וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרת התקציבים: הפועל פתח תקוה יורדת לליגה הלאומית

28.7.2011 / 23:50

למרות שהקבוצה טענה שגייסה את החלק החסר להגשת התקציב, יו"ר הבקרה טוען שהדד ליין נחצה וחסרים מיליון שקלים

בתום ערב מלא תהפוכות, בקרת התקציבים החליטה להוריד את הפועל פתח תקוה לליגה הלאומית. מפרקי המועדון והמנכ"ל אפי צפריר עמלו קשה והצליחו להשיג כספים מאנשי עסקים על מנת להעביר את תקציב המינימום, אבל בבקרת התקציבים לא התרשמו והחליטו לא לאשר את התקציב. מכיוון שהדד ליין חל הלילה בחצות, המשמעות היא שמבחינת הבקרה, הפועל פתח תקוה הורדה לליגה הלאומית והפועל כפר סבא תחליף אותה.

"מבחינתנו הפועל פתח תקוה ירדה ליגה. כרגע חסרים להם למעלה ממיליון שקל", אישר יו"ר הבקרה עפר אורליצקי לוואלה! ספורט. הבקרה מיהרה להוציא מכתבים להתאחדות לכדורגל ולכל הצדדים המעורבים המודיעים שהפועל כפר סבא, שהפסידה לפתח תקוה במבחנים, תחליף אותה בעונה הבאה בליגת העל".

בפתח תקוה עוד גילו לפני כן אופטימיות והמנכ"ל צפריר אמר: "ראשי הבקרה קיבלו את הבטוחות ואנחנו סמוכים שהתקציב יאושר ביום ראשון, אבל בגלל השעה המאוחרת הקבוצה תגיש בקשה לאורכה לבית דין עליון כדי יאשרו את התקציב". כעת, במועדון מתכוונים להגיש ערעור על החלטת הבקרה מהלילה. בכל מקרה, משחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה שהיה אמור להיערך בשבת, לא יתקיים במועדו.

מוקדם יותר, במהלך של הרגע האחרון, פתח תקוה גייסה כסף בעיקר בזכות הירתמותם של האחים בועז ויוסי מולדבסקי, שניסו לפני כשלוש שנים לקנות את המועדון וניהלו בעבר את עירוני רמת השרון. האחים תרמו חלק מהכסף הדרוש יחד עם עזרה מבעלים לשעבר גל חצור.

כאמור, השורה התחתונה היא שבשלב הזה פתח תקוה נמצאת בלאומית לפחות עד החלטת בית הדין העליון ביום ראשון. כך או כך, בשל העובדה שהקבוצה נמצאת בהליכי פירוק, היא תפתח את העונה הקרובה עם מינוס תשע נקודות בכל ליגה בה תשחק.

איגוד אוהדי הפועל פ"ת וציון דלל, שאמורים היו לסייע לקבוצה להשיג את הכסף החסר בזמן, הוציאו הלילה תגובה חריפה: "המפרקים נקטו היום במהלך נבזי, ניצלו את תמימותנו ואהבתנו לקבוצה, וזאת לאחר שהתפשרנו על רוב דרישותינו הלגיטימיות והסכמנו לחוזה שהם העבירו ללא סייג, וכן היינו מוכנים להעמיד בטוחות וסכום לרכישת הזכויות על מכירת הכרטיסים בסכום כולל של 2.5 מליון שקל - הכל למען תעבור הקבוצה בבקרה.

"בעוד שבבוקר סגרנו את כל התנאים עם המפרק וקבענו לגשת לבקרה ב-14:00, המפרק חזר אלינו וסיפר על כל מיני בעיות תמוהות שעד לרגע זה הוא לא מוכן להבהיר את טיבן. בשעת לילה מאוחרת צלצל המפרק לציון דלל, והקפיץ אותו מביתו. ציון נסע למשרדו, הביא צ'קים עבור הבטוחות וזכויות הכרטיסים ונסע לבקרה. כשהגיע התברר כי אינם מעוניינים עוד בבטוחות בגובה 1.5 מיליון שקל, אלא בכסף לרכישת זכויות הכרטיסים והמנויים בלבד.

"דדל הסכים", טוענים באיגוד, "ואז לפתע שלפו המפרקים שפן חדש ונסוגו בהם גם מהסכמתם הבסיסית לתת לאוהדים עמדה של יו"ר מייעץ, נסוגו מההתחייבות לאי-שחרור שחקנים ללא אישור האיגוד, מהתחייבות לחיזוק הקבוצה, ולמעשה ניסו להפוך את האוהדים לספסרי כרטיסים. מאחר והגענו ליוזמה מאהבה ולא מרצון לעשות עסק מספסרות כרטיסים, סירבנו להצעה.

"אנו באיגוד האוהדים רואים בחומרה את התנהלותם של המפרקים, שיש בה יותר מחוסר תום לב וקוראים לבדוק את טיב הקשרים של ליאור דגן עם אפי צפריר וקוראים לביהמ"ש למנות מפרקים חדשים. מאחר ואין לנו כל כוונה לחזור לימים עברו מהם סבלנו, לא נשתף פעולה עם המפרקים ועם שום גורם שייכנס ללא התייעצות מלאה איתנו. אנו קוראים לכל אוהדי הפועל פ"ת להתאחד למען יצירת חזית אחת – כיוון שרק בכוח שלנו כישות מאוחדת טמון העתיד של הפועל פ"ת.
הרכבת של "הקבוצה – לאוהדים" יצאה לדרך ולא ניתן לאיש לעצור אותה. אנו קוראים למפרקים להוציא את הקבוצה מיד למכירה, כדי שנוכל לרכוש אותה ולהיות סוף סוף קבוצת אוהדים אמיתית".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully