וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ מדרא"פ נמצא ברשימות של מכבי חיפה

29.5.2011 / 9:37

בראדלי חרובלר (23) הוזכר כמועמד. הנטייה במועדון: להמר על שוער שיתפתח לצד דוידוביץ'. הקבוצה לדין על פריצת אוהדים

החלוץ הדרום אפריקאי, בראדלי חרובלר (23, 1.83), הוא עוד שחקן שנמצא ברשימות של מכבי חיפה לקראת העונה הבאה. מלך השערים של קבוצת פלטינום סטארס, כבש העונה 13 שערים ב-24 משחקים. במכבי חיפה עדיין לא החליטו סופית לגבי רשימת הנבחנים שיגיעו במועד שבין פתיחת האימונים, ה-15 ביוני, למועד היציאה למחנה האימונים בחו"ל. המאמן אלישע לוי יצא לחופשה במיאמי ויחזור רק בעוד שבועיים בדיוק, כשעד חזרתו תיקבע רשימת המוזמנים למבחנים. שחקן נוסף שנמצא ברשימות הוא הבלם הגנאי עדנאן סעיד.

ניר דוידוביץ' אישר בסוף השבוע את הפרסום בוואלה! ספורט לפיו ידוע לו כי מכבי חיפה מחפשת שוער, אבל טען כי יישאר בקבוצה גם על תקן שוער מחליף. למרות דבריו, הנטייה במכבי חיפה כרגע היא להמר על שוער צעיר שיתפתח לצדו. אריאל הרוש ששמו כבר עלה, מתאים למדיניות הזאת. אם יוחלט להביא שוער זר, השמות הרלוונטיים כרגע הם דלה איינוגבה ושני שוערי נבחרת סרביה, ז'ליקו ברקיץ' ובויאן שראנוב. יש לציין כי העלויות של הסרבים בתוספת השכר גבוהים מאוד ולא בטוח ששחר יעדיף אותם על פני שוער ישראלי, שגם לא יתפוס מקום של שוער זר. לאור ההתפתחויות האחרונות, ייתכן שהשוער אמיר אדרי יחפש קבוצה אחרת. מכבי נתניה והפועל עכו הן שתי הקבוצות הרציניות ביותר לקלוט אותו והן מחכות להחלטה שלו.

לגבי ליאור רפאלוב, חיפה תציע לקשר לאחר שובו לישראל לשחק בשלב הבתים באירופה ולאחר מכן הוא יוכל להימכר בחודש ינואר. חיפה תיפגש בקרוב עם סוכניו של תומר חמד, שידווחו על ההצעה שקיבל ממכלן (200 אלף יורו לעונה, חוזה לשלוש שנים) ועל ההתעניינות מגלזגו ריינג'רס. במועדון מחכים להצעות רשמיות גם על ולדימיר דבאלישווילי ופיטר מסיללה. בחלוץ גילו התעניינות ויסלה קרקוב וקבוצות מרוסיה, במגן התעניינו קבוצות מהולנד, אנגליה ובלגיה.

גילי לבנדה מונה רשמית לתפקיד מאמן קבוצת הנוער, לאחר שכזכור נבחן מבין שני מועמדים, כולל עופר מזרחי. כפי שפורסם, המאמן הנוכחי איתי מרדכי עשוי להשתלב בעונה הבאה כעוזר מאמן שני בקבוצה הבוגרת. מרדכי אמר לאתר הרשמי של המועדון: "החלטתי לא לאמן יותר קבוצות נוער. אם לא במכבי חיפה, אז בשום מקום אחר. מבחינה נפשית זה קשה כי כאן זה הטופ. מעבר לשאיפתי לנסות מזלי בקבוצת בוגרים, וכרגע אני מחפש קבוצה שתהלום את ציפיותיי, לא קל לצאת ממכבי חיפה. למאמן, המועדון הזה הוא גן עדן".

הקבוצה תעמוד לדין ביום רביעי בגין פריצת אוהדים לכר הדשא במשחק גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully