וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קלמי סבן בהרכב, עומר ורד לא בסגל

מוטי איוניר מעדיף לפתוח עם המגן הוותיק ולא עם ורד, שהצטיין במשחק הקודם ולא יהיה בסגל. אלברמן וקולאוטי עדיין בספסל

מכבי תל אביב תנסה היום (חמישי, 18:30, ספורט 5) לשמור על יתרון של 1:3, כשתתארח אצל חזאר לנקראן האזרית בגומלין סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

בהרכב הקבוצה ייעשה שינוי אחד לעומת המשחק הקודם בבלומפילד, כשקלמי סבן יפתח בעמדת המגן הימני במקום עומר ורד, שדווקא היה אחד המצטיינים. ורד לא יהיה בסגל, כמו גם סבע דיא.

בקישור עדיין ישחקו רפי דהן, גיז'רמו ישראלביץ' והאריס מדוניאנין, ובחלק ההתקפי ישתפו פעולה מואנס דאבור, אלירן עטר ומוסא קונאטה.

גל אלברמן ושרן ייני, שלא התלבשו במשחק הראשון, הפעם יהיו על הספסל. ברק יצחקי, כזכור, נשאר בארץ. המחליפים יהיו ברק לוי, גל אלברמן, רוברטו קולאוטי, דור מיכה, משה לוגסי, שרן ייני ורועי קהת.

הצהובים ערכו אתמול אימון ראשון בחום כבד של 40 מעלות, כאשר הערב מצפה להם קבלת פנים רועשת מ-15 אלף אוהדים של לנקראן באצטדיון העירוני. חלק מהאוהדים של הקבוצה אף תכננו לתלות שלטי תמיכה בפלסטין, אבל הנהלת המועדון אסרה זאת והבהירה כי לא יעורבו במשחק כל עניינים פוליטים, וכן תיעשה בדיקת דרכונים על מנת למנוע כניסת אירנים.

במסיבת העיתונאים של הקבוצה דיברו המאמן מוטי איוניר והקשר הבוסני האריס מדוניאנין. איוניר, שנשאל על השופט במשחק הראשון והעיכוב בשדה התעופה, אמר: "אנחנו מתרכזים רק בכדורגל ולא בכל הדיבורים שמסביב. אין לנו טענות לאזרים או לשלטונות כי כולם כאן מאוד נחמדים, אדיבים ועוזרים לנו בכל דבר. אנחנו יודעים שכל הכרטיסים נמכרו למשחק, אבל אנחנו מוכנים להכל ובאים ממדינה שלא מפחיד אותנו דבר - בטח לא משחק או שחקני כדורגל".

מדוניאנין הוסיף: "ברור שלא הולך להיות לנו קל כאן, אנחנו יודעים שכלום לא גמור. יש עוד משחק שלם לפנינו ואנחנו נגיע מוכנים אליו".

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב, קלמי סבן, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, רפי דהן, האריס מדוניאנין, גיז'רמו ישראלביץ', מואנס דאבור, מוסא קונאטה, אלירן עטר.

האם ישראל זגורי יצטרף לצהובים?

האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מירצ'ה רדניק: "אני מאמין שנעלה לשלב הבא"

בצד השני, אנשי חזאר לנקראן שומרים על אופטימיות ומסתמכים על המחצית השנייה מהמשחק בבלומפילד, אז כבשו את השער המצמק וגילו יכולת משופרת. האמונה חלחלה גם לאוהדים, שכאמור עטו על הכרטיסים והבטיחו כי האצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום.

"כל הקבוצה מוכנה למלחמה", אמר המאמן הרומני מירצ'ה רדניק. "עכשיו אני מכיר טוב יותר את מכבי ויודע בדיוק מה צריך לעשות, אחרי הטעויות הטקטיות שביצעתי במשחק הקודם. עומדת מולנו יריבה חזקה, אבל אנחנו יכולים לעשות זאת. כל האוהדים מאמינים בנו ואני מאמין שנעלה לשלב הבא".

השוער קמרן אגייב דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים: "התכוננו ברצינות רבה למשחק הזה. מכבי קבוצה טובה, אבל לא הכי טובה. ניתן לנצח אותם ולעבור שלב, אנחנו צריכים את הניצחון הזה. בפעם הקודמת עשינו יתר מדי טעויות והם ניצלו את זה. הפעם נצטרך לכבוש פעמיים ובעיקר לא לספוג. זה אפשרי".

הרכב משוער חזאר לנקראן: קמרן אגייב, אלנור אלחברדייב, אנדריי מורסאן, אדר בונפים, רחיד אמירגולייב, אדריאן פיץ, ריקרדו גומש, ג'וליוס ווביי, צ'אבה בורבלי, מריוס אונופראש, ז'ואאו פאולו.

עדכון ראשון: 20.7, 18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully