וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה שחקני נבחרת מקסיקו כשלו בבדיקת סמים

לאחר שבדמם נמצאו שרידים של קלנבוטרול, החמישה הושעו מטורניר גביע הזהב. הערכה: החומר הגיע מאכילת עוף ובקר

חמישה שחקני נבחרת מקסיקו: גיירמו אוצ'ואה, פרנסיסקו רודריגז, אדגר דואנס, אנטוניו נאלסון וכריסטיאן ברמודז הושעו מכל פעילות על ידי ההתאחדות לאחר שנכשלו בבדיקת סמים שגרתית. בדמם של החמישה נמצאו שרידים של קלנבוטרול. מדובר בתרופה ממריצה שהתבררה כיכולה להגדיל מסת שריר אצל בעלי חיים. מספר ספורטאים כבר נתפסו בעבר על שימוש בקלנבוטרול, ביניהם רוכב האופניים אלברטו קונטאדור.

כל החמישה הושעו מכל פעילות ולא נטלו חלק בניצחון הנבחרת 0:5 על קובה, שהעלה אותה לרבע גמר גביע הזהב. ההתאחדות המקסיקנית מסרה שהחמישה לא ישובו לשחק עוד בטורניר ובהתאם לחקירה שכבר נפתחה, ייתכן ויושעו לשנתיים.

דסיו דה מריה מראשי ההתאחדות המקסיקנית כינס מסיבת עיתונאים ועדכן: "קיבלנו בדיקות סמים שנערכו ל-14 שחקני הנבחרת ב-21 במאי. הם הוצאו מיידית מהסגל של המאמן חוזזה מנואל דה לה טורה".

על פי דה מריה, ההערכה היא כי השחקנים לט נטלו את החומר האסור בידיעה. במקסיקו נמצאו לאחרונה שרידים של קלנבוטרול בבקר ועופות ובנבחרת מאמינים שכך הגיע החומר לגופם של החמישה. דה מריה הודיע עוד כי חקירת ההתאחדות תתבצע גם מול ספקי המזון של הנבחרת.

בינתיים, החמישה נאבקים על חפותם ויצאו לבדיקת נוספת באוניברסטת לוס אנג'לס (UCLA). "אנחנו בטוחים שהבדיקה השנייה תצא שלילית. נחכה לתוצאות", אמר רודריגז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully