וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "שותים את הדם שלי, מכפישים אותי"

קשטן חזר טעון לישראל, ונשמע אמוציונלי כשהתייחס למינויו בהפועל ת"א: "אבוקסיס צריך ללמוד דרך ארץ. לעשות אותי תוקע סכינים?"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דרור קשטן, שלאחרונה מונה למאמן הפועל תל אביב, שב היום (חמישי) לישראל מחופשה פרטית. קשטן הגיע טעון אחרי האירועים המסעירים בקבוצתו החדשה, ובשיחה עם עיתונאים דיבר בצורה אמוציונלית ולא אופיינית על תהליך המינוי שלו.

"בשבועיים שלא הייתי בארץ או מאז שנעשיתי מאמן הפועל תל אביב, שותים את הדם שלי, מכפישים את שמי. מתרחצים בדם שלי", אמר קשטן, "אדם עובד למעלה מ-35 שנה ופתאום עושים אותו החתרן הלאומי. מישהו יכול לפגוע ביושרה שלי? שיקום איזה יו"ר אחד ויאמר שאני הרמתי אליו טלפון. יוסי אבוקסיס לא חתם בהפועל תל אביב כי הוא לא הגיע להבנות עם אלי טביב והוא הזרים ידיעות לעיתונות. אני הייתי בארה"ב ואלי טביב הרים אלי טלפון. זה הכל".

"לעשות את ההשוואה למה שקרה לי ב-96 במכבי תל אביב, כשהייתי תחת חוזה ואחרי דאבל, זה לא נכון", המשיך קשטן, "גם אני קראתי על בני יהודה, שמאמן כזה או אחר מועמד. זו גם חתרנות. אני נפגע מזה שפגעו בשמי. דרור קשטן לא מתראיין, וזה היום משהו יוצא דופן, בגלל שאין יום שלא מכפישים את שמי. לעשות אותי חתרן ואחד שתוקע סכין בגב של אנשים? שיראו לי אחד שחתרתי תחתיו. אני חתרתי תחת מישהו?

"כל מלחכי הפנכה הם בושה וחרפה. עושים לי עוול גדול. אני לא יודע אם מישהו מחפש אותי. יוסי אבוקסיס, עם כל הכבוד לו, זה בחור שהתאמן אצלי בבית"ר ירושלים והפועל תל אביב. אני אוהב אותו ומחבב אותו, אבל שילמד דרך ארץ. כשאתה לא מגיע להבנות במו"מ, אתה עלול להפסיד את המערכה. אני לא צריך לדבר עם אף אחד, לא להתקשר ליוסי אבוקסיס ולא לאף אחד.

"במשך כל הקריירה שלי אף מאמן לא הרים אליי טלפון. אני לא הייתי בנבחרת ובמהלך סוף הקדנציה ניהלו מו"מ עם מאמנים אחרים? אני מעולם לא פניתי ליו"ר שייקח אותי לעבודה וכך גם הפעם. אתם יודעים מה? ראיתי את אלי טביב בלונדון, אבל מעבר לשלום לא החלפנו מילה. אני נשבע בהן צדק שלי ושל משפחתי. לעשות אותי תוקע סכינים? להשוות את זה למה שעשו לי במכבי תל אביב? כל כותבי הטורים צריכים להתבייש. כשאתה בונה לך שם ומוניטין בעולם הכדורגל ואנשים באים והורסים את זה בגלל כלום, הם צריכים להרכין ראש ולהתבייש".

קשטן הודה שהוא שמח לחזור להפועל תל אביב: "שמחתי מאוד שאלי טביב פנה אליי ואני שמח לחזור למועדון. אני לא רוצה להיכנס לתכניות העבודה. הייתי בחו"ל ולא היה זמן לדבר. תכנית העבודה המסודרת תהיה בישיבה. עד שלא אקיים ישיבת עבודה מסודרת עם כל הבעיות שקיימות, לא אגיב על שום דבר כי זה לא רציני.

"אני איש מקצוע ולא מתעסק בבעיות בין הבעלים. אלה בעיות שלהם. הם אנשים גדולים ומבוגרים ויידעו לפתור את הבעיות שלהם. אני לא נכנס לזה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully