וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: הנבחנים מתן לוטטי ואיימוס קולי שוחררו

השניים לא הרשימו במשחק האימון הפנימי. איינוגבה עשוי להחמיץ את מחנה האימונים, קדוש וישראלי ימריאו עם הקבוצה

בני יהודה בוואלה! ספורט

קשיים בהוצאת ויזה לספרד לאיינוגבה

בני יהודה הודיעה היום (רביעי) לנבחנים מתן לוטטי ואיימוס קולי כי הם משוחררים ולא ימריאו עם הקבוצה למחנה האימונים בסביליה. החלוץ עמרי רון, שנבחן אף הוא בקבוצה, עדיין לא קיבל הודעה.

שוערה הניגרי של בני יהודה דלה איינוגבה לא ימריא ככל הנראה בשלב זה למחנה בספרד, אליו תצא הקבוצה מחר בבוקר כהכנה לקראת משחק החוץ במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית בחמישי הבא נגד סנט ג'וליה מאנדורה.

למרות המאמצים הרבים שהשקיעה הנהלת המועדון, לא ניתנה עדיין לאיינוגבה אשרת כניסה לספרד וזאת בשל חוקי ההגירה המחמירים במדינות האיחוד האירופי, שמערימים קשיים על מי שנושא באזרחות ניגרית או קולומביאנית. כעת יערבו ראשי בני יהודה גם את מוסדות אופ"א על מנת שיפעילו את כובד משקלם ויסייעו לשוער הניגרי לקבל אשרת כניסה לספרד.

ברגע שיתקבל האישור המיוחל, תטיס בני יהודה את איינוגבה באופן ישיר לספרד כאשר החשש כרגע הוא שבשל לוח הזמנים הקצר, יאלץ ככל הנראה השוער להחמיץ לפחות חלק ממחנה האימון ובקבוצה מקווים לפתור את הבעיה עד הגעת הזהובים לאנדורה. שני השוערים שייצאו עם הקבוצה בשלב זה הם רן קדוש שכבר סיכם עקרונית בהפועל חיפה ושוער קבוצת הנוער איתמר ישראלי, ששניהם אף רשומים בסגל למשחק, אותו העבירה הקבוצה לאופ"א.

בקבוצה סירבו להתייחס באופן רשמי לעניין הויזה של איינוגבה, אולם גורמים במועדון אמרו כי למרות הספקולציות השונות, אין קשר בין נושא הויזה והעובדה שהפועל תל אביב שיחררה את השוער הצ'יליאני אדוארדו לובוס והדגישו כי איינוגבה ישחק בוודאות במדים הזהובים גם העונה.

(עדכון ראשון: 12:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully