וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי: "רוצה להמשיך את המסורת של אוחנה במכלן"

לירוי צעירי חזר לארץ אחרי שחתם במכלן ומודע לציפיות ממנו: "רציתי לטעום מדברים אחרים, מקווה שתהיה טעימה מוצלחת"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לירוי צעירי נחת הלילה (בין חמישי לשישי) בנתב"ג אחרי שחתם במכלן הבלגית לשלוש שנים. הקשר בן ה-22, שכבש חמישה שערים ב-33 משחקי ליגה במדי בני יהודה בעונה האחרונה, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בקבוצתו החדשה ונראה נרגש מפתיחת הפרק האירופי בקריירה שלו.

"מגיל קטן חלמתי על זה, זה סוג של הגשמת חלום", אמר צעירי, "מכלן תמיד היו בתמונה, הם נתנו לי הרגשה טובה ותחושה שהם מאוד רוצים אותי, וזה נתן לי את הפוש האחרון".

צעירי מודה ש"מבחינתי רציתי להתקדם, לטעום מדברים אחרים, ואקווה שתהיה טעימה מוצלחת. בני יהודה זה מועדון שתרם לי הרבה, ואני אאחל לו בהצלחה בעתיד".

צעירי הוא כמובן הישראלי השני שמשחק במכלן,כשהראשון היה אלי אוחנה, שבשיא הקריירה שלו הצעיד את המועדון הבלגי הצנוע לזכייה היחידה שלו בגביע המחזיקות האירופאי. "כן, קיבלתי הרבה פידבקים על אוחנה", אומר צעירי, "מאוד אוהבים אותו שם, לא שכחו אותו. עכשיו אני צריך להמשיך את המסורת של אוחנה במכלן".

צעירי הוא הישראלי הרביעי שיוצא הקיץ לאירופה אחרי עדן בן בסט, שחתם בברסט הצרפתית, דני בונדר שהצטרף לוולגה ניז'ני נובוגרוד הרוסית וערן זהבי שהמריא לפאלרמו האיטלקית, כאשר גם איתי שכטר וגילי ורמוט אמורים לעבור לקייזרסלאוטרן.

הוא מצטרף למושבה הישראלית בבלגיה שכללה בעונה שעברה את שלומי ארבייטמן (גנט), אליניב ברדה (גנק), רמי גרשון (הושאל מסטנדרד ליאז' לקורטרייק) וכן דודו ביטון, מתן אוחיון ותמיר כחלון ששיחקו בשרלרואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully