וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: אפי צפריר: "למרות המצב הקודר, זה לא נגמר"

29.7.2011 / 10:17

מנכ"ל הקבוצה לא מוותר והודה לשחקנים שהגיעו, כרגיל, לאימון. ייפגש ביום שבת עם המפרקים במטרה לשנות את רוע הגזירה

יממה לאחר ההודעה הדרמטית כי הפועל פתח תקוה תשחק בשנה הבאה בליגה הלאומית, ערכה הקבוצה היום (שישי), אימון בקיבוץ עינת. המאמן גילי לנדאו וכל השחקנים התייצבו כרגיל וחיכו לשמוע מהמנכ"ל אפי צפריר מה יעלה בגורלה של הקבוצה.

צפריר כינס את השחקנים לפני האימון ואמר להם: "אני מודה לכם שאתם נשארים מקוצענים ובאתם להתאמן. למרות המצב הקודר שנקלענו אליו, זה עדיין לא נגמר. ביום שבת ננסה להתארגן מול המפרקים בכדי להגיש ערעור ולהפוך את ההחלטה".

כפי שאמר לשחקנים, צפריר ייפגש ביום שבת עם המפרקים במטרה לנסות ולשנות את רוע הגזירה. אמש, לאחר ההחלטה, אמר צפריר באופטימיות זהירה: "ראשי הבקרה קיבלו את הבטוחות ואנחנו סמוכים שהתקציב יאושר ביום ראשון, אבל בגלל השעה המאוחרת הקבוצה תגיש בקשה לאורכה לבית דין עליון כדי יאשרו את התקציב".

בעוד שבפתח תקוה מאמינים ומקווים שיישארו בכל זאת בליגת העל, הרי שבבקרת התקציבים כבר הודיעו להפועל כפר סבא כי היא זו שתחליף בעונה הבאה את הפועל פתח תקוה בליגה. בכפר סבא כבר נערכו מבעוד למועד לאפשרות זו, כאשר הבעלים של הקבוצה הראל רייכמן אמר בעבר כי יש באפשרות המועדון לגייס תקציב מספק לליגת העל.

בבקרת התקציבים לא חיכו יותר מדי לפתח תקוה, כאשר אמרו אמש כי נחצה הדד-ליין, שהיה בחצות (בין חמישי לשישי) וטענו כי לקבוצה עדיין חסרים מיליון שקלים על מנת לעמוד בתקציב המינימום. כאמור, במועדון מתכוונים להגיש ערעור על החלטת הבקרה.

יו"ר הבקרה התקציבית, רואה חשבון עופר אורליצקי, אמר אמש: "ישבנו עד השעות הקטנות של הלילה עם המפרקים של הפועל פתח תקוה ולצערנו, נוכחנו לדעת כי אין ביכולתה לעמוד בדרישות המינימום על מנת לשחק בליגת העל. אנו בודקים את יכולותיה הכספיות של הפועל כפר סבא לעמוד בתקציב המינימום של ליגת העל".

כך או כך, משחקה של הקבוצה שאמורה הייתה לפתוח את הופעותיה בצורה רשמית במשחק הראשון של גביע הטוטו בבית ב' מול מכבי נתניה, לא ייערך כמתוכנן ביום שבת עקב החלטת הבקרה.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully