וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון: "אחרי הפגישה עם סלטיק נהיה חכמים יותר"

29.6.2011 / 11:53

נשיא מכבי פתח תקוה ייפגש יחד עם דהאן כדי לנהל מו"מ בנוגע לדמארי. בן יוסף ומימון עדיין מועמדים, במקרה שלא יגיע בלם זר

נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון ייפגש היום (רביעי) עם סוכן השחקנים דודו דהאן בלונדון, זאת לקראת הפגישה שינהלו השניים עם ראשי סלטיק, שיגיעו לנהל משא ומתן להחתמת עומר דמארי. מאז ההצעה בעל פה שהגישה סלטיק לרכישת החלוץ תמורת שני מיליון יורו, מתנהלים מגעים בין הצדדים כשיושב ראש מכבי פתח תקוה משה זוארץ כבר הבהיר בעבר ששווי הכרטיס של דמארי מוערך בשלושה מיליון יורו.

על פי ההערכות במועדון, סלטיק תהיה מוכנה לשלם בין 2 ל-2.5 מיליון יורו, כשבמקרה כזה ייתכן שסלטיק תקבל את החלוץ במחיר נמוך יותר תמורת פחות אחוזים על הכרטיס. לוזון השוהה בלונדון אמר: "אחרי הפגישה נהיה חכמים יותר". אגב, גם ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח היום על הפגישה הצפויה בלונדון.

מוראד מגמאדוב מעביר את אימוני הקבוצה לצד מרקו בלבול וייטב לוזון. בכך למעשה מינויו של מגמאדוב לתפקיד עוזר המאמן הפך לרשמי. בהמשך עשוי שחקן העבר להשתלב בתפקיד אחר, כנראה מנהל ספורטיבי. הקשר רועי בקל אמור לחתום בקרוב על חוזה לשלוש שנים. פתח תקוה ניהלה משא ומתן עם בלם מארגנטינה, שבינתיים לא יגיע לקבוצה. אם מרקו בלבול לא ימצא בלם זר, ייתכן ותומר בן יוסף יוחתם בקבוצה. נציג מטעם הקבוצה כבר שוחח עם השחקן.

שי מימון הוא המועמד השני שמועדף על בלבול, שערך בשבוע שעבר שיחה בעניין עם סוכנו דדה חדד. כך או כך, בקבוצה בונים על הבלם ניצן דמארי ולא מתכוונים להחתים שני בלמים בכירים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully