החמיאו לאבי ריקן וסטיבן כהן שהצטיינו, הראשון עם בישול וסחיטת פנדל והשני עם צמד. "דוד אמסלם בא לסטיבן ואמר לו לשחק חופשי מאחורי החלוץ כמו שאתה יודע", אמרו בקבוצה על כהן, "הוא הרבה יותר שמח, רץ יותר ונותן יותר".

קשר הקבוצה, קובי מויאל, אמר בסיום המשחק: "קשה להתרכז בכדורגל עם כל הדברים מסביב, אבל אין הרבה ברירות כי צריך להעמיד את הקבוצה על הרגליים. אנחנו משתדלים להתעסק בזה כמה שפחות, נותנים לאיציק קורנפיין לעשות את כל המאמצים מחוץ למגרש ואנחנו נעשה הכל במגרש. שיחקנו בסך הכל את המשחק הרביעי שלנו בהכנה וסיימנו ב-2:2 ועוד החמצנו פנדל. אני חושב שבסיכומו של דבר אפשר לצאת מעודדים מהמשחק הזה". למרות העידוד שהוא שאב מהמשחק, מויאל הוסיף: "אין ספק שיהיה לנו מאוד קשה גם בעונה הקרובה, עם הסגל הנוכחי ובלי שיבוא חיזוק. רואים שגם לקהל שלנו כואב. אנחנו צריכים להיות מאוחדים איתם כדי להוציא משהו מהעונה הזו".

בינתיים בבית"ר ממשיכים לעשות מאמצים להעמיד תקציב ראוי לקראת העונה הקרובה, כשכרגע נראה שהוא צפוי לעמוד על 18 מיליון שקל ואמור לכלול בתוכו את תומר בן יוסף ומשה מישאלוב שעדיין לא חתמו. ייתכן שיצורף גם חלוץ זר, אך הדברים עדיין תלויים במספר פעולות. בבית"ר מקווים שכדי להימנע מתביעה על הפרת הסכם, דן אדלר ואדם לוין יעבירו לקבוצה סכום כסף ושבכך ייפתר העניין בין הצדדים.

מעבר לכך, במועדון מחכים קודם לחתימתו הרשמית של חן עזריאל במכבי חיפה ורק לאחר מכן ימשיכו את המהלכים הבאים. אחד הנושאים שיצטרכו לפתור במועדון הוא חוזהו של דוד אמסלם. המאמן למעשה לא חתם על חוזה לעונה הנוכחית ולא מקבל שכר. אמסלם חזר ואמר אתמול: "זה לא משנה מה יהיה איתי ואמרתי את זה לאיציק. קודם כל שידאגו לשחקנים שמתאמנים בצורה כל כך נאמנה כבר שבועות ארוכים. איתי יהיה בסדר, הכי חשוב זה שחקנים לקבוצה".


צפו בבית"ר מסיימת ב-2:2 עם אשדוד

שאלנו את אוהדי בית"ר: מי אשם במצב?

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully