וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אם הרוב ירצה קיזוז, יהיה קיזוז"

13.6.2011 / 16:38

יו"ר ההתאחדות הבהיר שלא יכפה את דעתו על מרכז הפועל בנוגע למבנה ליגת העל בעונה הבאה: "מעדיף שיהיה רוב מוחלט"

בתום ישיבת סיעת הפועל שהתקיימה היום (שני), הודיעה הסיעה לתקשורת כי מרבית חבריה תומכים בהמשך שיטת הקיזוז, ומתוך בדיקה שערכה התברר כי דרוש רוב של שני שליש מחברי ההנהלה לביטולה, ולא שליש בלבד, כפי שהוכרז בישיבת מרכז מכבי. המשמעות: אם שליש מחברי ההנהלה יצביעו בשבוע הבא בעד המשך הקיזוז, השיטה תמשיך גם בעונה הבאה. בישיבה הצביעו 13 מבין 14 חברי הסיעה בעד הקיזוז, כשרק אלונה ברקת התנגדה, וכעת מופעלים לחצים על חברי הפועל לתמוך בביטולה של השיטה.

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נכח בישיבה והודיע כי הוא בעד המשך הקיזוז, אך יתמוך בכל החלטה של הקבוצות. יש לציין כי לוזון, המקושר למרכז מכבי, העריך בשבוע שעבר לאחר הישיבה שקיימה הסיעה שלו, שהקיזוז בליגת העל יבוטל. בכל מקרה, בשתי הסיעות יש רוב בעד שלוש יורדות מליגת העל ועולה אחת מהלאומית, ללא מבחנים.

בסיום הישיבה אמר לוזון: "חלק נכבד ממרכז הפועל לא מעוניין לבטל את הקיזוז ואת שינוי מבנה הליגות. הסברתי להם שנעשה איתם עוד דיון כדי שהחלטה בנושא תהיה ברוב מוחלט ולא על חודו של קול. לא מכבי, לא הפועל ולא בית"ר קובעים בסוף, אלא ההנהלה. גם אם היה לנו רוב של 22 מתוך 33 לא הייתי רוצה את זה כי אני מעדיף שיהיה רוב גדול ומוחלט. אני הולך עם הרוב ואם הרוב ירצה קיזוז יהיה קיזוז".

ישיבת ההנהלה הקרובה שתוכננה ליום ראשון, בה היו אמורים להכריע באשר לביטול שיטת הקיזוז ושינוי מבנה הליגות לקראת העונות הבאות, נדחתה לתאריך חדש ובלתי ידוע. בישיבת מזכירות ההתאחדות שנערכה היום, החליטו כי דרוש עוד זמן על מנת לגבש הסכמות רחבות בעניין, אף על פי שהעונה החדשה אמורה לצאת לדרך כבר בעוד חודשיים.

עוד בישיבה הודיעו כי בית הנבחרות צפוי להיפתח בעוד כשלושה חודשים, כאשר היו"ר אבי לוזון המליץ למנות את אריה הרשקוביץ' למנהל הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully