וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגו של גאידמק: "אולי נתבע את אדלר ולוין"

29.7.2011 / 12:54

אנשי בעלי בית"ר שוקלים צעדיהם לאחר הפרת ההסכם. יעקב שחר: "העסקה נפלה כי לא הייתה להם את היכולת הכספית"

בבית"ר ירושלים עדיין מנסים להתאושש מנפילת העסקה עם דן אדלר ואדם לוין, ונראה כי כרגע אנשיו של הבעלים ארקדי גאידמק מתעסקים יותר בהיבט המשפטי. עורך דינו של גאידמק, ישראל שלו, אמר היום (שישי) ברדיו ירושלים: "הם לא עמדו בהסכם ושלחנו להם מכתב שהם הפרו אותו. נתנו להם הזדמנות נוספת להרים את הכפפה ובכל זאת לעמוד בהתחייבויות שלהם לפני שנפעל באמצעים משפטיים. נתנו להם דד ליין אבל אנחנו לא מחכים ופועלים במקביל".

לגבי האפשרות לתבוע פיצוי כספי אמר שלו: "אין אלמנט של פיצוי כספי בחוזה, האפשרות היא לתבוע נזיקין על כל מה שנגרם כתוצאה מהחזרה מהסיכום". כשנשאל כיצד יכולים השניים לברוח מההסכם ללא פיצוי כספי, ענה שלו: "לא באנו למו"מ מעמדה של כח והמצב של הקבוצה היה ברור לכולם. אני שומע את הביקורות על כך אבל אני לא מסכים איתן".

לגבי אדלר ולוין אמר: "כנראה שהבעיה היא עם אדם לוין. דן אדלר רוצה ומנסה למצוא פתרונות והוא מנסה לעשות דברים ועושה את מה שהוא יכול ואנחנו ממתינים".

לגבי בית"ר אמר: "לצערי, הקבוצה קודמת לנכסים וכך אנחנו פועלים עכשיו. אם העסקה בסופו של דבר תצא לפועל נקנה נכסים חדשים. כרגע אנחנו מתעסקים בלהעמיד את בית"ר על הרגליים ולא באמת יכולים להמתין להם או לצפות שיקרה משהו".

יעקב שחר שפך היום קצת אור על השתלשלות העניינים: "העסקה נפלה בשל העובדה שלא הייתה להם את היכולת הכספית. אני יודע ממכרים בארצות הברית, שהם פנו אליהם וניסו לגייס אותם לעסקה ולא הצליחו. הם גם ישבו אצלי במשרד ושאלו שאלות על כדורגל, ולמעשה רצו לדעת מה מחזיק אותי כל כך הרבה שנים בכדורגל. הסברתי להם שזה לא ביזנס, זה למען הספורט והקהילה לא פחות מכל דבר אחר.

שחר הוסיף: "יש כאלה שמפחידים אותם או פוחדים מכל מיני דיבורים על הקהל שיכול להיות עוין לבעלים ויש כאלה שלא חושבים שיוכלו להכניס את היד לכיס. לגבי השניים האלה - לא הצלחתי להתרשם אם הם רציניים או לא. בסך הכל הם נראו נחושים אבל אני לא מכיר אותם. שוב, אני יודע שהם ניסו לגייס כספים במספר דרכים ולא צלחו".

חן עזריאל השלים את מעברו למכבי חיפה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully