וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: מה מעכב את החתימה על חוזהו של קשטן?

המאמן המיועד של הפועל ת"א לא מוכן לשתף את מוני הראל בתכניות המקצועיות שלו. לובוס סיכם לשלוש שנים במועדון

הקרע בין מחנה אלי טביב למחנה מוני הראל בהפועל תל אביב, ממשיך להשפיע על המועדון, עכשיו שוב בגזרת המאמן. כזכור, לפני כשבועיים הגיע דרור קשטן להסכם עם טביב על כך שהוא ישמש כמאמן הקבוצה ונראה שהוא למד מהמהלך שהוביל לסיום דרכו של יוסי אבוקסיס בהפועל.

כזכור, אבוקסיס נפגש אז עם מוני הראל, מה שהוביל את טביב למנות את קשטן במקומו. כתוצאה מכך, קשטן וטביב עובדים בצמוד בשבועיים האחרונים והם ואינם מוכנים לספק למוני הראל מידע על השחקנים אותם המאמן רוצה לראות בקבוצה. מנגד, הראל לא מוכן לחתום על חוזהו של קשטן עד אשר יעודכן בכל המהלכים המקצועיים שהאחרון מתכנן.

בגלל המצב שנוצר, לאימון הפתיחה של הקבוצה, שיתקיים ביום שלישי, נראה שקשטן יגיע ללא חוזה מופקד בבקרה, מצב שעשוי להימשך כל עוד הצדדים לא יגיעו להכרעה משפטית בנושא הבעלות. במועדון יש כבר מי שטוענים שהמאמן לא יסבול מצב כזה, אך נראה כי קשטן עצמו נחוש שלא לשתף את מוני הראל במהלכים, למרות שהוא יודע שהדבר מעכב את החתימה על חוזהו.

דוגמה ראשונה לקרע על רקע מינויו של קשטן וחוסר הנכונות שלו לפעול גם מול הראל, ניתן לראות בגזרת לירון דיאמנט. הנהלת הקבוצה כבר הגיעה לסיכום כספי עם החלוץ ששיחק בעונה החולפת בהפועל רמת גן, אך הראל שוקל אם לאשר את העסקה.

מקורבים למוני הראל טענו היום שבכל אופן הראל בסופו של דבר יחתום על חוזהו של קשטן. זאת למרות העובדה שהמאמן בוחר שלא לשתף איתו פעולה. "מוני יסתום את האף, אבל יחתום", אמרו מקורבים להראל. יש לציין כי לידי מוני הראל הגיע זכרון הדברים בין קשטן להפועל תל אביב.

בתוך כך, התברר כי השוער אדוארדו לובוס סיכם בקבוצה לשלוש עונות. יחד עם זאת, חשוב לציין כי בהפועל תל אביב העניינים לא באמת סגורים אף פעם וכך גם במקרה לובוס. כמובן שההחתמה שלו דרושה לחתימות גם מצדו של הראל, וזה עלול לעכב את התהליך. לובוס הצ'יליאני, שיחגוג את יום הולדתו ה-30 ביולי השנה, התחיל את הקריירה שלו בקולו קולו בשנת 2000. לאחר שלוש שנים עבר לאודאקס איטלינו, שם שיחק עונה אחת, ומשם המשיך קרילייה סובייטוב סמארה, בה שיחק חמש עונות. את העונה הנוכחית פתח באוניון אספניולה. ללובוס יש שתי הופעות בנבחרת הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully