וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ג'יבריל סידיבה תמורת חסן אבו זייד?

12.6.2011 / 22:17

הצהובים מעוניינים בקשרה הצעיר של בני יהודה ועשויים להציע עסקת חליפין בין שני המועדונים, שגם תפנה להם משבצת של זר

בהמשך לפרסום בוואלה! ספורט על העניין שהביעה מכבי תל אביב בקשר בני יהודה חסן אבו זייד, הערב (ראשון) נודע כי בין שני המועדונים עלתה האפשרות לעסקת חילופי שחקנים. במסגרת העסקה האפשרית, אמור אבו זייד לעבור למכבי, שתשחרר בתמורה את הקשר ג'יבריל סידיבה לבני יהודה.

יש לציין כי נכון לעכשיו, מדובר בגישושים ראשונים ולא בהתחלה של מו"מ רשמי בין שני הצדדים. כזכור, עם סיום עונת 2010/11 הודיעה מכבי תל אביב לסידיבה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה, אולם עד כה לא קיבלו ראשי המועדון שום הצעה עבור הקשר.

במכבי ישמחו לעסקת החליפין מפני שהיא תשרת אותם מבחינה נוספת, כשתפנה להם משבצת של שחקן זר ותיפתח האופציה להבאת שוער זר כפי שמתכננים לעשות שם. בנוסף למכבי תל אביב, גם עירוני קרית שמונה הביעה עניין באבו זייד וגם היא מעוניינת מאוד לצרפו לשורותיה. יש לציין כי אבו זייד זוכה להערכה גבוהה ממוטי איוניר, שאימן אותו בנבחרת הצעירה.

בתוך כך, מוקדם יותר הודיעה מכבי כי חתמה על חוזה אימוץ עם מותג ההלבשה האמריקני UNDER ARMOUR. ג'ק אנגלידיס התייחס לעניין ואמר: "שותפות מסוג זה עם אחד מהמותגים המובילים בעולם הספורט מהווה חדשות מצוינות עבור מכבי תל אביב. מן הראוי שמועדון הכדורגל הגדול בישראל יקים שותפות עם חברה כמו אנדר ארמור, אחד המותגים היוקרתיים בעולם הספורט.

"למותג האמריקאי לציוד ספורט שאיפות גלובליות ההופכות אותו לשותף אידיאלי עבורנו. באמצעות שיתוף הפעולה עם המותג עושה המועדון צעד משמעותי בדרך לסיפוק הביקוש של קהל האוהדים הענק שלו בארץ. התקשרות זו תאפשר לנו להמשיך ולהגשים את השאיפות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully