וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה רשמית: אלישע לוי ממשיך

למרות ההפסד בגמר, המאמן יישאר: ”האליפות היא הדבר החשוב”. בנאדו: ”אנחנו הכי טובים בארץ”. בן שהר מועמד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אכזבה גדולה נרשמה הערב (רביעי) במכבי חיפה, אחרי ההפסד הכואב להפועל תל אביב בגמר גביע המדינה. אומנם הירוקים זכו רק בשבוע שעבר בתואר אליפות מתוק במיוחד, אבל סיימו את העונה עם תחושה של החמצה, אחרי שנכנעו 1:0 ליריבה האדומה מתל אביב, שלא הציגה משחק מרשים במיוחד, אבל התגוננה היטב מול ההתקפה החיפנית, שלא הצליחה להגיע ליותר מדי מצבים מול וינסנט אניימה.

אלישע לוי אמנם זוכה לאקורד סיום צורם מעט, אבל הוא יכול להתנחם בכך שלאחר המשחק הוציאה חיפה הודעה רשמית כי לוי ימשיך בתפקיד המאמן גם העונה הבאה. מחר צפוי הבעלים יענקל'ה שחר לכנס מסיבת עיתונאים שתתקיים במשרדו בתל אביב, ובה יודיע על כוונותיו בנוגע לעתיד המועדון, ויודיע על המשך דרכו של אלישע לוי בקבוצה. בחיפה אישרו שאחד המועמדים להצטרף הוא בן שהר.

אלישע לוי: "השחקנים נתנו הכל"

ללא קשר למסיבת העיתונאים אצל שחר, הבעלים שוחח עם השחקנים ואמר להם: "עשינו עונה גדולה". בחיפה כבר קיבלו החלטה, כזכור, להיפרד מולדימיר דבאלישווילי. המועדון ידרוש לפחות מיליון יורו עבורו. הערב הוא לא לחץ את ידו של אלישע לוי לאחר שהוחלף ובמועדון רשם כעס על השחקן. פיטר מסיללה נמצא במעקב של בירמינגהאם האנגלית, כשגם ויטסה ההולנדית עוקבת אחריו. נציגים מאנגליה נכחו היום ביציע ולא מן הנמנע כי הגיעו במטרה להעבירו לקבוצה.

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, היה כצפוי מאוכזב מאוד בסיום. הירוקים הרגישו שהם בהחלט היו מסוגלים להשלים זכייה בדאבל, ושלטו במרבית המשחק, אבל לא השכילו לתרגם זאת לשערים, וראו את האדומים חוגגים במקומם. "נאצלנו לרדוף אחרי הפועל בשל השער המוקדם", אמר מאמן הקבוצה, אלישע לוי. "מצד אחד ניסינו להתקיף עם כל הכלים ומצד שני להשגיח שהמשחק לא ייגמר מוקדם. היו לנו חצאי הזדמנויות. השחקנים נתנו כל מה שיש להם ולחמו, אבל לא שיחקנו נכון מול הגנה כזאת צפופה ובסופו של דבר גמרנו את המשחק עם מעט מאוד הזדמנויות".

לוי סיכם את השנה הזו, ואמר: "עשינו עונה מצוינת, החזרנו את האליפות שזה הדבר החשוב ביותר. אני לא מזלזל בגביע, אבל אם מסכמים את העונה הזאת בהחלט אפשר להיות גאים: השגנו את כל המטרות שלנו, נצמדנו לדרך שלנו והתגברנו על הרבה מאוד מכשולים".

גם יניב קטן ביכה את ההפסד בגמר. "מבחינתנו זה מאוד מאכזב. רצינו לקחת דאבל והאכזבה גדולה, אבל אף אחד לא ייקח את העונה הגדולה שעשינו. זה לא קל להשיג גביע אבל עשינו עונה טובה ועמדנו במטרה שלנו לזכות באליפות". על היריבה שלו הערב אמר קטן: "הפועל תל אביב קבוצה מעולה ועשתה גם עונה גדולה. יש לה שחקנים מצויינים וקהל מצויין. להפסיד במשחק האחרון של העונה זה לא נעים, אבל כל אחד צריך להיות גאה בעצמו על מה שעשינו ולהתכונן לעונה הבאה. התכוננו כמו שצריך, אבל ספגנו גול על ההתחלה ששיבש לנו את התוכניות".

אריק בנאדו, שחזר העונה לקבוצה והיה קרוב מאוד לשני תארים בעונה אחת אמר: "התחלנו את המשחק לא טוב. זה מאכזב כי היינו קרובים לדאבל אבל אין מה לעשות. רדפנו אחריהם כל המשחק. חיפשנו את הפעולה שתחזיר אותנו למשחק אבל הכדור לא נכנס. מאכזב, אבל אנחנו הקבוצה הטובה בארץ ולקחנו אליפות. זה מה שחשוב מבחינתנו, ואנחנו גאים. עשינו הכל היום אבל היינו פחות חדים, פחות יצירתיים. זה כדורגל, הפועל היא קבוצה טובה ומגיע לה כל הכבוד על הגביע, אבל אנחנו הקבוצה הטובה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully