וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א לא תשכור דירות ורכבים לשחקנים

בהנהלת האדומים יגבילו את תנאיהם של הישראלים: "לא יכול להיות שמנהל הקבוצה יתעסק בזה, כל שחקן צריך לדאוג לעצמו"

הבעיות הניהוליות בהפועל תל אביב מתחילות להשפיע גם על התנאים של השחקנים, ואחת ההצעות שהתקבלו במועדון היא לא לשכור רכבים ודירות לשחקנים ישראליים חדשים שיחתמו במועדון. הרעיון הועלה על ידי קובי סידי והתקבל בברכה על ידי על אלי טביב, והמגמה היא שפרט לשחקנים הזרים, להם הקבוצה תצטרך לדאוג לרכב ודירה, אף שחקן במועדון לא יקבל את אותם תנאים שקיבלו השחקנים בשנים האחרונות.

אחת הסיבות לכך היא שהקבוצה כבר לא מאומצת על ידי חברת סובארו, ובהנהלתה החליטו לבטל את הנוהל הנהוג בקרב הקבוצות הנתמכות על ידי חברות רכב. "באיזה מקום רשום שצריך לדאוג לשחקנים להכל?", אמר אחד הגורמים במועדון. "לא יכול להיות שמנהל הקבוצה יתעסק חצי מהיום בדברים של דירות ומכוניות, כל שחקן הוא אדם מבוגר והוא צריך לדאוג לעצמו".

ההחלטה עשויה ליצור בעיה עתידית, כיוון שכל השחקנים הישראליים החתומים על חוזים במועדון מהעונה שעברה מחזיקים דירה ורכב של הקבוצה, ובקבוצה ינסו למצוא דרך להחזירם. דורון אוסידון, נציגו של טביב, הגיב בעניין ואמר: "הדברים אינם נכונים".

בנוסף, בהפועל תל אביב קיימת דאגה מכך שאף שחקן חדש עדיין לא חתם בקבוצה. גורם נוסף במועדון אמר בנושא: "האוהדים רדומים, הם חייבים להתעורר, כי אם לא רק בתחילת העונה יבינו עד כמה הקבוצה נפגעה מההתנהלות. כרגע אין התקדמות עם אף אחד, ואסור שהקהל יירדם בשמירה".

בשעות הקרובות אמור מחמוד עבאס לחתום על חוזה לארבע שנים בקבוצה. כרגע בגזרת הקשר מודאגים כי המאמן דרור קשטן איננו רוצה את השחקן ועדיין יש מחלוקת בין הצדדים על שני סעיפים קטנים, אך נראה שהסיכויים שעבאס לא יהיה שחקן של הפועל בעונה הבאה נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully