וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: אסף בן מוחה ייבחן בקבוצה

25.7.2011 / 16:55

הבלם עשוי לחזור לקדנציה שניה תחת לנדאו בליגת העל. המפרקים אישרו מחנה אימון, אך במועדון שוקלים להישאר בארץ

הבלם אסף בן מוחה, ששיחק בעבר תחת הדרכתו של גילי לנדאו במכבי נתניה, ייבחן בהפועל פתח תקוה. בן מוחה (26) גדל במחלקת הנוער של מכבי חדרה, אך עבר בגיל הנוער למכבי נתניה, שרכשה אותו והחתימה אותו על חוזה ארוך טווח. בנתניה הוא שיחק תחת הדרכתו של גילי לנדאו, שהעלה אותו מהנוער ונתן לו לראשונה את הבמה בליגת העל. בשנים האחרונות הוא שיחק בעיקר בבני לוד, אבל הופיע גם במ.ס אום אל פאחם ונצרת עילית.

המפרקים של הפועל פתח תקוה נתנו הבוקר (שני) אישור למועדון לצאת למחנה בן חמישה ימים בלבד באיטליה, על מנת לערוך הכנה לקראת העונה הבאה. האישור ניתן ללא קשר לשאלה האם הבקרה התקציבית תאשר סופית את תקציב הקבוצה עד יום חמישי, לאחר שאתמול הגישה הקבוצה לבקרה את התקציב לעונה הבאה. למרות זאת, בקבוצה מתלבטים בנוגע ליציאה למחנה וכעת נשקלת האפשרות לקיים את המחנה בארץ. "נסיעה לאיטליה כרוכה בשתי טיסות, נסיעות, ויריבות אימון שצריך לתכנן, מה גם שהלחות באזור גבוהה", אמרו במועדון.

כפי שפורסם לפני כשבועיים, הבקרה אישרה להפועל פתח תקוה להגיש את התקציב באיחור של שבוע. על פי ההערכות, תקציב הקבוצה אמור להיות מאושר סופית ביום חמישי, כשעד אז אמורים ראשי הקבוצה להשלים את הפערים בין התקציב הקיים לתקציב המינימום. הפער עומד כרגע על פחות משני מיליון שקל, אך רובו מבוסס על הכנסות עתידיות ולכן יש לגבש סיכום סופי בנושא.

בתוך כך, הפועל תל אביב עדיין מחזרת אחרי אלון תורג'מן ואתמול נוצר קשר בין אנשי המועדון לבין אריק איזיקוביץ', הבעלים של בית"ר טוברוק. כזכור, מועמדותו של השחקן לאדומים עלתה לאחרונה במקביל להתעניינות מעירוני קריית שמונה, שצירפה גם את יובל אבידור לסגל שכולל את ברק בדש ושמעון אבוחצירא, ולכן לא נראה שתחתים חלוץ נוסף. במועדון רוצים להשאיר את תורג'מן, אבל איזיקוביץ' יכול למכור אותו תמורת העברת 25 אחוז מההכנסה לטובת הכחולים.

הפועל פתח תקוה הגישה תקציב, עשויה לעבור השבוע בבקרה

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully