וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "מאריבור קבוצה דומה לנו, יהיה קשה"

26.7.2011 / 17:32

מאמן מכבי חיפה התייחס לסלובנים במסע"ת לקראת המשחק (ד', 21:05, 10 ו-1HD). בוליאט לא התאמן, אבל צפוי לשחק

קובי אליהו

אחרי שגימגמה מעט אבל עשתה את העבודה עם 4:7 מול בוראץ בסיבוב הקודם, תפתח מחר (רביעי, 21:05, ערוץ 10 וספורט 1 HD) מכבי חיפה את סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. הפעם, המשוכה גבוהה בהרבה בדמותה של מאריבור, אלופת סלובניה. אם העובדה שהיריבה יותר קשה לא מספיקה, הרי שהירוקים ייאלצו להסתדר ללא סיידו יאיא וגוסטבו בוקולי, שספגו שני כרטיסים צהובים בסיבוב הקודם ויניב קטן הפצוע. גם אייל גולסה סבל כל השבוע מפציעה, אך הוא תורגל באימון המסכם ונראה שהוא יפתח בהרכב.

אלישע לוי: "השחקנים שלנו צריכים להתרגל לשחק בכמה עמדות"

הירוקים ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק, כשלמתקן בכפר גלים הגיע יעקב שחר בכדי לתמוך בקבוצה. לפני האימון כינס אלישע לוי את השחקנים, חילק הוראות אימון וביקש לאחל מזל טוב לאמיר אדרי לרגל יום הולדתו. גולסה, ערך אימון מלא ותורגל בקישור האחורי לצידו של עלי עוסמאן. כרגע נראה כי גולסה יפתח בהרכב, בעוד דלה ימפולסקי יחכה להזדמנות שלו על הספסל.

מוחמד גדיר ו-ויאם עמאשה אמורים לשחק באגפים, ועידן ורד אמור לשחק מתחת לחלוץ היחיד ולדימיר דבאלישווילי. בחלק האחורי אמור להתבצע שינוי אחד, כשבויאן שראנוב אמור לפתוח על חשבון ניר דוידוביץ'. יניב קטן הפצוע עורך אימון ריצה קל, אבל לא יהיה בסגל. הבלם יוריצה בוליאט לא מתאמן בגלל דלקת באוזן, אבל זה לא אמור למנוע ממנו לשחק.

היום ערכה מכבי חיפה את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק מול מאריבור, בהשתתפות אלישע לוי והקפטן הזמני אייל משומר. אלישע לוי אמר: "כשאנחנו מתעסקים במפעל כמו ליגת האלופות, כל קבוצה היא קבוצה טובה למעט קבוצות חובבנים. ראינו אחרי ה-1:5 מול בוראץ כמה הם טובים בחוץ והפסדנו להם. צריך להתייחס ברצינות למאריבור, שהיא קבוצה מצוינת. היא קבוצה די דומה לנו, גם מבחינת הסגנון וגם מבחינת ההרכב. היא קבוצה צעירה ומצפה לנו משחק קשה.

"אני לא רוצה לדבר על שחקנים שחסרים. צריכים לבוא האחרים ולתת יותר מעצמם. אני מקווה שנוכל לנצל את הבית שלנו כדי לעשות תוצאה טובה ולהשיג יתרון. המטרה שלנו היא להגיע לבתים וזה לא דבר קל אף פעם. לא הרבה ישראליות הגיעו לשלב הבתים. לא נכון לדבר עכשיו על היכולת שלנו. תמיד שחקנים עוזבים בסוף העונה ואנחנו עושים מאמצים להתחזק. מכסת הזרים שלנו מלאה ושוק הישראלים לא פשוט. נמתין בסבלנות עד שנמצא שחקנים שיעשו את מכבי חיפה יותר חזקה".

על השינויים בעמדות ההתקפיות אמר לוי: "גם ורד וגם עמאשה שחקנים טובים. אני חושב שוורד עושה התקדמות גדולה ועמאשה התאקלם מצוין. אני מנסה כל הזמן ללמד את השחקנים שלנו לשחק ביותר מעמדה אחת. במשחקים כאלה צריך לנצל את המהירות שלנו ואני מקווה שזה מה שיקרה. באופן כללי, השחקנים שלנו צריכים להתרגל לשחק בכמה עמדות".

"היה לנו משחק טוב מאוד מול בוראץ בקרית אליעזר. כבשנו חמישה שערים שזה דבר מאוד קשה. במשחק השני התקשינו להניע כדור כמו שאנחנו יודעים ולא הצלחנו לפתח משחק מסודר, ועדיין כבשנו פעמיים. אני חושב שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר בהגנה. אני לא יכול להגיד שזה תלוי בשוער או בשחקן כזה או אחר, כל הקבוצה צריכה לשפר את המשחק ההגנתי".

על העובדה שדוידוביץ' לא תורגל בהרכב, הוסיף לוי: "הבאנו את שראנוב כדי שבעמדת השוער לא יהיו בעיות. יש לנו את דוידוביץ' שהוא שוער מצוין, גם אם הוא ספג שני שערים שיש לו חלק בהם. בעמדה של השוער לא תהיה לנו בעיה, שראנוב הוא שוער מנוסה".

אייל משומר נשמע אופטימי ואמר: "אני תמיד מאמין. מכבי חיפה קבוצה גדולה ועם מחויבות. יש לנו שחקנים צעירים ורעבים שרוצים מאוד להצליח. בכל אימון ואימון אנחנו רואים שיפור בתפקוד של הבלמים. דברים לוקחים זמן, יש לנו הגנה די חדשה ואי אפשר ביומיים להיות הגנה חזקה. אני מאמין שבהמשך נהיה קבוצה חזקה. יש לי אחריות גדולה מאוד. אני מאמין שאם אקבל את סרט הקפטן, אוכל להוביל את הקבוצה לניצחון".

הרכב משוער מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, אייל גולסה, עלי עוסמאן, מוחמד גדיר, ויאם עמאשה, עידן ורד, ולדימיר דבאלישווילי.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. קובי אליהו
הגיע כדי לחזק את הבחורים שלו. יעקב שחר/קובי אליהו

"מכבי חיפה חזקה מאוד"

גם אלופת סלובניה, מאריבור, השלימה את ההכנות שלה לקראת המשחק מול מכבי חיפה. מאריבור, שפתחה את העונה שלה עם שני ניצחונות ליגה, עברה בסיבוב הקודם את דודלאנג' מלוקסמבורג עם 1:5 בסיכום שני המפגשים.

מאמן הסלובנים דרקו מילאניץ' התייחס ליריבה במסיבת העיתונאים: "אנחנו יודעים ששני החלוצים של מכבי חיפה חזקים מאוד ונעבוד קשה מולם. כדי לעצור אותם נצטרך לשחק מצוין בהגנה". על ההכנות של הקבוצה שלו לקראת הירוקים, הוסיף: "היו לנו רק ארבעה ימים להתאמן, כי היה לנו משחק ליגה באמצע. לא הספקנו להתאמן במיוחד למכבי חיפה". קשר הקבוצה דיאן מזגה הקרואטי אמר: "מכבי חיפה היא קבוצה חזקה מאוד, וראינו את זה במשחק מול בוראץ. מחכה לנו הרבה עבודה".

הרכב משוער מאריבור: יסמין הנדאנוביץ', אלכסנדר ראיצ'ביץ', ארגוס, גוראן סביאנוביץ', אלש מייאץ', דיאן מזגה, אלש מרטלי, מרטין מילץ, רוברט בריץ', מרקוס טבארס, ז'ליקו פיליפוביץ'.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully